• Real-Life Holiday


    Een druk, chaotisch en hectisch leven lijden is per definitie niet gemakkelijk, ontelbare keren is de sterren gevraagd "Als je kon, zou je terug gaan naar je oude leventje" vaak hebben ze geantwoord met het eenvoudige "Natuurlijk is het weleens bij me opgekomen ... maar .." Of "Voor een dag, misschien".

    Samen met hun managers, hebben de sterren besloten dat ze een break nodig hebben van de hordes fans en de achtervolgende paparazzi. Wat de sterren echter niet weten is dat hun hele "vakantie" wordt gefilmd en uitgezonden wordt op MTV. In deze serie zie je de sterren zoals ze zijn, niet zoals ze zich proberen voor te doen. Heeft Hollywood ze veranderd of is de Fame nog niet naar hun hoofd gestegen.

    De groep sterren, die hiervoor nauwelijks me elkaar omgingen, op de gebruikelijke beleefdheden op feestjes na dan. Worden op het prachtige eiland Ibiza gedropt. Allemaal beginnen ze in hun eigen vakantie villa waar ze alles hebben behalve gezelschap, zodoende ontmoette ze elkaar en kunnen de camera's gaan draaien.
    Laten we eens kijken wat de sterren doen als niemand ze kent en geen manager zegt wat ze moeten doen.

    Rules
    Minimaal 4 regels
    Maximaal 2 personages (verschillend geslacht)
    Een beetje diepgang, je personage zit niet zomaar op dit eiland
    Geen Mary Sue's, niemand is perfect
    16+ mag maar houd het netjes
    Reserveringen blijven 24 uur staan

    Rollen
    - Stefani Joanne Angelina Germanotta (Lady Gaga) - Devourer
    - Demetria Devonne "Demi" Lovato - xSunshineee
    - Cher Lloyd - Little
    - Victoria Dawn Justice - Besar
    - Barbara Palvin - Takeabow

    - Louis William Tomlinson - SerpentsKiss
    - Jack Harries - Adores
    - Ian Harding - MrsCatS
    - Cody Robert Simpson - Moams
    - Harry Edward Styles - quin98
    Aanmelden kan altijd!

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (met foto, eventueel face claim):
    Karakter:
    Beroep:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:22 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik kom van girlscene, ben daar ook nog vol op bezig met RPG maar ik vroeg me af of ik hier kon joinen? Ik RPG al best lang dus ik heb al wel ervaring enzo haha.


    If you could see me now, would you stand in disgrace or take a bow?

    Ik denk niet dat het om ervaring gaat, just for fun [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    mag ik een jongen reserveren?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha ja maar het is hier wel anders qua schrijven dan daar. Ik schrijf daar altijd 1e persoon verleden tijd maar weet niet hoe dat hier is. Als ik mee mag doen begin ik met 1 meisje denk ik en later misschien nog n' jongen.


    If you could see me now, would you stand in disgrace or take a bow?

    Mag ik laatste meisje reserveren?


    Do what people say you can't.

    Naam: Ian Harding
    Leeftijd: 23
    Geslacht: Mannelijk
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk



    Ian Harding
    Karakter: Ian is een lieve jongen. Maar hij houd ook wel van een pleziertje en avontuurtjes. Hij drinkt niet veel, doet ook geen druggs maar vind het wel leuk om plezier te maken met zijn vrienden. Ian staat 9 van de 10 keer op met een ochtendhumeur, maar dat gaat vaak over na zijn eerste kop koffie of thee. Hij kan snel geirriteerd raken door gillende en overdreven mensen, maar is altijd vriendelijk voor zijn fans. Ondanks dat hij een lieve jongeman is, zegt hij wel waarop het staat en wat hij denkt, vaak wel op een aardigere manier al kan het er soms heel bot uitkomen, zonder dat hij dat zo bedoelt.
    Ian kreeg steeds vaker last van erge hoofdpijnen en migraine. Hij raakte ook steeds meer geërgerd door zijn fans die alsmaar door aan het gillen waren, Na een tijdje door de hoofdpijnen werd hij ook steeds moeier, toen besloot zijn manager dat hij een tijdje rust nodig had.
    Beroep: Acteur
    Extra: Ian is vrijgezel, niet perse opzoek maar als hij iemand tegenkomt en het klikt houd hij het niet tegen.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 15:53 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Takeabow schreef:
    Haha ja maar het is hier wel anders qua schrijven dan daar. Ik schrijf daar altijd 1e persoon verleden tijd maar weet niet hoe dat hier is. Als ik mee mag doen begin ik met 1 meisje denk ik en later misschien nog n' jongen.


