• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles
    Toen ik om het hoekje van het ballenhok keek zag ik Leroy de kleedkamer, aan de andere kant van het veld, inlopen. Ook zag ik dat er al wat mensen zaten. Ik krabbelde overeind en klopte mijn kont af. "Het gaat ons wel lukken. Mijn lippen drukte zich vliegensvlug en vlinderzacht tegen Louis' kaak aan waarna ik naar de andere kant van het veld begon te lopen. Ik moest vanaf nu normaal doen. Louis zei wel dat we elkaar het best even konden negeren, maar mensen zouden het gaan merken. Iedereen wist immers dat Louis en ik beste vrienden waren. Het zou raar zijn als we elkaar nu plots niet meer spraken. Wel wilde ik er eerder zijn dan hem. Ik viel tegelijk met Anthony, de leider en degene die het boek maakten de kleedkamer binnen. Het boek had Anthony al in zijn handen en ik slikte. Ik wilde echt niet.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Addison Hedwig Wright.
    Ik was bijna bij de kleedkamer, maar omdat ik eigenlijk nog wel wilde sporten aangezien ik dat de hele week nog niet had gedaan, kon ik de verleiding niet weerstaan om mijn tas neer te gooien en keihard een rondje om het hele veld te rennen. Als ik het rondje af heb sta ik lichtelijk hijgend met mijn handen op mijn knieën uit te rusten. 'Fuck it.' mompel ik. Ik pak mijn tas op en schreeuw nog eens. 'Harry! Louis! Zayn! Liam! Niall! Tyler! Leroy!' omdat ik nog steeds geen reactie krijg loop ik door naar de jongenskleedkamers. Daar maak ik met een trap de deur open en glimlach lievelijk. 'Hallo. Kan ik binnenkomen, of zitten jullie in een überbelangrijke jongensvergadering?'


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Ik beet op mijn lip en knikte. Genoot van de laatste keer dat Harry voor nu zijn lippen op mijn kaak drukte en keek daarna hoe hij weg liep, richting de ingang van de kleedkamer. Ik zou een paar minuten wachten en hem dan volgen. Ik zag er zo tegenop, maar ergens was ik nog wel benieuwd welk meisje ik zou krijgen. Of ze heel erg sexy zou zijn, of dat ze juist wat minder mijn type was, ik hoopte dan wel het eerste, natuurlijk, dan ging het vlotter. Ik vond dat ik wel lang genoeg gewacht had, fluisterde mezelf een paar woordjes toe, om daarna ook richting de kleedkamer te lopen, Addison zag ik er ook aan komen. Wat doet zij hier? Ik ben ongeveer een kop langer als haar, dus ga ik achter staan met mijn handen op haar schouders. 'Deze vergadering is alleen voor jongens. Tenzij je ineens in een jongen gaat veranderen...' Ik grinnikte, draaide een rondje, Addison vasthoudend, om haar zo buiten te zetten, ik stapte de kleedkamer binnen, glimlachte naar elke jongen en ging zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Iedereen was er. De ramen en deuren werden afgesloten er er was gen kans mogelijk om te zien of te horen wat hier zich binnen afspeelde. Mijn adem stokte in mijn keel toen ik het grote boek in Anthony zijn handen zag. De grijns op zijn gezicht werd groter toen hij naar mij keek. "Oke, omdat Harry hier, vorig jaar als eerste was, trappen we met het af.l de gijns die hij had beviel me niet. Strak keek ik de oudere jongen aan. "Addison." Mijn mond viel open. Dat kon hij net maken. Ik gronde even. Hij ja het expres gedaan. Mijn ogen schoten naar Louis doe heel ergens anders zat. Dit werd een ramp. "En nu de rest." Anthony leef met zijn vinger over het papier. "Louis jij hebt chyra. Niall heeft Chayenne, Liam heef Rae, Tyler heeft Alice, Leroy heeft Alice Zayn mijn jongen, jij hebt Sonny." Even keek ik de jongen vreemd aan. Hij had zijn zusje aan Zayn gegeven. Eigenlijk kon et me niets schelen ook en griste ik mijn mobiel uit mijn zak. Ik wil alleen jou. ik keek geficeerd naar Louis omdat ik zijn reactie wilde pijlen bij het lezen van de sms.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Heel even blikte ik naar Harry, voordat ik weer gewoon naar de grond keek. Ik had niet echt de behoefte om met iemand te praten, aangezien ik er niet heel veel zin in had. Ik beet op mijn lip toen ik hoorde dat Harry Addison toegewezen kreeg en zo lelijk was zij nog niet. Ik schudde langzaam met mijn hoofd toen ik hoorde dat ik Chyra had, volgens mij was niet zo'n makkelijk persoon, dat had ik weer. Ik luisterde niet meer naar wie de rest van de jongens hadden, voelde mijn telefoon trillen. Zuchtend haalde ik deze uit mijn zak en moest moeite doen om niet te grijnzen toen ik zag dat het sms'je van Harry was. Ik opende het sms'je en een kleine glimlach verscheen er toch rond mijn lippen. Een paar kriebels voelde ik evengoed in mijn buik en ik kon het niet laten om hem kort aan te kijken, om daarna op beantwoorden te klikken. Ik heb ook alleen zin in jou... Ik verandere het sms'je iets, drukte op verzenden en stopte mijn mobiel weer terug, om onderuit gezakt te zitten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik beet even op mijn onderlip, waarna ik eroverheen gleed met mijn tong. Ik stopte mijn mobiel terug en keek naar Anthony. ''We weten allemaal de regels. je moet bewijs hebben van de neukbeurt. Je mag het meisje niet vertellen dat je haar hebt en niet aan de meisjes van iemand anders zitten. Owjah, en geen verkrachtingen.'' De regels waren duidelijk. ''Good luck.'' het boek ging met een klap dicht. dit was het dan. Ik moet Addison in bed zien te krijgen. het enige meisje waar ik nou echt niet op had zitten wachten. Gewoon omdat ik haar mocht. De deur werd weer geopend en iedereen was vrij om te gaan. ''One of thé boy's Styles.'' Ik gromde naar Anthony. Dat hij me niet mocht wist ik. Ik was teveel concurrentie voor hem. En nu, nu pakte hij me terug. Een ding was zeker, ik was dit jaar niet de eerste die zijn meisje af zou strepen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Addison Hedwig Wright.
