• Sammi, Ronnie, Pauly D, Deena, Nicole, Jenni, Vinny en Mike. De welbekende Jersey Shore gasten. Alle acht gingen ze aan het eind van de zomer terug naar huis. Miami Shore was een succes, Jersey Shore was een succes, maar er moet toch echt wéér een programma komen. Omdat de jongeren Jersey Shore het leukst en het beste vonden komt er nog een Jersey Shore. Nieuwe jongeren, nieuwe vakanties en nieuwe clubs. Nieuwe relaties, nieuwe ruzies en nieuwe vrienden. Acht onbekende jongeren zullen binnen de kortste keren wereldberoemd worden door MTV. Acht ordinaire jongeren samen in één huis, de hele zomer.


    Rollen

    Meisjes

    - Drew Scarlett Janicea - Joker Brookie
    - Dessy Tamara Jones - Sweetheart Depay
    - Alison Aubrey Mcgibben - Lil' Angel iSuperman
    - Rachelle Jade Parker - Rae Hurtedheart

    Jongens

    - Jason Max Smith - JayJay xSunshineee
    - Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova Dumbledore
    - Brandon Jason Miller - Bran Depay
    - Kyle Jones quin98

    Invullijst

    Volledige naam:
    Bijnaam[Dit kan met het karakter te maken hebben, maar ook met de naam]:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Regels

    16+ Is toegestaan, maar ze hebben niet elke dag seks
    Leef je in op je rol
    Maximaal twee personages. Eén meisje en één jongen
    Ik wil duidelijke rollen, géén perfecte
    OOC met []/()
    Spam niet het hele topic vol met off-topic
    Geen one-liners, minimaal vier regels is makkelijk
    Wees OOC aardig tegen elkaar, en houdt het gezellig
    Ik start alle nieuwe topics, tenzij iemand dat van mij mag
    Have fun!


    Mr. Know it all

    [mijn topics]

    [Mogen we al beginnen? (: ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    [Mijn topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Begin

    Ze komen allemaal aan bij het huis. Het huis is een gewoon huis, en de meisjes slapen op één kamer, en de jongens slapen samen op één kamer.


    Mr. Know it all

    [Ik weet niet waaorm, maar ik wil dit topic volgen, dus mijn topics.]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    [Haha, leuk, het voelt net als een story]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Mon Topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Mijn topics]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [M'n topics]


    16 - 09 - '17

    Ricardo Phyllis-Rodriguez - La Casanova

    Ik kom aan bij een groot huis om te zien en het eerste dat door mijn gedachte gaat is: epic. Een grijns krult zich automatisch op mijn gezicht en zo snel als ik kan gooi ik de deur open om het van binnen te kunnen aanschouwen. Zo te zien ben ik als eerste en daar heb ik totaal geen problemen mee. Zo ben ik degene die iedereen als eerste kan verwelkomen, een beetje kan keuren én natuurlijk de beste kamer kan uitkiezen. Ik gooi mijn koffers bij elkaar en de sporttas die ik om mijn schouder droeg belandt er helemaal boven op.
          ''Nou, laat maar komen.'' grinnik ik.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Brandon Jason Miller
    Mijn grote zwarte SUV laat ik stoppen voor een groot huis, en de navigatie geeft aan dat de bestemming bereikt is. Ik parkeer mijn auto langs de weg en kijk naar het huis. Een glimlach vormt zich op mijn gezicht. Ik verheugde me zo op deze vakantie, en het huis was al een goed begin. Ik gooi de kofferbak open en haal mijn grote zwarte koffer, en 2 sporttassen eruit. Ik loop naar de voordeur van het huis, en open de deur. 'Hallo?' roep ik vragend door het huis heen, mezelf afvragend of er al iemand was. 'Is er al iemand?' riep ik er nog wat zachter achteraan.