    Ik heb geen idee hoe je het bedoeld, haha. Maar wij schrijven zo bijvoorbeeld:

    Cher Lloyd

    Lachend rende ik weg voor Jessica, die met een waterpistool achter me aan kwam. 'Nee, niet schieten!' gilde ik lachend.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2013 - 15:48 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    1e persoon verleden tijd dus haha. :)


    If you could see me now, would you stand in disgrace or take a bow?

    Kan ik een meisje aanmaken dan? :)


    If you could see me now, would you stand in disgrace or take a bow?

    Zolang de meisjes niet vol zijn, kan het denk ik wel.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Naam: Victoria Dawn Justice, haar bijnaam is Vicky
    Leeftijd: 19 jaar
    Geslacht: mannelijk ;p Vrouwelijk
    Nationaliteit: Amerikaans
    Uiterlijk (met foto, eventueel face claim):



    Karakter: Vicky is een vrolijk en een beetje gek meisje. Ze is wel heel leif maar soms heeft ze ook woedeaanvallen. Meer komt in de RPG
    Beroep: Actrice en zangeres
    Extra: ze speelt piano

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:46 ]


    Do what people say you can't.


    Barbara Palvin
    Leeftijd: 19
    Geboren: Budapest, hungary
    Kwaliteiten: Barbara begon op vroege leeftijd met het ontwikkelen van haar hobby's. Namelijk voetbal en zingen. Al snel kon ze een aardig potje voetballen en was bekend dat ze een redelijk gouden keeltje had. Toen ze een jaar of vijftien was werd ze op straat gescout door een modellen bureau en al snel werd ze een goed, volwaardig model bij verschillende bureaus en werd ze voor veel opdrachten ingezet. Barbara was in een klap beroemd.
    Innerlijk: Barbara is een zachtaardig meisje met een mysterieuze kant. Ze heeft een sterk karakter maar het is niet in een soort te omschrijven, de ene zal haar erg uitbundig en vrolijk vinden terwijl de ander juist meer van haar stille, mysterieuze kant meekrijgt. Ze kan eerst de kat uit de boom kijken, maar ze kan ook meteen erg aanwezig zijn. Ze geeft erg snel om mensen en dit kan een zwak, maar ook een goed punt van haar zijn. Barbara heeft veel goede eigenschappen die ze niet altijd benut, zo is ze erg behulpzaam, kan je haar vertrouwen en probeert ze altijd iedereen tevreden te stellen. Het enige punt wat Barbara haar carrière soms belemmerde is dat ze erg impulsief is en ze dus vreemde acties uit haalt. Ondanks dat ze een model is kan je nog echt zien dat Barbara een 19 jarig meisje is, die zoveel mogelijk van het leven probeert te genieten.



    Uiterlijk: Barbara heeft blauwe ogen en licht bruin haar, een fijn gezichtje dat erg kenmerkend is. Ze is 1 meter 71 lang en is dus redelijk normaal. Barbara is wel erg slank en hoeft niet echt op haar eten te letten. Dit vind ze erg fijn aangezien andere modellen dat wel moeten.


    If you could see me now, would you stand in disgrace or take a bow?

    Ehm, het lijstje wat je in moet vullen staat bovenaan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kan ik gewaarschuwd worden wanneer de RPG begint? Hij lijkt me namelijk super leuk. Zelf heb ik geen tijd op RPG's te doen, helaas :c dank aan school.

    Ik wil graag een meisje reserveren :')

    EDIT: ik zie dat de meisjes vol zijn, dan graag een jongen.

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 9:43 ]


    Never forget who you are