• Het is 24 jaar later na de slag om Zweinstein en de dooddoeners zijn zich aan het herenigen. Sommige leerlingen horen bij hun andere juist niet. Vrienden en vriendinnen kunnen tegenover elkaar te komen staan. Iedereen weet dat de dooddoeners Zweinstein willen binnendringen. De SVP is terug alleen dan met een andere naam. De SVH, oftewel de Strijder Van Hogwarts. Beter gezegd HA, Hogwarts Army.

    Invullen:

    - Naam + achternaam:
    - Leeftijd:
    - Leerjaar:
    - Afdeling:
    Bloedsoort:
    - Beste vakken:
    - Slechtste vakken:
    - Innerlijk:
    - Uiterlijk:


    Leerlingen: (HOU DE AFDELINGEN GELIJK! EN JONGENS EN MEISJES OOK!)

    Harry Edward Styles: Lacey
    Zayn Javadd Malik:KiliOfDurin
    Niall James Horan: Wall
    Liam James Payne: Pudge
    Louis William Tomlinson: Feaser
    - Onbekenden (:

    Resevering: (HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK EN OOK DE AFDELINGEN! Een stop nu op Ravenclawers en Gryffindors. En meisjes!)

    Ravenclaw:
    - Maeve Curtis. Lacey 1.1
    Stephanie West - Whisperings1.5
    - Niall Horan. Wall 1.2
    Slytherin:
    - Zayn Malik - KiliOfDurin 1.5
    - Louis Tomlinson - Feaser
    - Amy Lee - Wall 1.8
    Alaska Milla - Pudge 1.7
    Hufflepuff:

    - Veronica diAngelo - SuperTOMMO 1.8
    - Liam Payne - Pudge1.7
    Gryffindor:
    - Harry Styles - Lacey 1.1
    - Cheryl Greene - Feaser 1.1/
    - Evelynn Sparks - AnnaxElsa 1.4
    - Camilla Swann - CrazyGirlxx 1.6

    REGELS:

    - Minstens 150 woorden, meer mag altijd! (: In gevallen van geen tijd of geen inspiratie zie ik dit door de vingers (:
    - Zoals ik al eerder zei hou de afdelingen gelijk en de jongens en meisjes (:
    - Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf.
    - Naamsveranderingen doorgeven graag!
    - OOC tussen haakjes () [] {}
    - Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij ik iemand vraag.
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan oftewel 48 uur.
    - 2 rollen per persoon, en dan 1 jongen en 1 meisje (:
    - Heb respect voor elkaar!
    - De belangrijkste: HAVE FUN!

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 12:12 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    WAUW. Mag ik een meisje?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ja hoor!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Een meisje en Harry, alsjeblieft?


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je staat erbij (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    • Naam: Harry Edward Styles.

    • Leeftijd: Achttien, geboren op één februari.

    • Leerjaar: Zeven.

    • Afdeling: Gryffindor.

    • Bloedsoort: Volboed.

    • Uiterlijk: Harry wordt beschreven als een lange jongeman [1,80] met een bos, chocoladebruine krullen en gifgroene ogen. Hij heeft een melkachtige huid die helemaal zwart staat van de inkt en draagt graag donkere kleding, waardoor veel mensen snel denken dat hij een onverwoestbare en sterke jongeman is die niet zo snel over zich heen zal laten lopen. Mensen voelen zich snel geïntimideerd door Harry's uiterlijk, vooral omdat hij zo groot en breed is.
    Harry heeft lange wenkbrauwen die een vrij mooie vorm van zichzelf hebben en amandelvormige ogen, die zoals eerder beschreven, gifgroene irissen bevatten. Hij heeft een korte neusbrug en brede neusvleugels, terwijl zijn lippen daarentegen rozig en smal zijn. Meestal draagt Harry een bandana in zijn haren of kamt hij zijn krullen naar achteren, waardoor er een kuif ontstaat. Als hij een beetje lui is, haalt hij gewoon een hand door zijn haren en keurt hij zijn kapsel wel goed.
    Naast zijn gezicht en haar, heeft Harry een lichaam waar men veel lof over uitspreekt. Hij heeft over het algemeen grote handen en voeten en is ook mooi gespierd, iets wat vooral goed te zien is door zijn brede schouders en zijn lengte waar je u tegen kunt zeggen.

