• Dit is het praattopic van het RPG Unordinary People, schrijf hier al je off-topic berichten.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 30 jan 2013 - 10:30 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    xd kom gewoon supersubtiel bij haar zitten om te kijken wat ze doet en laat haar schrikken. (:


    help

    Ik ga nu wel slapen. (:


    help

    Jaimy, your turn (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Ben er weer. Sorry had veel toetsen dus weinig tijd om bij al mijn topics te reageren. Samenvatting voor me? Iemand?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Matthew is nogal alleen -hint hint-

    Matthew mag wel joinen bij Alex, Yun en Logan c:
    En anders kan Yun ook wel naar je toe komen?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mia is ook alleen. :/


    help

    Laat Yun naar Mia komen, ze is een liedje aan het schrijven, buiten. ^^


    help

    Well Matthew is playing the guitar ;3

    Ik heb hier zeker al een week niet meer gereageerd ofzo. o.o


    help

    Jaimy, ga je reageren? (:


    Don't be like the rest of them, darling

    Jolene schreef:
    Well Matthew is playing the guitar ;3


    Yun is naar hem toe [: ik wist alleen niet waar hij was, dus heb ik maar gezegd dat ze liep, toen gitaarspel hoorde en toen in de richting ervan liep ;p geen idee waar die richting is ghehhee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Oh joepie, negeer mij maar weer. Als er toch niemand is om met mijn char te rp'en zie ik niet echt in waarom het nuttig is dat ik nog meedoe.

    Sorry, maar ik zeg nu echt al langer dan een week dat mijn personage vrij is, na een tijdje begint het enorm op je zenuwen te werken als er echt niemand is die daarop reageert.


    help

    Je kan ook gewoon naar iemand toelopen ;) yuniper, logan en alex zitten al de hele tijd buiten... Nu alleen nog logan en alex aangezien yun net is weggelopen... Je kan dus gewoon naar buiten... Ze zitten achter op het terras...

    Daarbij zijn de meeste kennis aan het maken met elkaar IN het huis of zijn ze een beetje aan het rondkijken ;).

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 22:46 ]

    Tolkien schreef:
    Oh joepie, negeer mij maar weer. Als er toch niemand is om met mijn char te rp'en zie ik niet echt in waarom het nuttig is dat ik nog meedoe.

    Sorry, maar ik zeg nu echt al langer dan een week dat mijn personage vrij is, na een tijdje begint het enorm op je zenuwen te werken als er echt niemand is die daarop reageert.


    Sorry darling, ik heb weleens op je bericht gereageerd, maar nu schoot het even erdoorheen de gedachte aan Mia. Ik ben koorstachtig bezig met een SA die ik voor 12 uur moet afschrijven. Join anders Yun en Matthew?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.