• Waarover:

    Dat is nog even geheim ^^



    Rollen Nog Nodig:



    Vriendin Gustav MILLIONAIRx3

    Vriendin Tom EvaLovesBill

    Vriendin Georg KiMxGeOrG

    Vriendin Bill BEZET! [Ikke ^^]

    Vriendin Andreas CuteAsHell

    BF Gustav&Georg xFUCKxYOUx

    Zusje Andreas





    Invullen:



    × Naam

    × Leeftijd

    × Houd van

    × Houd niet van

    × Tekstje

    × Plaatje

    Wil je iets laten weten in m'n gb o in een pb wanneer het eerste deel er is?


    I need you like a heart needs a beat

    × Naam
    Chantou
    × Leeftijd
    17
    × Houd van
    Andreas,ZIngen,Dansen,Geak doen,Haarspeldjes,me haartjes
    × Houd niet van
    School,Insectjes,Players,Huppelkutjes,Vroeg Opstaan
    × Tekstje
    Jow Wezens,
    Dit knappe kind is hier dus 17 jaar geleden op de wereld gedropt ,en kreeg de naam Chantou.
    Remember that name! Verder ben ik nog steeds leerplichtig en ga duss , jmmr genoeg, nog steeds naar school.. Maar als school eindelijk over is ,wat soms eeuwen lijkt te duren ,bn ik meestal bij men vrienden te vinden. Mn ouders zijn tog bijna nooit thuis ,duss daar rondhangen is ook nixx,, Verder hb ik liefde voor Hello Kitty En Andreas Naatuurlijk X'D, En respect voor mensen die zichzelf durfen te zijn, Dus geen huppels ,, Dat zijn gewoon een stelletje fakers .. maar Poeperds,,
    Deze chick gaat hm weer smeren ,,
    Baaii ,Take Care <3

    × Plaatje
    http://img81.imageshack.us/img81/1818/hannielargemsg120622768ze6.jpg

    Vriendin Andreas [à]


    Crack a bottle

    Wiml je iets laten weten in m'n gb o in een pb wanneer het eerste deel er is?


    Ja hoor ^^ Maar eerst moet ik die rollen hebben -.-

    Vriendin Andreas ,,INfo komt:P


    kee dn

    Beste vriend Gustav&Georg info komt


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3



    Vriendin Andreas [à]


    Je hebt hm ^^

    Beste vriend Gustav&Georg info komt


    Kee kee...

    Naam - Jasmijn

    Leeftijd - 19

    Houd van - Gek doen, leuke dingen doen met Gustav en Georg, jongens, uitslapen en winkelen.

    Houd niet van - Opscheppers, aanstellers, huppels, liegende mensen, vroeg opstaan en werken.

    Tekstje:

    Haai^^
    Ik ben Jasmijn en ik ben hier 19 jaartjes geleden geboren. Ik heb netjes me rijbewijs gehaald en woon in Duitsland. Mijn beste vrienden zijn Gustav en Georg. Het zijne cht de beste vrienden die je maar kan wensen! Ze zijn lief voor me, maar kunnen soms behoorlijk irritant worden. Maar als ik hun hulp nodig heb. Zijn ze er wel altijd. Ik kan me niet herinneren wanneer ik ze heb ontmoet. Me ouders zeggen dat ik toen nog in een luier rond liep en dat is dus héél lang geleden ;)
    -xxx- Jasmijn

    Plaatje: http://www.emohaircutstyles.com/wp-content/uploads/2008/06/cute-emo-hairstyle.jpg


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Naam - Jasmijn

    Leeftijd - 19

    Houd van - Gek doen, leuke dingen doen met Gustav en Georg, jongens, uitslapen en winkelen.

    Houd niet van - Opscheppers, aanstellers, huppels, liegende mensen, vroeg opstaan en werken.

    Tekstje:

    Haai^^
    Ik ben Jasmijn en ik ben hier 19 jaartjes geleden geboren. Ik heb netjes me rijbewijs gehaald en woon in Duitsland. Mijn beste vrienden zijn Gustav en Georg. Het zijne cht de beste vrienden die je maar kan wensen! Ze zijn lief voor me, maar kunnen soms behoorlijk irritant worden. Maar als ik hun hulp nodig heb. Zijn ze er wel altijd. Ik kan me niet herinneren wanneer ik ze heb ontmoet. Me ouders zeggen dat ik toen nog in een luier rond liep en dat is dus héél lang geleden ;)
    -xxx- Jasmijn

    Plaatje: http://www.emohaircutstyles.com/wp-content/uploads/2008/06/cute-emo-hairstyle.jpg



    Je hebt hm ^^

    WHII ,, DAnkje <333


    Crack a bottle

    WHII ,, DAnkje <333


    Np ^^

    Dank je schat! Zeg je het ff als de eerste er is?


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Dank je schat! Zeg je het ff als de eerste er is?


    Jaa hoor ^^

    Rol: zusje andreas
    Naam: Nickita
    Leeftijd: 16 bijna 17
    Houd van: skaten en Graffiti
    Houd niet van: mensen die denken dat ze alles zijn
    Tekstje:
    Haay ik ben Nickita
    Ik ben al bijna 17 jaar en vaak vrolijk
    Ik hou van Skaten en garffiti
    Ik heb al een heel kladblok vol met schetsen en ooit wil ik het gaan promoten dus moet ff gaan kijken waneer ik dat ga doen ;)
    Ook kan ik behulpzaam zijn maar alleen als het moet en verlegen maar dat komt altijd door complimentjes
    Oh julie weten nog niet wie ik ben he
    Nou ja je weet me naam wel maar om ff te informeren ik ben het Zusjes van Andreas
    Niet dat het boeiend is om te weten ofzo maar zo weet je het toch ff xD
    Maar ik ga nu mijn mob gaat af mzzl <3
    Plaatje:
    http://www.emohaircutstyles.com/wp-content/uploads/2008/06/blond-pink-emo-hair-330x439.png


    You can't touch music but music touch you