    Gefrustreerd haalde ik een hand door mijn haar. Wetend dat ik er toch niks van kon horen liep ik naar buiten, liet me op het veld vallen en begon na een tijdje aan de grassprietjes te trekken. Ik moest wel wachten, aangezien de gammele fiets vanmorgen eindelijk in elkaar gezakt was. Dit betekende dat ik een lift nodig had. Verveeld haalde ik mijn mobiel uit mijn broekzak en drukte op een random liedje. Vrolijk, omdat dit een liedje was dat ik kende , zong ik mee. Na een tijdje was er nog geen teken van leven. Zuchtend pakte ik de voetbal weer, en begon met hooghouden. 'Wanneer komen ze nou.' Mompelde ik in mezelf.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Louis Tomlinson.
    Zelfs de regels gingen aan me voorbij, maar het zal wel goed, onderhand moest ik die regels nou toch wel uit mijn hoofd kennen. Het bewijs vond ik altijd alleen het moeilijkste, het meisje moest echt dronken zijn voordat je bijvoorbeeld haar slipje mee kon jatten, anders zou ze het alsnog merken. Gelukkig hoorde ik Anthony het boek dicht slaan, wat betekende dat we mochten gaan, zeker waarneer op dat moment ook de deur weer werd geopend. Ik kon wel wat frisse lucht gebruiken. Eerlijk gezegd wist ik niet precies wie Chyra was, vast een van de stille meisjes, maar dan wel weer hartstikke sexy. Ik duwde mezelf omhoog, zei gedag tegen diegene die er nog in zaten, om vervolgens de kleedkamer uit te lopen. Ik ademde een keer in en een keer uit, waarna ik tegen de muur aanleunde, wachtend op Harry.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis stond op en ik zei gedag tegen de rest waarna ik ook opstonden ik ging me nu even niet druk maken om de lijst. Eerst kwam Louis. Ik snelde de kleedkamer uit. Ik zag hem al tegen de muur staan, maar ik zag ook Addison op het veld zitten. "Kom we gaan." Zei ik nonchalant. Addison zou later wel komen. Ik liep voor Louis uit, maar draaide me terug om. "Hoe ben je?" Ik speelde met mijn autosleutel die ik uit mijn broekzak had gehaald en keek Louis speels aan. Ik kon niet wachten op het moment dat we mijn huis zouden betreden. Ik zou zetterijen de kleding van zijn lijf trekken en er niets meer van heel laten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Toen Harry ook naar buiten liep, duwde ik mezelf al van de muur af voordat hij uberhaupt iets gezegd had. Harry liep voor me uit en ik bleef net een paar meter achter hem lopen, geen idee waarom, ik had niet veel zin om sneller te gaan lopen. Ik tuitte mijn lippen iets. 'Ik ben met de auto. En jij zo te zien ook.' Doelde ik op de autosleutels die hij in zijn hand had. 'Zal ik dan maar gewoon achter je aan rijden? Of ik laat de auto hier staan en dat je me straks nog even terug brengt...' Ik had nog wel een ideetje, maar ik wist niet of mijn moeder dat ging appricieren, Harry vast wel. 'Ik moet wel eerst even mijn tas uit mijn kluisje halen, trouwens.' Anders had ik sowieso helemaal niets bij me.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Een speelse grijns verscheen er op mijn gezicht. ''Je kan ook blijven slapen. Dan gaan we morgenochtend samen naar school.'' grijnsde ik. Ik keek Louis niet aan en liep het veld over om terug naar de school te lopen. Zodra ik het veld afwas en uit zicht van de kleedkamers zetten ik het op een rennen. Ik moest hier weg. Ik moest Louis kunnen aanraken. ik gristen nu ook mijn locker sleutel uit mijn zak. Zonder te kijken waar Louis bleef snelde ik de school in naar mijn kluisje. Louis had degene naast mij, dus hij zou straks gewoon naast me staan. Ik opende mijn locker en gristen mijn tas en baseballvest eruit. Ik gooide het ding nonchalant over mijn schouder en sloot mijn locker weer. ik lachte wat naar voorbijkomende meisjes en leunde tegen de kastjes aan. Waar bleef Louis nou? Ik had hier totaal geen geduld voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Voordat ik Harry ook nog maar een antwoord kan geven zag ik hoe hij het op een rennen zetten, waarschijnlijk naar de kluisjes. Hij kon het niet meer volhouden, die arme jongen. Ik grinnikte en slenterde op mijn gemak naar de kluisjes, waar ik in de verte Harry al tegenaan zag staan leunen. Rustig haalde ik de sleutel uit mijn broekzak, stak 'm in het slot en draaide 'm een keer om. 