• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Vanavond moet ik het wel vertellen, knoop in mijn maag


    Remember to be ridiculous.

    Jezus. Ik kan ook niet alles goed doen. Ik ben geen fucking barbie. Rot toch op. D:


    † Love? I want to sleep.

    Gamgee schreef:
    Ergernis


    26 - 02 - '16

    Noxious schreef:
    Jezus. Ik kan ook niet alles goed doen. Ik ben geen fucking barbie. Rot toch op. D:

    "Wil je perfect? Koop dan een barbie. :D."
    Trololol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je bent echt nog nooit zo irritant als vandaag geweest. Dafuck is wrong with you today? Hopelijk doe je morgen weer normaal anders hou ik het echt niet vol --'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Tortura schreef:
    (...)
    "Wil je perfect? Koop dan een barbie. :D."
    Trololol.

    ..... In 't vagevuur ermee.


    † Love? I want to sleep.

    Noxious schreef:
    (...)
    ..... In 't vagevuur ermee.

    Yeah, indeed. ;].

    Jesus fucking christ. So much for my good mood. Olé!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jajoh precies! Iedere dag van 8 tot 17.00 weg, alleen op dinsdag was ik wat vroeger vrij. Maar omdat ik basisschool niveau heb, met rekenen moet ik verplicht naar bijles. Wat er voor zorgt dat ik nóg langer op school zit, en nog minder kan werken. FUU school, fu.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Godverdomme.


    Your make-up is terrible

    What am I gonna do when the best part of me was always you?
    Ugh, ik mis je, weeral. Zucht.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Oh wow. Een liedje, speciaal voor de fans. Dat is McFly <3


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    boos (cat)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Be Blessed. Eingelijk dat stomme PWS ingeleverd *O* een last valt letterlijk van mijn schouders. Dinsdag nog de presentatie en dan ben ik ervan verlost!! HELL YEAH!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Omg. Zijn er dan helemaal geen goede/leuke RPG's meer waaraan ik mee kan doen? D: Ughhh. Ik wil schrijven! T_T


    † Love? I want to sleep.

    This was one of our conversations I'll never forget.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''