• School, Voetbal, Meisjes en Seks. is niet een al te beste combinatie.
    Op het Asheville College speelt het voetbalteam de overhand. Iedereen kent de knappe koppen van het team en het gerucht dat ze met zich meedragen.
    Elk jaar weer komt heel het team bijeen in de kleedkamers nog voordat het voetbalseizoen begint en komt het grote geheime boek tevoorschijn.
    Iedereen krijgt 1 meisje toegewezen en er voor zorgen dat ze met haar naar bed zijn geweest voordat het seizoen is afgelopen.
    Charmes worden in de strijd gegooid en de jongens doen er alles aan om de namen op de lijst te kunnen afstrepen.
    Het enige probleem is, dat bijna heel de school van het boek weet, omdat het al een eeuwen oude traditie is.
    De meiden hoeven er alleen achter te komen of ze opeens zoveel aandacht krijgen, omdat ze op de lijst staan of omdat het echte liefde is.
    Ze gaan opzoek naar het boek en besluiten de jongens terug te pakken.
    Alleen de jongens hebben zelf al genoeg problemen. Echte relaties komen opstand en misschien komen er zelfs een paar uit de kast.
    Wat een leuke grap moest worden, net als elk jaar, valt nu in het water.




    Jongens.
    -Harry Edward Styles Sikowitz
    -Louis William Tomlinson Meliourry
    -Zayn Jawaad Malik MalikMore
    - Liam James Payne quin98
    - Niall James Horan. Brookie
    - Tyler Jay Lopez. Malino
    - Leroy Evan McAdams Besar


    Meisjes.
    - Alice Green Morissette
    - Chyra Ambriah Gray Leave
    - Sonny Mabel Puckerman Sikowitz
    - Addison Hedwig Wright xAmnesia
    - Julia Rebecca Lewis Eyes
    - Rae Jade Parker HurtedHeart
    - Chayenne "Chay" Kyra Montoya. Malino

    koppels
    Harry - Addison
    Louis - Chyra
    Zayn - Sonny
    Liam - Rae
    Niall - Chayenne
    Tyler - Alice
    Leroy - Julia

    Rules.
    - Een tekst schrijven van vijf regels is verplicht.
    - Geen perfecte personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Twee rollen per persoon is het maximum.
    -Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    -Enkel je eigen personage besturen.
    -iedereen mag een nieuw topic open. Onder voorwaarde dat hij er precies zo uitziet als deze en mijn naam vemeld word.

    Begin
    Het schooljaar is net begonnen en iedereen komt aan op school.
    De jongens kennen elkaar al van de voetbal en iedereen kent de jongens, alleen de jongens kennen niet iedereen, vanwege hun populariteit.
    de jongens komen na school bij een in de kleedkamer en dan word het grote boek besproken.

    WE GAAN NAAR DE VOLGENDE DAG. IEDEREEN BEGINT MET DRAMALES!

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson.
    Ik voelde Harry's handen over mijn borstkas en uiteindelijk greep hij mijn t-shirt vast, ik pinde zacht mijn nagels in zijn huid en mijn andere vrije hand klemde ik stevig in zijn krullen. Onze zoen werd met de seconde ruwer en ik wist als ik niet deze niet zou onderbreken dat ik zometeen een heel klein probleempje zou krijgen, maar het was niet dat ik geen seks met Harry wilde... Nee, deze plek was er gewoon niet echt geschikt voor. Maar de neiging om mezelf los van hem te maken had ik niet, ik vond het heerlijk. Mijn wijsvinger verstrengelde ik met een van zijn krullen en die liet ik weer van mijn vinger afglijden, zo deed ik dat een paar keer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik ben Chay Montoya, ik durf alles als er geen insecten bij zitten' zegt ze grijnsend. Jaja, dat zullen we nog wel eens zien. 'En trouwens, mocht ik bang zijn... Ik heb jouw er toch bij' zegt ze dan. 'Ja, dat is waar. Ik zal je beschermen voor die naald.' lach ik.
    Ik denk aan morgen en heb er eigenlijk best wel zin in. Chay zou een goede vriendin zijn en eigenlijk snap ik niet hoe wij vorig jaar niet echt veel met elkaar omgingen, terwijl we nu toch al heel lang praten. Aan de ene kant hoop ik haar te hebben als meisje in het boek, aan de andere kant vind ik haar misschien wel te aardig en wil ik dat haar niet aandoen. Ik bedoel, seks om een 'traditie' te winnen, nou dat is nou niet echt iets om als meisje trots op te zijn.


    Danmarks Dynamite.

