• Zoals (bijna) iedereen nu weet: we beginnen dus weer over nieuwe met DVVA. Plaats hier je personage, voor de meest amateuristische, maar ook meest gezellig ERPEEGEE! Als je een idee hebt voor een verhalen lijn zet het dan ook even weten want ik ben nogal lui ^^. Ook als je nog niet meedeed met de vorige vijf topics, maakt niet uit geef je op en doe mee

    Regels:
    -Doe een poging tot serieus zijn
    -Iedereen heeft minimaal 1 personage (hoofdpersonage)
    -Maximaal maakt niet uit
    -Hoofdpersonage moet twaalf jaar of ouder zijn, je mag zo oud zijn als je wil, ivm vamps en volwassen
    -Bijpersonages die je hebt, mogen elke leeftijd zijn
    Thats all, geen moeilijk regels over berichten die minimaal zo lang moeten zijn, geen bull shit verder gewoon doen, er mogen zoveel mensen meedoen als je wil

    Het verhaal,

    Lang geleden leefden de de wereld in vrede samen maar alles veranderde toen de Amerikanen aanviellen, alleen de National meester van alle mogelijke krachten kon ze stoppen, maar toen de wereld hem het meest nodig had verdween hij. Tientallen jaren gingen voorbij en mijn broer ik stomen de nieuwe Nationa; klaar. Een groep tieners genaamd New Generation. Hoe technieken zijn geweldig, maar ze moeten nog veel leren voordat zij de National kunnen vervangen. Maar ik geloof dat zij de wereld kunnen redden.


    Even wat puntjes op een rijtje:

    De situatie in de wereld
    -De National is de vredesbewaarder van de Aarde,
    -Amerika is de vijhand, zij startten een oorlog --> ze wilden meer macht,
    -Er is dus een wereld oorlog aan de gang,
    -De National is al jaren weg,
    -Alleen Australië is nog niet bezet,
    -Meeste Europeanen, Russen, Chinezen en Japan naar Australië gevlucht,
    -De EU, Rusland, China, Japan, en Australië vechten samen tegen de VS

    De situatie van de personages
    -Personages, hebben twee krachten naar keuze,
    -Zitten in een trainingskamp, midden in Australië,
    -Eén van hen wordt uiteindelijk de nieuwe National

    De situatie van het kamp
    Opgericht in door Hans en Rianna, broer en zus,
    Ligt midden in de woestijn,
    Traint een groep tieners,

    Misschien dat ik later nog wat aanvul, dat zet ik er in ander kleurtje bij


    Hoofdpersonages: (grijs schuin is gereserveerd)
    -Maracroft
    -Chasinghoran
    -Starkiddie
    -WhiteDelta
    -MinimuisBeta
    -BlackAlpha

    (Takeabow, Sinistra)




    Bijpersonages:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 feb 2013 - 15:11 ]


    ©1998

    Ja dat dacht ik ook, en ik wou ook een personage maken, maar mag dat nou een elf zijn? Ach, ik doe het gewoon, en als het niet mag verander ik het wel.

    Naam: Saelrath
    Leeftijd: 74 (ongeveer in de fase van een 19-jarig mens)
    Krachten: Elf (is dat een kracht?), watersturen
    Beschrijving: Saelrath is een elf, en eigenlijk weten de mensen dus niet van haar bestaan af. Haar krachten leken wel handig voor het redden van de wereld, dus is ze in het geheim een beetje in het kamp gekomen, alleen de mensen daar weten van haar bestaan af (en natuurlijk de andere elfen en dieren bij haar thuis). Ze heeft het beste met anderen voor, maar minder als anderen haar kwaad maken. Ze kan dieren boven mensen kiezen. Verder ziet ze snel wat ze moet doen in moeilijke situaties, maar soms gaat dit natuurlijk fout.
    Foto:

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 19:19 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Jeej, eindelijk iemand die een personage aanmaakt! Jippie. Natuurlijk mag je een elf zijn, ik dacht dat je een grapje maakte toen je zij dat je een elf van 75 wilde zijn XD. Daarom had ik er niet op gereageerd XD.


    ©1998

    xD


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Naam: Lauren Lopez
    Leeftijd: 19
    Krachten: Kan gedachten lezen en mensen de waarheid laten vertellen. Ook is Lauren vrij goed met een zwaard, en ze is klein van stuk maar kan heel goed in bomen klimmen en zich verstoppen.
    Beschrijving: Lauren is heel klein, maar 1,52, maar is best sterk voor haar lengte. Ze kan best serieus zijn, maar haalt vaak grapjes uit met mensen en is eigenlijk best apart. Ze heeft de hele dag een glimlach op haar gezicht en houdt ervan om mensen blij te maken. Door haar lengte word ze vaak aangezien als zwak, maar ze zal het ongelijk bewijzen! Ook doet Lauren al sinds ze klein is aan ballet en is dus best lenig. Ze houdt er niet van als mensen grapjes met haar uithalen en kan ook best boos worden.
    Foto:


    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:14 ]

    Yep, let niet op mij. Sorry Marjolein xD IK MOEST HAAR DOEN OK

    Ik doe mee, vul zometeen in

    [ bericht aangepast op 4 feb 2013 - 18:32 ]


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Oh laat maar. Ik doe niet meer aan een half perfecte superhelden en half avatar rpg


    All those fairytails are full of shit - Maroon 5

    Okey, dat was vreemd, maar goed.

    NIKKI, JE VERMOORD JEZELF! D:


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    JA I KNOW. BUT I DON'T CARE.
    en ja dat was het inderdaad, maar haters gonna hate!

    Oké, klinkt leuk. Ik moet nog even nadenken over een personage, maar denk dat ik (hoe origineel) voor een vampier kies. Dat schrijft gewoon zo leuk


    ice cream for everyone! YES - camel? yes!

    Naam: Josh Devine
    Leeftijd: 21
    Krachten: Ninjah! Lol, Josh is klein, maar erg slim en lenig, en daarbij ook enorm sterk en snel.
    Beschrijving: Josh is niet groot, rond 1.58 ongeveer, maar is enorm sterk. Hij is altijd vrolijk en houdt van een geintje. Hij is altijd enthousiast en zal niet snel opgeven zonder het serieus geprobeerd te hebben.
    Foto:





    OMG, I JUST FOUND OUT JOSH'S GOT HIS OWN SITE! WHOOOOOOH! *died*


    You oughta know

    Ik denk echt dat dit niet echt mijn soort rpg is
    Jullie zijn te druk en te hyper actief. Vind ik op zich niet erg maar moet een keer rustig zijn anders flip ik. Veel plezier


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hihi die mensen fijn da er al drie mensen een poppetie hebben aangemaakt jeej (yeah)


    ©1998

    Hehe, Nikki en ik vermoorden onzelf officieel met onze personages xD


    You oughta know

    Naam: Joe Walker
    Leeftijd: 20
    Krachten: Hij is bovennatuurlijk sterk, dus hij kan bijvoorbeeld bomen uit de grond trekken. Verder kan hij een beetje aardesturen, dat moet hij nog verder leren.
    Beschrijving: Joe is nogal melig en maakt overal een grapje van, maar als het erop aan komt kan hij wel serieus zijn.
    Foto:


    [ bericht aangepast op 5 feb 2013 - 21:15 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.