• Ik ben op zoek naar een goede youtube versie van November, gespeeld door Wolfgang Fuchs. Helaas vind ik alleen maar 'played by me' filmpjes.
    Onderstaand filmpje komt het dichtst in de buurt, maar ook dit is geen originele; het is een arrangement. Als iemand dit nummer toevallig op zijn/haar computer/laptop heeft staan en dit naar me toe wil mailen vind ik dat ook prima. Als ik het maar heb, het nummer betekent veel voor me. (:


    everything, in time

    Link

    Hier staat hij als mp3, geen geweldige kwaliteit. Je kunt op afspelen drukken om het te luisteren.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oh god. Ik zal later eens even verder voor je zoeken, cause I'm tired. D:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik vind de melodie echt mooi :3

    [ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 13:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik vind de melodie echt mooi :3


    Jij niet alleen hahaha! Is heerlijk rustgevend en het werd gespeeld op de crematie van mijn beste vriendin. Ik was alleen de titel vergeten.D:


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Jij niet alleen hahaha! Is heerlijk rustgevend en het werd gespeeld op de crematie van mijn beste vriendin. Ik was alleen de titel vergeten.D:


    Is de versie die ik stuurde de goede?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Is de versie die ik stuurde de goede?


    Oh vergeten te zeggen haha. Ja om te luisteren wel, bedankt! Maar als ik via mijn mobiel op downloaden klik, krijg ik het nummer gewoon in een apart scherm te horen ipv hij download. Moet eigenlijk een link hebben waarmee ik hem via iPhone 4 kan downloaden nu.;3


    everything, in time