• Real-Life Holiday


    Een druk, chaotisch en hectisch leven lijden is per definitie niet gemakkelijk, ontelbare keren is de sterren gevraagd "Als je kon, zou je terug gaan naar je oude leventje" vaak hebben ze geantwoord met het eenvoudige "Natuurlijk is het weleens bij me opgekomen ... maar .." Of "Voor een dag, misschien".

    Samen met hun managers, hebben de sterren besloten dat ze een break nodig hebben van de hordes fans en de achtervolgende paparazzi. Wat de sterren echter niet weten is dat hun hele "vakantie" wordt gefilmd en uitgezonden wordt op MTV. In deze serie zie je de sterren zoals ze zijn, niet zoals ze zich proberen voor te doen. Heeft Hollywood ze veranderd of is de Fame nog niet naar hun hoofd gestegen.

    De groep sterren, die hiervoor nauwelijks me elkaar omgingen, op de gebruikelijke beleefdheden op feestjes na dan. Worden op het prachtige eiland Ibiza gedropt. Allemaal beginnen ze in hun eigen vakantie villa waar ze alles hebben behalve gezelschap, zodoende ontmoette ze elkaar en kunnen de camera's gaan draaien.
    Laten we eens kijken wat de sterren doen als niemand ze kent en geen manager zegt wat ze moeten doen.

    Rules
    Minimaal 4 regels
    Maximaal 2 personages (verschillend geslacht)
    Een beetje diepgang, je personage zit niet zomaar op dit eiland
    Geen Mary Sue's, niemand is perfect
    16+ mag maar houd het netjes
    Reserveringen blijven 24 uur staan

    Rollen
    - Stefani Joanne Angelina Germanotta (Lady Gaga) - Devourer
    - Demetria Devonne "Demi" Lovato - xSunshineee
    - Cher Lloyd - Little
    - Victoria Dawn Justice - Besar
    - Barbara Palvin - Takeabow

    - Louis William Tomlinson - SerpentsKiss
    - Jack Harries - Adores
    - Ian Harding - MrsCatS
    - Cody Robert Simpson - Moams
    - Harry Edward Styles - quin98
    Aanmelden kan altijd!

    Invullen
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk (met foto, eventueel face claim):
    Karakter:
    Beroep:
    Extra:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:22 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Oke ik zet iedereen erbij, als er nog veel mensen bij willen mogen er wel meer meisjes bij hoor!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Takeabow schreef:


    Barbara Palvin
    Leeftijd: 19
    Geboren: Budapest, hungary
    Kwaliteiten: Barbara begon op vroege leeftijd met het ontwikkelen van haar hobby's. Namelijk voetbal en zingen. Al snel kon ze een aardig potje voetballen en was bekend dat ze een redelijk gouden keeltje had. Toen ze een jaar of vijftien was werd ze op straat gescout door een modellen bureau en al snel werd ze een goed, volwaardig model bij verschillende bureaus en werd ze voor veel opdrachten ingezet. Barbara was in een klap beroemd.
    Innerlijk: Barbara is een zachtaardig meisje met een mysterieuze kant. Ze heeft een sterk karakter maar het is niet in een soort te omschrijven, de ene zal haar erg uitbundig en vrolijk vinden terwijl de ander juist meer van haar stille, mysterieuze kant meekrijgt. Ze kan eerst de kat uit de boom kijken, maar ze kan ook meteen erg aanwezig zijn. Ze geeft erg snel om mensen en dit kan een zwak, maar ook een goed punt van haar zijn. Barbara heeft veel goede eigenschappen die ze niet altijd benut, zo is ze erg behulpzaam, kan je haar vertrouwen en probeert ze altijd iedereen tevreden te stellen. Het enige punt wat Barbara haar carrière soms belemmerde is dat ze erg impulsief is en ze dus vreemde acties uit haalt. Ondanks dat ze een model is kan je nog echt zien dat Barbara een 19 jarig meisje is, die zoveel mogelijk van het leven probeert te genieten.



    Uiterlijk: Barbara heeft blauwe ogen en licht bruin haar, een fijn gezichtje dat erg kenmerkend is. Ze is 1 meter 71 lang en is dus redelijk normaal. Barbara is wel erg slank en hoeft niet echt op haar eten te letten. Dit vind ze erg fijn aangezien andere modellen dat wel moeten.


    Mag ik vragen wie dat is? ô_o. Ik ken de naam wel ergens van.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    (...)

    Mag ik vragen wie dat is? ô_o. Ik ken de naam wel ergens van.