    • Innerlijk: Harry doet zijn afdeling eer aan door zijn karakter; hij is namelijk niet voor niets een echte Gryffindor. Hij is een dapper iemand die erg beschermend naar zijn vrienden en familie toe is, waardoor hij af en toe een korter lontje dan normaal kan hebben. Over het algemeen is hij een lieve, zachtaardige jongeman die graag met mensen knuffelt en in gesprek met vreemden gaat, maar je moet nou eenmaal niet aan zijn dierbaren komen, want dan kun je er zeker van zijn dat hij niet zal rusten voordat hij je te grazen heeft genomen. Door deze karaktertrek twijfelde de Sorteerhoed of hij in Slytherin geplaatst zou moeten worden, maar aangezien Harry's gevoelige kant overheersend is, is hij toch in Gryffindor geplaatst.
    Naast zijn lieftallige manier van doen is Harry ook gemakkelijk te kwetsen, ook al toont hij dit niet zo snel. Hij doet zich misschien wel voor als de populaire leerling die elk meisje van de school kan doen laten kwijlen, maar ook Harry heeft een hartje dat gebroken kan worden. Om te voorkomen dat mensen hem een watje vinden, heeft Harry zichzelf bekend gemaakt als de grootste flirt van Hogwarts, hoewel hij meer vriendinnen heeft dan vrienden. Hij vindt het gewoon fijner om met meisjes om te gaan en af en toe flirt hij wel met ze en neemt hij ze mee op een date, maar hij zou een meisje nooit misbruiken, op welke manier dan ook.

    • Beste vakken: Verweer tegen de Zwarte Kunsten en Bezweringen.

    • Slechtste vakken: Toverdranken en Waarzeggerij.

    • Extra: Harry is de aanvoerder van het Zwerkbalteam van Gryffindor. Zelf is hij een Jager, ofwel een Chaser. Ook is zijn beste vriendin, Cheryl, net zoals hem een Gryffindor. Zij is de enige aan wie Harry zijn ware ik laat zien, het enige meisje waar hij zijn gevoelige kant aan toont. Hij is erg beschermend over haar en zorgt er ook altijd voor dat hij weet waar ze uithangt, aangezien hij het niet zou kunnen verkroppen, mocht haar iets overkomen.
    Zijn Patronus is een jaguar.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 16:58 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    - Naam + achternaam: Cheryl ''Cher'' ''Cherry'' Fields
    - Leeftijd: 17 jaar oud, en ze is geboren op 12 februari.
    - Leerjaar: Ze zit in het zesde.
    - Afdeling: Gryffindor.
    - Bloedsoort: Halfbloed. Moeder een heks, vader een dreuzeltelg.
    - Beste vakken: Verweer tegen de Zwarte Kunsten, toverdranken en transfiguratie
    - Slechtste vakken: Astronomie en bezweringen.
    - Innerlijk: Cher is een eigewijze meid, die bijna altijd het laatste woord heeft. Ze is bijna altijd vrolijk en lacht vaak. Arrogant is ze best wel ja. Net zoals dat ze een grootte mond heeft. Ze komt op voor zich zelf en anderen en is niet bang om haar mening te uiten. Kom je aan haar vrienden dan kom je aan haar. Dit maakt haar dus ook een echte Gryffindor. Ook twijfelde de hoed tussen Hufflepuff en Ravenclaw, omdat ze erg trouw is aan haar vrienden en ook best slim. Maar Hufflepuff viel ook weer af doordat ze heel erg ongeduldig is. En Ravenclaw omdat ze niet zo veel werkt. En Gryffindor paste precies bij haar. Familie en vrienden zijn super belangrijk voor haar. Cher kan lekker gek doen en erg druk zijn.
    - Uiterlijk: [FC: Ashley Benson]



    Cher haar lange blonde lokken hebben lichte slag in zich. Haar ogen zijn oceaan blauw/groen en hebben een ondeugende twinkeling. De lichte huid past erg mooi bij haar haren. Ze is best dun en is ongeveer 1 meter en 66 centimeter lang. Maar ze maakt zich groter door hakken te dragen.
    Extra: Cher is een chaser in het Quidditch team. Ook heeft ze een beste vriend Harry om wie ze super veel geeft. Ze heeft hem vertelt over de problemen die ze thuis heeft. Ze kan hem gewoon door en door vertrouwen.


