• Mensden Helup!!!
    Ik mogt EINDELIJk mijn haar helemaal zwart verfen vn me moeder. maar dan zou zij het wel doen, en dus niet bij de kapper enzo.
    Dus dat heb ik geister afond gedaan. wat komt er uit.
    PAAR BLAUW HAAR!!!!!!!!!!!
    Teminsten. de eene keer als ik keek. was het paar. en als ik dan 10 minuten er na keek leek het opeens Blauw.
    Maar het komt alebij niet eens in de buurt van Zwart. Ja als het natr is. lijkt het net zwart. maar me haar droogt op sgool, en dan heb ik opeens Blauw haar.
    Ik ging er vandaag dus mee naar sgool. en egt iedereen lagten me uit enzo. zelf me vriedinen. en als ik dan zij dat het gewoon fout was gegaan en het zwart moest zijn. gingen ze nog harder laggen!!

    En we moesten bij Duits zeggen. wat jongens afknapten bij meisjes. ging iedereen ropen Paar Haar. ik kon egt wel gewoon Huilen!! zelf een vriendin, die zij dat het wel leuk stond. liep agter me rug dat te zeggen! en toen kon ikwel helemaal huilen gewoon. de Leraar nam het wel voor me op en riepp. dat hij de jongens uit hun droom helpet, en dat ik het niet voor hun deed.
    Maar alsnog kon ik wel gewoon janken.. ik bedoel, de heel sgool loopt me uit te laggen, en te schelden en iedereen staart me aan. en dan gaat mijn vriendin ook nog is door de helle sgool roepen, als er een meisje van ons groepje aan kwam. ''KIJK ZE HEEFT PAAR HAAR!!''
    En als ik haar dan een trap geef, vind ze me opeens een Bitch!
    Wat moet ik nu. Want ik ben bang, as ik et nog is Verf. dat ik dan Groen kijg ofzo O.o maar ik wil egt alles behalfen dit haar.. en groen dan :P Ik wil het ook wel eerst laten ontkluren, maar het is heel erg duur. en een leraar zegt dat heet egt heeel erg pijn doet om dat te laten doen. maar ik wil alles behalfen dit!!
    Het is gewoon afschuwelijk! en ik schaam me dood!!
    Wie wil me alsjeblieft helpen?!


    Dunno ><

    paars haar is toch juist vet?

    Maar anw, next time het er lánger in laten zitten ;) Waarschijnlijk was je eigen kleur te licht of zat het er te kort in.

    Koop gewoon een nieuw pakje en doe het opnieuw. ;)

    Doe een pet op ofzo, of scheer je kaal -nee grapje- ga het in ieder geval opnieuw verfen.


    Life is hard and then we die

    Weetje .o. Ik heb zo het idee dat ik jou haar absurt cool vind =D kan je een x een foto in je fb plaatsen?(A)

    en ik heb een vraagje; vond je het al verschrikkelijk vóór ze je uitlachten of begon je het toen pas verschrikkelijk te vinden omdat zij het raar vonden?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind paars haar super cooll,en blauw haar ook. Maar daar gaat het nu ven niet om. Als ik jou was zou ik maar wel even naar de kapper gaan. Misschien weet die wat je kan gaan doen. Donker kleuren ofzo? Veel succes,en laat weten wat ej hebt gedaan:)


    Music is the new sex

    wat? das masaal orgineel , ik zou men leven geven om paars haar te geven

    meisj ik ga je eens iets zeggen
    ik ben een kameleon op gebied van haar. Ik expirimenteer graag , nu zijn ze het al gewoon maar in het begin is het altijd van mo etteuh tara , wa ebde nu weer me je haar gedaan , ervoor wast vele mooier, en blabla , en das elke keer zo , maar ze wennen eraan , ze moeten je maar accepteren zoals je bent. Als je vriendinnen je blijven uitlachen in je gezicht en 8er je rug , moet je wel eens denken of dat eg wel zo'n goeie vriendinnen zijn

    en iedereen zal je kennen , is toch zeker nie slecht. Meisjes met blond lang haar hou ik nie snel uit elkaar das dan bv blondj 1 , blondj 2

    maar iemand met paars haar kom je niet snel tege , lekker orgineel , en rebels

    laat ze maar lachen , wie laatst lach lacht het best

    succes (K)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ach joh dat is juist kei coowl! Jou vrienden weten niet waar ze om lachen. Ik wil ook wel paars haar. En zoals bomm iederdaad al zegt, volgende keer waarschijnlijk wat langer erin laten zitten.

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind paars haar super cooll,en blauw haar ook. Maar daar gaat het nu ven niet om. Als ik jou was zou ik maar wel even naar de kapper gaan. Misschien weet die wat je kan gaan doen. Donker kleuren ofzo? Veel succes,en laat weten wat ej hebt gedaan:)


    Agree

    kapper meiss:P
    maar paars haar is juist cuwl O.o
    En zal ik die bitches is trappen die mijn chantou uitlagten O.o
    dude ,ik wil mijn haar helemaal lichtblauw verfen ,maar kmag het niet :'(
    En anders koop je gewoon een pruik XD


    Crack a bottle

    Had je uitwasbaar verf? En denk eens na: na een tidje is iedereen het zat om je uit te lachen en wennen ze aan ja haar. Als 1 van mijn vriendinnen opeens groen haar had zou ik ook eerst lachen. Die reactie maak je nou eenmaal automatisch. Denk er eens over terug, het kan best hilarisch zijn. Jij durft tenminste! Andere mensen zouden met een hoofddoek om lopen.

    CHAAN <#3
    Paars haar is mooi hoor x3
    ik wil mijn haar roze verven mr mag nie vn mijn ma
    mr ik moet weg sit stiekem achter de comp. kom strx wel back x3


    We can only learn to love by loving.

    CHAAN <#3
    Paars haar is mooi hoor x3
    ik wil mijn haar roze verven mr mag nie vn mijn ma
    mr ik moet weg sit stiekem achter de comp. kom strx wel back x3

    HAILEY!! ik wil mijn haar blauw verfen maar kmag ook niet O.o :'(


    Crack a bottle

    je kunt het bleken zodat je weer je oude haarkleur hebt.

    Paars Is Supercool !

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Paars haar is cool! Maar ik snap je probleem.. Als ik jou was zou ik naar de kapper gaan en om advies vragen, die weet het waarschijnlijk het beste, en kan er waarschijnlijk voor zorgen dat het de goede kleur weer krijgt!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Lijkt me wel gaaf!
    Maargoed, als je het niet mooi vind.. opnieuw doen dan? :O


    Mew <3