• Heey,

    Welk concert vond jij hetleukste?
    Xx.


    T O K I O H O T E L < 3

    4 Maart.. ookal ben ik toen bijna flauw gevallen omdat ik al paar dagen niets gegeten had.. (Kwam niet door dat ik zenuwachtig was voor concert hoor xD)
    Maar ik stond wel eerste rij.. En ik heb Water uit Tom's fles is je me mond gehad toen (A) Heb tot 4 weken daarna moeten aanhoren dat ik zwanger was van Tom.. Echt erg.. En natuurlijk werd ik ook die maand niet ongesteld.. Maar dat concert was Gwn GEIL.. 14 juni veel minder..


    Tom and Georg could write a bad romance.

    14 juni mijn eerste concert van th waar ik heen kon (ik had voor de andere het geld niet of ik was te laat laat maar zeggen me nicht was te laat met bestellen van de kaartjes>.< )

    Tokio Hotel i think so :'D
    ik ben verder niet echt naar een 'leuk' concert geweest.
    Marcoborsato only. enzo . n.n'

    Ik denk dat ik er al bij veel te veel ben geweest, maar de Jonas brothers waren echt. sexy. :'D ik ging alleen maar voor hun, en niet voor Avril. :x' Linkin park was ook stoer, en Tokio hotel moest ik heen. :'P uhm. verder ben ik nog bij veel meer geweest, dus. :'D

    tokio hotel 4 maart:D


    Cause you're amazing, just the way you are<3

    Ik ben naar een van TH geweest; 4 Maart. Dusja.


    -

    Nijmegen. (': We zaten bij de 1e 100, dus we stonden paal voor Tom's hoofd. (:
    Werchter Boutique was ook prachtig. ^^

    ik nog alleen naar simple plan xD, ik hoop dat het concert van TH niet in de schoolweek valt, want ik mag niet meer doordeweeks --".

    De beste van al waar ik ooit naartoe ben geweest is toch nog steeds het 'Black Symphony' concert van Within Temptation op 7 februari 2008!! =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Bullet For My Valentine & Black Tide 22 juni 2008

    &

    Bullet For My Valentine, Black Tide, Bleeding Through & Lacuna Coil 18 november 2008


    dream, dare, fly!

    * 13-1O-2OO7 <33333
    * O3-O3-2OO8 <33333
    * 13-O7-2OO8 <33333


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    26/O9Killerpilze!

    14 Juni in Nijmegen, ik stond in het eerst vak, en ik heb gewoon doodveel lol gehad met mijn vrienden
    4 maar was minder omdat we moesten opschieten en nogal laat waren enzu.


    Your make-up is terrible

    14 juni!!
    (enige waar ik ben gwst(to nu toe dan ^^)


    Be nyappy

    ik kan alleen maar kiezen tussen 3 maart en 13 juli,, dus kies ik voor 13 julie omdat ik gewoon vooraan stond en omdat het gewoon fantastisch was!! Maar ze waren toch alle twee geweldig hoor!


    Come to the dark side...We have cookies..