    - Naam + achternaam: Louis ''Lou'' ''The Tommo'' William Tomlinson- Jummie-Ass
    - Leeftijd: Louis is 18 jaar oud en verjaard op 24 December.
    - Leerjaar: Hij zit in zijn laatste jaar, dus het zevende.
    - Afdeling: Slytherin.
    - Bloedsoort: Volbloed.
    - Beste vakken: Verweer tegen de Zwarte kunsten en transfiguratie
    - Slechtste vakken: Kruidenkunde en astronomie.
    - Innerlijk: Louis is een jongen die niet op zijn mond is gevallen. Hij is zowat nergens bang voor en vecht wel vaak. De jongen doet bijna nooit iets aan zijn huiswerk en heeft Slytherin al heel wat punten aftrek bezorgd. Zijn ego is erg groot omdat hij best populair is. Hij heeft een kort lontje als hij ontploft is hij moeilijk rustig te krijgen. Dit kunnen dan ook wel heen weinig. Louis wilt altijd zijn doelbereiken. Maar bij zijn vrienden is Louis een drukke en trouwe jongen die ze niet pijn wilt doen. Hij is erg gezellig en altijd in voor een grapje. Louis is een enorme flirt en heeft ook wel wat harten van meisjes gebroken. Niet dat hem dat iets uit maakt. Hij toont zijn emotie alleen bij zijn beste vriend. Verder bij niemand.
    - Uiterlijk:



    Louis heeft een klein beetje lange bruine haren wat hij meestal even goed maakt met gel, en als hij weinig tijd heeft alleen zijn hand er door haalt. Zijn ogen zijn erg mooi blauw waarmee hij sommige meiden hun harten heeft doen smelten. Hij heeft een klein stoppelbaardje. Soms draagt hij een bril omdat hij zijn lenzen niet in krijgt. Maar dat komt heel weinig voor. Louis kan hele rare bekken trekken. Hij os ongeveer 1 meter en 76 centimeter lang.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 21:05 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    • Naam: Maeve Demetria Curtis. Ze wordt ook wel Mae of Eve genoemd. Spottend wordt er wel eens 'Nerdy Muddy' tegen haar gezegd, een bijnaam die haar erg diep kan kwetsen.

    • Leeftijd: Zeventien, geboren op twee januari.

    • Leerjaar: Zeven.

    • Afdeling: Ravenclaw.

    • Uiterlijk: Maeve heeft ravenzwarte haren die tot onder haar eerste ribben komen en grijskleurige ogen, waardoor ze snel wordt beschreven als een spookachtig meisje. Haar bleke huid die ook wel egaal genoemd kan worden en haar strakke, gitzwarte wenkbrauwen werken deze bijnaam niet bepaald tegen, integendeel zelfs. Ze heeft een lengte van één meter zeventig en heeft onontwikkelde, vrouwelijke vormen, waardoor ze jonger oogt dan ze eigenlijk is. Maeve wordt beschreven als een iel, tenger meisje die er in een wit doodskleed net als een geest uit zou zien, iets waardoor mensen sneller op haar vitten dan voorheen. Het is niet bekend wie haar deze benaming heeft gegeven. Over het algemeen vergelijken mensen haar ook graag met de geest van Ravenclaw, ofwel de Grijze Dame, aangezien Helena qua uiterlijk erg op het meisje lijkt. Dit is echter spottend bedoeld, aangezien er naar de geestelijke vorm van Helena wordt verwezen.
    Over het algemeen draagt ze weinig make-up; een likje mascara en een lijntje eyeliner, terwijl ze af en toe haar wangen rozig kleurt met poeder, aangezien ze er dan minder bleek uitziet. Het meisje draagt ook graag jurkjes en kousen, het liefste in donkerdere tinten, terwijl ze een paar hakken draagt. Platte schoenen zijn natuurlijk ook niet uit haar kledingkast weg te denken. Sneakers en gympen daarentegen draagt ze niet.
    Verder heeft Maeve volle lippen, een klein neusje met een spits puntje en zachte gelaatstrekken, waardoor ze een lieve uitstraling krijgt die haar ook onschuldig en kwetsbaar doet overkomen. Helaas werkt dit niet bepaald in haar voordeel.