    [ @ HurtedHeart ik bedoelde dat jij vroeg of we al begonnen en dat ik dus in mijn stukje had geschreven dat de leraar ons bij één riep. haha. En ja, ik vind het goed dat je de teams maakt. maar ik weet niet wat de rest vind. c:]


    Danmarks Dynamite.

    [O oké. Nu begrijp ik het wel. Ik heb nu twee teams gemaakt van 3 omdat er 6 mensen aanwezig zijn bij gym. De rest kan er nog inkwakken, maar zijn dan traag met omkleden of telaat. De teams zijn tot zo ver Liam Chayenne Niall
    En
    Zayn Tyler Rae
    Aangezien Sonny niet kan meevoetballen. De rest kan er later inkomen door gewoon spontaan in een team komen ;)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Chayenne Kyra Montoya

    'Ja, dat is waar. Ik zal je beschermen voor die naald.' lacht hij en ik klap even in mijn handen. 'Yay' grinnik ik en kijk hem aan.
    Ik lach even en denk aan morgen. Vorig jaar hadden Zayn en ik amper met elkaar gepraat. En nu praten we echt al heel lang..
    Ach, ik vind het wel gezellig hoor. 'Ik wil niet voetballen, want ik kan niet voetballen. Behalve als het om keepen gaat want dan kan je je handen gebruiken' mompel ik en lach kort.
    Ik merk dat mijn staart over mijn rechterschouder ligt en snel sla ik hem weer op mijn rug...


    El Diablo.

    [Ugh, moet slapen. Misschien kom ik nog op mobiel, maar dan kan ik niet zien hoelang mijn posts zijn..]


    El Diablo.

    Rae Jade Parker
    De leraar laat ons op de banken zitten zodat we kunnen beginnen. 'Goed iedereen we gaan dus voetballen. Een beetje weer lekker inkomen dit jaa. Ik hoop dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Nou goed jullie konden net opwarmen en ik zal de teams wel maken we zijn iet met heel veel. Goed. Team lintje
    Liam Chayenne Niall
    Tegen team zonder lintje
    Zayn Rae Tyler
    De rest vond het duidelijk niet belangrijk om te komen of zijn zoals vaak degewoonte is te laat.' Zegt ze man. Oké. Tyler kende ik en die Zayn niet, maar goed ik vond voetbal altijd wel leuk. Er kwamen ook nog andere mensen uit de klas die door de teams heen werden verdeelt. Goed. Ik besloot te staan en mijn shirtje recht te trekken. Ik had zin om te spelen.
    [Zo goed? ze zijn nu gewoon teams van 5 ofzo in ieder team 2 personen die door iedereen kunnen worden gespeelt]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles
    Mijn ademhaling was gejaagd en mijn huid gloeide. Mijn handen gleden over Louis' borstkas en mijn vingertoppen scheurde langs zijn tepels. Mijn tong bleef maar met die van Louis spelen en dit zou niet lang meer goed gaan. Het idee dat we zo betrapt konden worden af me ergens een kick, alleen mocht het niet gebeuren. En dan hadden we nog dat ding in mijn broek dat straks pal omhoog zou staan alles we zo doorgingen. Ik wilde seks met Louis en het liefste nu. Dat was zeker. Maar op dit moment was dat gewoon onmogelijk. We moesten netjes blijven.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawaad Malik

    Ze klapt in haar handen en zegt 'yay.' Ik begin te lachen. 'Ik wil niet voetballen, want ik kan niet voetballen. Behalve als het om keepen gaat want dan kan je je handen gebruiken.' mompelt ze. 'Ach joh, het komt wel goed. Misschien zit je wel bij mij.' Ik hoor de leraar twee teams opnoemen en lach als ik hoor dat Chay in het andere team. 'Of toch niet.' zeg ik dan en moet mezelf ervan weer houden om hard te gaan lachen. 'Het komt wel goed.' zeg ik nogmaals en geef haar een knipoog. Ik sta op, lach even naar Chay en loop naar Tyler. 'Gozer.' zeg ik dan en geef hem zo'n 'mannelijke' knuffel. Ik kijk naar het onbekende meisje en stel me voor. 'Hey, ik ben Zayn. Wie ben jij ?' vraag ik lachend.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 23:25 ]


    Danmarks Dynamite.

