• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Oooohhh. Bezig met een nieuw verhaal en ik heb er zoveel inspiratie voor! Ik weet alleen niet hoe ik dit allemaal moet verwoorden. Pfft, zoveel ideeën ervoor. Nou al. 'x

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 23:29 ]


    † Love? I want to sleep.

    Ik snap niet wat ik fout gedaan heb dat je de laatste tijd alleen maar bot tegen me doet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Denk je letterlijk dat ik zin heb in dat stomme rollenspel waarbij ik schijnheilig de telefoon moet opnemen? Als je mijn vlam als mijn partner gaat aanduiden, dan zul je het nog beklagen. Waar ben ik toch in hemelsnaam beland?
    Ik wil verdomme vakantie.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Snotverkouden, hallelujah. Dat is echt het antwoord op al mijn prayers, thank you very much. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    tiiiiiiiiiiiiired


    No growth of the heart is ever a waste

    Ziek thuis vandaag, ergens ook wel fijn aangezien ik totaal geen zin had in school, maar om ziek te zijn is minder fijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik wil niet (huil) stom PWS


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    het lijkt erop dat ik er vandaag niet meer onderuit kom, ik zal het je moeten vertelen.


    Remember to be ridiculous.

    Laat vandaag zo snel mogelijk voorbij zijn...


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Even weer het deprimerende gevoel van maandag.


    I still think of the guitar bible.

    Jaimes schreef:
    Ziek thuis vandaag, ergens ook wel fijn aangezien ik totaal geen zin had in school, maar om ziek te zijn is minder fijn.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ziek =(


    •*• Lululu •*•

    Ik wil ook dat je zo veel met mij praat of dat iemand tenminste met mij zoveel wilt praten. Ik zit erbij en kijk erna, niet zo leuk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Studiedag, wat betekent dat ik vrij ben. c: Alles bijgeschreven wat bijgeschreven moest worden. Nu verveel ik me wel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rijden in de stad was stressvol, maar was ook wel leuk. ;3


    You are beautiful, you are love.