'Ik wil best bij je blijven slapen, als jij een goede reden voor mijn moeder hebt...' Ik keek een seconde naar Harry, waarna ik mijn tas uit mijn kluisje viste, deze over mijn schouder heen gooide. Ik sloeg mijn kluisje dicht, draaide de sleutel opnieuw om, om deze weer in mijn broekzak te stoppen. Snel keek ik om me heen, voordat ik me iets naar Harry toe boog. 'Ik kan niet wachten totdat we bij jou thuis zijn...' Lispelde ik zacht in zijn oor, waarna ik expres extra heupwiegend hem voorbij liep.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    De rillingen liepen over mijn rug en mijn ogen bleven even op Louis' kont hangen terwijl hij weg liep. Smoesjes bedenken waarom iemand mocht blijven slapen? was dat niet wat ik altijd deed als ik een meisje moest neuken? ik grijnsde en liep achter Louis aan alsof hij me net totaal niet de rillingen van opwinding had gegeven en ging nonchalant naast hem lopen. ''In dat geval hebben we samen een project.'' mompelde ik. ''En dat is dan ook meteen je reden dat je vrijdagavond naar me toe moet.'' Glimlachte ik, zonder hem aan te kijken. Ik liep naar mijn auto die praktisch voor de deur van de school stond en was blij dat ik geblindeerde ramen had. Dan hoefde ik tenminste niet te wachten op een kus. of een zoen. Of een neukbeurt in de auto. Oke, ik moest echt stoppen met die gedachtes. Met een rood hoofd trok ik de deur open en stapte ik in. Met mijn hoofd leunde ik tegen het steur en ik sloot mijn ogen. ik maakte mezelf nog eens gek met al die gedachtes aan Louis.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawaad Malik

    Ik loop teleurgesteld de kleedkamer uit. Dat heeft een reden.. Ik heb tegen Chay gezegd dat ik Sonny niks vond en nu moet ik dus met haar naar bed. Ik zucht en bedenk me wie Chay heeft. Niall.. Hopelijk wordt het niet te ruig. Ik loop het school plein af en beslis dan om naar huis te lopen. Het is een half uur lopen, maar in een overvolle trein zitten is ook niet alles. Plus, ik moet alles op een rijtje zetten. Blijkbaar ben ik toch wel aangeslagen door deze keuze.
    Ik zag aan een paar gezichten dat hun ook niet bepaald blij waren, maar dat kan mijn verbeelding ook zijn geweest. Ik trek mijn koptelefoon over mijn hoofd en zet muziek aan. Zachtjes mee deinsend op de muziek, loop ik naar mijn huis toe.


    Danmarks Dynamite.

    Sonny Mabel Puckerman
    toen de bel ging stormde ik de kleedkamer in. ik kleden me om en gristen mijn tas. Ik moest Anthony zien te bereiken voordat hij naar die stomme bijeenkomst van players ging. Maar ik was te laat. De kleedkamer op het buitenveld was al dicht en de de ramen waren bedekt, wat betekende dat ze al bezig waren. ik gromde. ik wilde me omdraaien maar de deur ging al open. Als eerst kwam Louis naar buiten gevolgd door Harry, maar ik letten er niet op en rende door het gras heen. Iets wat me heel stroef afging op mijn hoge hakken. Zayn kwam ook al naar buiten en Anthony stond in de deuropening. Ik had nog niets gezegd of hij schudden zijn hoofd al. ''Je gaat maar lopen.'' Ik gromde even en draaide me kwaad om. ''Ik krijg je nog wel Antz!'' Gilde ik en draaide me weer om. Ik zie Zayn het schoolplein aflopen en snel naar hem toe. hij woonde nog geen straat van mij af en ik wilde even weten of ik wat informatie uit hem kon krijgen. ''En, heb je Chayenne?'' grijns ik, zodra ik naast hem loop.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''