    Dat is Barbara Palvin, een Hongaars model.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Oh, dus daar ken ik haar van o_o. Danku (A)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Little schreef:
    Naam: Cher Lloyd
    Leeftijd: Negentien jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Nationaliteit: Brits
    Uiterlijk (met foto, eventueel face claim):




    Karakter: Cher is eigenlijk een aardig meisje die haarzelf is. Vele mogen haar niet, juist omdat ze zich niet voordoet als iemand anders. Dat vindt ze totaal belachelijk. Ze is heel creatief en vocaal muzikaal. Ondanks dat iedereen Cher wel mag, kan ze soms erg arrogant over komen. Ze maakt vaak rotopmerkingen en zegt wat ze van iedereen vindt. Soms een pluspunt, maar ook is het soms een minpunt. Niemand krijgt haar klein, als iemand zegt dat ze raar is geeft ze dat juist toe. Alleen mist Cher haar broertje nog wel eens, en haar ouders. Natuurlijk kan ze haar jongere zusjes ook niet missen, haar familie is alles voor haar. Altijd is ze opgewekt en vrolijk, je ziet haar nooit chagrijnig. Cher's fans, haar Brats, zijn ook belangrijk voor haar. Haters schuift ze opzij en negeert ze gewoon. Dat is Cher nou eenmaal.
    Beroep: Zangeres en rapper
    Extra: Cher heeft meer dan twintig tattoos.


    Heb Cher nog ietwat aangepast.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Nog een reservering en een jongen. Daarna kunnen we beginnen!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Naam: Cody Robert Simpson
    Leeftijd: 16 jaar
    Geslacht: Mannelijk
    Nationaliteit: Australisch
    Uiterlijk (met foto, eventueel face claim):




    Karakter: Cody is erg zorgzaam en wilt het liefst dat iedereen het goed heeft. Dit zorgt soms voor irritaties bij de oudere beroemdheden, omdat ze weten dat dat niet gaat. Verder is hij een grote flirt en heeft het liefst altijd een meisje aan zijn zij. Omdat hij redelijk volwassen is voor zijn leeftijd valt hij ook op oudere meiden, maar die vinden hem alleen maar cute.
    Cody heeft soms last van woedeaanvallen, maar die zijn niet heel hevig.
    Beroep: Zanger en songwriter
    Extra: Zijn zusje Alli is erg belangrijk voor hem. Hij vindt het dan ook lastig om haar een lange tijd te moeten missen als hij op tour, of zoals nu, op vakantie gaat.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 15:20 ]


    Never forget who you are

    ik wil de laatste jongen wel ^^

    ik moet nu werken maar ben 6 uur klaar dus dan kan ik pas reageren als je vandaag de speeltopic aanmaaakt


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Naam: Harry Edward Styles
    Leeftijd: 19
    Geslacht: mannelijk
    Nationaliteit: Brits
    Uiterlijk (met foto, eventueel face claim):


    Karakter: Harry is iemand die graag flirt met meisjes, Meestal is het voor hem best makkelijk om een meisje te krijgen. Harry is vaak vrolijk en meestal ook erg enthousiast. Hij is sociaal en totaal niet verlegen, hij maakt snel met mensen een praatje. Al lijkt het helemaal niet zo, Harry is soms wel onzeker over zichzelf. Harry is over het algemeen heel aardig maar soms kan hij ook nog wel is egoïstisch zijn wat hem dan een stuk minder aardig maakt. Hij houdt erg veel van zingen en doet dat dan ook vaak.
    Beroep: Zanger
    Extra:/

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 15:11 ]

    Oeh kijk, Larry kunnen elkaar zien.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Als deze RPG verpest wordt door 'Larry' ben ik weg. Ik haat bromances.


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Als deze RPG verpest wordt door 'Larry' ben ik weg. Ik haat bromances.


    Lol, om heel eerlijk te moeten zijn heb ik ook niet echt zin in Larry. Ik wilde juist met deze RPG meedoen omdat dit niks met 1D te maken heeft en ik daar wel weer een keer zin in heb :3
    {Niks tegen 1D hoor, ik ben een directioner. Maar hopelijk snappen jullie mijn standpunt ook, en die van Devourer natuurlijk}


    Never forget who you are

    [wie zegt dat er gelijk Larry komt?]

    quin98 schreef:
    [wie zegt dat er gelijk Larry komt?]


    Dat is bij voorbaat gewoon te voorspellen als er zowel een Harry Styles als een Louis Tomlinson aangemaakt worden en mensen zeggen dat die twee elkaar kunnen ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 16:59 ]


    26 - 02 - '16