    Louis Tomlinson.
    Op het moment dat ik Harry's vingertoppen even heel kort over mijn tepels heen voel schuren is voor mijn de defenitieve keuze. Hijgend maak ik mezelf los van hem en leun met mijn voorhoofd tegen dat van hem aan. 'Niet nu, niet hier...' Mompelde ik zachtjes, wetend dat het voor Harry toch niets uit zou maken waar we seks zouden hebben, maar het liefste had ik met Harry gewoon seks in een normaal bed en dat was alleen omdat ik hem leuk vind. Anders had ik het best hier buiten, voor het ballenhok met hem gedaan, maar het voelde gewoon niet goed als ik dat zou doen. 'Zaterdag, bij jou thuis... Of misschien regel ik dat ik vrijdagavond ook kan komen.' Dat ging ik sowieso wel doen. Ik drukte een lief kusje na en zuchte gelukzalig.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rae Jade Parker
    Ik probeer Mijn inkijk zo min mogelijk te maken door het niet Te ver naar beneden te trekken maar het shirtje niet kreuken. Het was moeilijk dus ik liet het maar zitten bij de inkijk. Opeens staat er een jongen voor me. Hij had zwart haar in een kuif omhoog en mooie bruine ogen. Zijn huid was getint wat me liet bepalen dat hij een buitenlander was. Daar had ik trouwens niets tegen. 'Hey, ik ben Zayn. Wie ben jij?' Vraagt de jongen die dus Zayn heet. 'Ik ben Rae.' Stel ik me vriendelijk maar ook blozend voor. Ik was gewoon niet goed in praten met jongens. Met geen een jongen. 'Ik ben nieuw en was het meisje die de bal terugschoot.' Vertel ik vriendelijk. Ik glimlach verlegen naar hem. Het was zo moeilijk schuw te blijven als iedereen zo damn aardig was. Het was vervelend naar tegelijkertijd ook weer fijn. Ik kon iets meer uit mijn schulp kruipen dan normaal.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Harry Edward Styles
    Ik moest even bijkomen. "Of je komt vanmiddag met mij mee, na de bijeenkomst." Ik had mijn lippen naar zijn oor gebracht en fluisterde het, terwijl mijn adem tegen zijn huis blies. Een ding was zeker. Ik kon echt niet zo lang wachten tot vrijdag. Ik werd niet voor niets addicted genoemd. En het was niet dat ik nu seks met iemand anders wilde, dan met Louis. Als zoenen alleen al zo goed voelde, was ik benieuwd naar de rest. Ik drukte een klein kusje in zijn nek en keek hem daarna met glinsterende ogen aan. Volgens mij was ik de gelukkigste jongen op aarde op dit moment.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Jawaad Malik

    'Ik ben Rae.' zegt en bloost. Ik glimlach, ze lijkt me heel aardig. 'Ik ben nieuw en was het meisje die de bal terugschoot.' vertelt ze dan. Ik knik. 'Ik weet het, ik was je niet vergeten. Ik was helemaal onder de indruk van je vaardigheden, dus ik denk dat wij gaan winnen.' zeg ik lachend. 'Chay wil sowieso geen voetbal spelen.'
    Ik haal mijn schouders op en kijk haar lachend aan.
    'Bevalt deze school je een beetje ?' vraag ik dan. Ik kijk naar de leraar die de bal pakt en hem klaar legt, hij vertelt ons om klaar te gaan staan en ik loop naar het goal.


    Danmarks Dynamite.

    Louis Tomlinson.
    Een kriebel raasde door mijn buik heen en ik knikte. 'Als we nog wegkomen wil ik best met je mee. Maar als ze erachter komen dat we de eerste drie uur hebben geskipt krijgen we zwaar problemen...' Mijn ogen vergrootte zich voor een seconden, met mijn vinger streek ik een verdwaalde krul uit Harry's gezicht weg, niet dat het me iets uitmaakte. Ik ben nu op dit moment hartstikke gelukkig, dus het kon me niet eens iets meer schelen wat de rector ons te vertellen had. 'Maar, ik zorg er alsnog voor dat ik vrijdagavond gewoon kom. Of je dat nou wil of niet.' Een grinnik verliet mijn mond en ik drukte opnieuw voor een klein kusje mijn lippen op de zijne, het werkte verslavend.
    [Ik ben slapen, goodnight!]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik wilde zeggen dat als we moesten nablijven we wel een leuk plekje uit konden zoeken maar dat wilde ik toch niet. Nee. De eerste keer met Louis moest speciaal zijn. Niet een van die standaard seks buurten die ik eerder altijd had met veelte bloot gekleden meisjes, in het opberghok. Gewoon heerlijk in bed zodat we daarna nog even lekker tegen elkaar aan konden kruipen. Daarna kwamen de leuke plekjes wel zoals in een pashokje. "En dat is je geraden ook, dat je vrijdag komt." Mompelde ik tegen louis' lippen aan. Dit werd het beste wiekend ooit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''