    Dessy Tamara Jones
    De taxi stopte voor het adres wat ik de chauffeur vertelt had, en ik stapte glimlachend uit om mijn koffers te pakken, die de chauffeur al slijmend uit de kofferbak pakte. Ik gooide mijn lange zwarte haren over mijn schouder en gaf hem grijnzend het geld waar hij al de hele tijd naar zat te loeren. Ik had besloten om een taxi te nemen naar het huis, ten eerste, ik wilde niet dat mijn auto zo lang ergens op een 'onveilige' plek stond, en ten tweede, omdat ik simpelweg mijn koffers niet kon dragen. Ik zou bezwijken met mijn 1.60 onder dat gewicht. Ik sleepte de koffers naar de voordeur, en uitgeput gooide ik de deur open.
    'Helloooo? Kan iemand helpen met mijn koffers dragen?' riep ik door het huis heen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Drew Scarlett Janicea - Joker

    Zuchtend stapte ik op mijn hakken de taxi uit. 'Hallo, Jersey!' riep ik sarcastisch. Ik trok mijn outfit goed. Mompelend nam ik kleine stapjes naar binnen en sloot zacht de deur achter me. Er Ik hoorde een aantal mensen, dus liep ik als eerst naar het meisje. 'BOE!' riep ik in haar oor en ik schoot in de lach. Geweldig zo, mensen laten schrikken. Giechelend liep ik de trap op, het meisje negerend met een grijns. Ik koos een bed in de meisjeskamer en gooide daar mijn spullen op. Zo, dat was gedaan. Zonder ze open te maken trapte ik mijn schoenen uit en liep de gang in.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 18:53 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rachelle Jade Parker "Rae"
    Ik kom eindelijk aancbij het huis. O wat had ik hier zin in. Ik voelde de hormonen door mijn lijf gaan en de opwinding erbij maakte me min of meer hyper, maar ik bleef kalm. Met mijn mooie witte koffers. Het waren er twee. Ik moest een sexy slaapjurkje hebben sexy lingerie een paar leuke bikini's leuke kleding voor incde ochtend middag en de avond. Ik moest er altijd op mijn best uitzien. Mijn make-up was niet veel. Ik had van mezelf al een egale huid dus foundation had ik niet nodig. Ik had wel Lipsmackers mee. Ik was er min of meer aan verslaafd een eyeliner maskara oogpodlood en een paar kleurtjes oogschaduw al ging ik meestal liever zonder oogschaduw. Ik loop het huis in. Het was een mooi huis dat wist ik zeker. Niet super groot, maar het was beter dan de huizen waar ik de meeste nachten bij was. Ik had namelijk een fuckbuddy. Mijn beste vriend n ik hadden zo wel sommige trekken en we deden hetvzonder schaamte. Het was pure lust, maar ook vriendschappen. Jayden was mijn beste vriend en ook nog goed in bed, maar we hadden niets. Ik loop naar de meisjes slaapkamer al had ik liever met een jongen een kamer gedeelt. Ik schuif mijn koffer onder het bed. Ik wist niet of er ook nog iemand anders was. Ik trok mijn topje goed zodat ik inkijk had en voor dej ongens dus een mooi uitzicht. Voor de rest had ik een kort broekje met mijn lange benen en liep ik op slippers. Aankomen deed ik niet op hakken. Daar had ik geen zin in. Mijn enkels verkrampen helaas snel dus ik heb geen zin om mezelf naar het huis te slepen. Ik laat mijn haar over een schouder hangen en loop naar beneden. Even kijken wie er nog meer waren hier.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ricardo Phyllis-Rodriguez

    Ik hoor twee keer ''hallo'' dat er luidkeels door het huis geroepen wordt. Ik loop zo snel mogelijk richting de voordeur en tref een gast aan. Hij heeft een grote zwarte koffer en twee sporttassen. Ik glimlach vriendelijk. Ik ben zeker geen persoon die een goed eruitziende jongen meteen als vijand ziet, hij zou nog weleens een maat van me kunnen worden.
          'Hee man.'' zeg ik vrolijk en steek mijn hand uit. ''Ricardo, maar noem me maar Ricky.''


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jason Max Smith

    Met een zucht kijk ik op mijn horloge. Die busrit gaat me echt te traag naar mijn zin, maar ik kon niet anders. Eerst de trein, dan de taxi en nu de bus, echt onhandig als je je rijbewijs kwijt bent voor een lange tijd door dronken te rijden. Ik kijk naar een oud vrouwtje die al een hele tijd naar me staat te staren. "Is er een probleem?" vraag ik. Ze reageert niet en kijkt gewoon de andere kant op. Bij de juiste halte stap ik af en loop nog een stukje te voet tot ik aankom bij een groot huis, dit moet het normaal zijn. Ik sleur mijn koffers nog een stukje mee en open de deur.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 18:20 ]


    16 - 09 - '17