• Een eetprobleem krijg. :X

    aangezien mijn moeder me de hele tijd dik noemt en mijn broer me uitscheld voor dikke. Ik geef toe ik ben niet de dunste, maar dik ben ik niet. ik heb geen buikje, maar wel een kont en benen. daar kan ik niks aandoen, want mijn moeder heeft het ook. en dan kat ze mij af en moet ik meer sporten enz. ik doe maar wat ze zegt denk ik maar ik voel me zo klote door die lui ;x


    We can only learn to love by loving.

    Niet luisteren naar wat anderen zeggen, als jij je goed in je vel voelt, maakt het toch niet uit dat je niet van de dunste bent?


    -

    Liefje, niet iedereen is perfect. Ik zelf beken eerlijk tegenover jou. Ik ben zegmaar super dun qua buik maar benen en een kont heb ik ook. Ik zelf eet dan minder erdoor en langzamer zodat je minder snel aankomt zeg maar. Maar oké, je moeder is gewoon een trut dat ze dat tegen je zegt en broers zijn altijd vervelend liefje. En als ik jou foto's zie weet ik zeker dat jij niet dik bent en gewoon een mooi figuur hebt. Iets waar menig mens blij mee is!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga jou moeder kloppen. ><
    Kijk, ik heb zelfs een buikje. En ze zeggen er niets van :')


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Dat is juist lekker. :9~ Jij moet geen gratenbakkie worden, staaat je totaal niet!
    Be your self.

    Ik ken dat, bij mij thuis hebben ze me ook een eetstoornis aangepraat (niet de enigste factor) Maar zo erg was het eigenlijk helemaal niet, en toen ik zo'n 10 kilo was afgevallen krijg ik zoveel complimentjes dat mijn ego enorm opgekrikt werd en nu ben ik er zowat vanaf O.O


    Your make-up is terrible

    Je MOEDER zegt dat je dik bent? Oke, ik zou eens even een goed gesprek met haar aangaan. Als dit niet werkt zou ik serieus hulp gaan zoeken, want dit heeft waarschijnlijk niets te maken met het feit dat je echt dik bent. Waarschijnlijk is je moeder jaloers op jouw lichaam en krenkt ze jou af om zich beter te voelen. Het klinkt raar, maar zelfs oudere mensen hebben dat.


    Life is hard and then we die

    Net hetzelfde bij mij hoor. En op school is dat net andersom, zit mijn vriendin voordurent te zeggen "damn, ik ben echt dik, tegenover u" enzo, terwijl ze totaaaaaaaaal nieeeeeeeeet dik is enzo. ghaha


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Net hetzelfde bij mij hoor. En op school is dat net andersom, zit mijn vriendin voordurent te zeggen "damn, ik ben echt dik, tegenover u" enzo, terwijl ze totaaaaaaaaal nieeeeeeeeet dik is enzo. ghaha


    mijn vriendinnen zijn allemaal halve anorexia types ;x eerlijk gezegt. ze zijn heel dun en knap en nog zeuren ze over hun gewicht, de enige normale is mijn bf Lauren ;x die is blij met heo ze is en maakt me ook wat zekerder als ze er is


    We can only learn to love by loving.

    Ik vind dikke mensen het mooist wat hier op de aarde rondloopt? -Ja dat meen ik?-

    Ik ben zelf ook niet de dunste. Maar ik heb een grote billen (volgens jongens en mijn vriendinnen). Maar dik ben ik ook weer niet.

    Ik snap dat het moeilijk is dat je moeder je dik noemt, want dat is ook kut! En als je ouders het zeggen, dan krijg je een lagere zelfvertrouwen.

    Probeer je niks aan te trekken ervan, en zeg tegen je ma dat je het niet leuk vind dat ze jou dik noemt. En sowieso al ben je wat steviger; dan heeft een ouder/moeder/broer niet het recht om jou uit te schelden voor "dikke" enzo.

    Veel succes!


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Broers zijn daarvoor --'
    Maarja, toen was ik écht dik O.O
    en mijn moeder zegt telkens dat ik moet opletten met wat ik eet --'


    your eyes are like stars in the night.