• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Mag ik een elf zijn van 75? xD En als nieuwe mensen mee willen doen, moeten ze dan niet de verhaallijn weten?


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Ik wil wel meedoen maar idd verhaallijn is handig haha


    If you could see me now, would you stand in disgrace or take a bow?

    Yup, maar we moeten wel even samen een verhalenlijn bedenken ;) Wat ik ben nog steeds heel erg lui, zouden we zoiets willen als de vorige keer...?


    ©1998

    Ja, dat vond ik wel leuk. Iedereen heeft één of twee kracht(en) en die moeten we leren ontwikkelen zodat we de wereld kunnen redden :3


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jaja, lieve Brookiewookie geeft nog één keer commentaar en dan moet ze La Dispute van Yann Tiersen spelen. Sinds wanneer wordt dit een superhelden RPG? Hoe ontroerend.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    SHIT ZE HEEFT ONS GEVONDEN RENNEN!


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Ja ik dacht dat ze mee zou doen dus had ik haaar de link gestuurd :(


    ©1998

    En ik kijk altijd bij RPG's [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Nadere details later

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 14:47 ]


    ©1998

    Opzich wil ik wel meedoen, als het een beetje serieus blijft haha (a)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:12 ]


    ©1998

    xD Geweldige verhaallijn, geweldig. Ik begrijp nu waarom Sinistra zegt "als het een beetje serieus blijft".


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Hihi ik ga maar eens een personage maken, aangezien behalve paarse-dango nog niemand het heeft gereageerd op het topic terwijl ze daar al een week om zeikten!!!


    ©1998

    Hoofdpersonage BlackAlpha
    Naam: Gillette Eva Moon (Jill)
    Leeftijd: 18
    Krachten (2): Weerwolfvampiercombinatie (WVC), vuursturen.
    Beschrijving: Jill voed zich zowel als vampier als weerwolf met mensen bloed, in het kamp dwingen Hans en Rianna haar vegetariër te worden. Jill kan hier maar moeilijk mee leven en glipt dan ook wel eens stiekem het kamp uit om wat mensen te pakken. Jill, is een eigenwijs persoon en neemt graag de leiding en in moeilijk tijden. Ondanks dat ze er altijd nors uit ziet is ze best wel een vrolijk type.

    Foto's (Sorry dat ik geen foto's heb maar kon niks leuks vinden)




    ©1998

    Bijpersonage BlackAlpha
    Naam: Rianne Julia Stuart
    Leeftijd: 32
    Krachten: Vampier
    Beschrijving: Rianna is samen met haar broer Hans de leider van het kamp, ze is lief, zacht en lacht veel. Rianna is een vegetarische vampier en wil dat alle andere vamps in het kamp dat ook worden.

    Foto:


    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 11:58 ]


    ©1998