• hellow mensjes ik schrijf mijn eerste story hier op Q misschien kijkje waard?

    http://www.quizlet.nl/stories/107417/wanneer-papier-sneetjes-mes-steken-worden/

    Het gaat over een jong meisje (20 jaar) die de dochter van een smid is, ze woont in een vestingstad die nu geteisterd word door dieven, moordenaars en andere soorten onkruid.
    Het was niet haar bedoeling verzeild te raken in deze problemen, maar deze zochten echt haar op.

    genre:
    - historisch
    - drama
    - romantiek

    Er komt geweld in voor en 16+ kan nog komen, maar voor de zekerheid staat hij al op 16+

    Het is voor het eerst dat ik een story alleen schrijf en hoop dat jullie er wat van vinden!

    [ bericht aangepast op 31 jan 2013 - 14:44 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik zal kijken c;


    26 - 02 - '16

    dankjewel!!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb een abo genomen en ik zal het later even lezen c:


    26 - 02 - '16

    ik ben vereerd! ik ga trouwens jou levensruil verhaal lezen de sprak me al eerder aan maar was vergeten van wie die nu was xD


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    fireflower schreef:
    ik ben vereerd! ik ga trouwens jou levensruil verhaal lezen de sprak me al eerder aan maar was vergeten van wie die nu was xD


    Dat zou ik echt heel tof vinden.


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    (...)

    Dat zou ik echt heel tof vinden.


    echt in 1 zucht uitgelezen in een bizar record aan tijd xD dankuuu gelijk maar een abotje genomen ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.