    • Innerlijk: Maeve is over het algemeen een stil en verlegen type dat liever een boek leest dan dat ze op haar bezemsteel aan het rondvliegen is. Ze staat bekend als een ijverige leerlinge die erg intelligent is, maar nooit slimme opmerkingen tijdens de lessen maakt of betweterig probeert over te komen. Meestal zien mensen pas in dat ze erg goed kan leren als haar cijfers bekend worden gemaakt. Maeve is namelijk niet het type dat gaat lopen pronken met haar positieve kanten en zal ook nooit en te nimmer opscheppen over haar capaciteiten, hoewel ze deze wel degelijk bezit.
    Naast het feit dat het meisje stil is, is ze ook erg onzeker en kwetsbaar. Mensen van verschillende afdelingen en dan vooral de tovenaars en heksen van zuiver bloed hebben nogal een hekel aan het meisje, aangezien ze wel degelijk getalenteerd is, maar een Modderbloedje blijkt te zijn. Toen men hier achter was gekomen leek het wel alsof de wind drastisch omsloeg en werd Maeve bekroond als het buitenbeentje van Hogwarts, iets waardoor ze nog steeds met verschllende problemen kampt. De onzekerheid is er niet minder op geworden en Maeve begint zich steeds meer terug te trekken, waardoor haar capaciteiten ook slechter worden benuttigd en ze lagere cijfers haalt als voorheen.
    Maeve mag dan wel een zielig iemand lijken, ze is wel het type dat erg lief en hartelijk naar haar medemens toe is. Ze mag dan wel verlegen zijn, maar dat betekent niet dat ze onaardig is, integendeel zelfs. Ze is gewoon haar vertrouwen in haar medeleerlingen verloren en zal zichzelf niet meer zo snel bloot geven, maar als je eenmaal tot haar weet door te dringen, kun je erop rekenen dat ze een vriendin voor het leven is, mits je haar niet kwetst, aangezien Maeve het niet zo snel vergeet als iemand haar pijnigt.

    • Bloedsoort: Maeve is een Modderbloedje.

    • Beste vakken: Transfiguratie, Verweer Tegen de Zwarte Kunsten en Toverdranken.

    • Slechtste vakken: Leer der Oude Runen en Astronomie.

    • Extra: Sinds Maeve bekend staat als het modderbloedje en gepest wordt, heeft ze een angststoornis ontwikkeld waardoor ze zichzelf het zwijgen heeft opgelegd, letterlijk. Maeve heeft doormiddel van deze stoornis zichzelf zo omlaag gehaald dat ze heeft besloten om tegen niemand meer te spreken, zelfs niet tegen een docent of haar ouders. De enige persoon die ze in vertrouwen heeft genomen is Liam, maar tot nu toe heeft ze ook nog geen woorden met hem uitgewisseld. Dit beschrijft dan ook direct hoe verwonderlijk het is als ze ooit iets tegen je zal zeggen. Je mag erg trots op jezelf zijn als je Maeve aan het praten krijgt.
    Haar Patronus is een panter.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 16:57 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Cool! Meisje gryffindor please :}


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mag ik ook een gryffindor meisje reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ja allebei. Nu is er een tijdelijke stop op meisjes. K pas het vanmiddag aan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Jullie staan erbij (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Harry is trouwens een Gryffindor, geen Slytherin. Ik heb het naar zijn karakter aangepast.
    Mijn rollen zijn af. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lacey schreef:
    Harry is trouwens een Gryffindor, geen Slytherin. Ik heb het naar zijn karakter aangepast.
    Mijn rollen zijn af. (:


    Ze zijn beide goed gekeurd! Ik zal het ook nog aanpassen(: net zoals mijn rol ik dacht gisteren na het plaatsen dat ze beter Gryffindor kon zijn,dat kan ik beter spelen, en heb dat dus ook vanmiddag in mijn pauze aangepast.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zou wel oppassen dat je niet te veel mensen in Gryffindor krijgt, anders kun je de Houses net zo goed afschaffen. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mag ik Niall en zou je een meisje voor me willen reseveren voor als hij weer 'open' is?


    I like my choices. I hope she likes hers.