• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    You belong to me. Can't you just fucking see that, you fucking asshole? D:


    † Love? I want to sleep.

    I know you want it. Damnit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Net thuis van het uitgaan en ik ben totaal niet moe. Dan maar tv kijken en koekjes eten. ^^


    -

    Wees alsjeblieft een beetje lief tegen me. Ik doe echt mijn best op het werk hoor.D:


    everything, in time

    Goodmorning.


    •*• Lululu •*•

    Ik ben nog nooit zo dicht bij mijn doel geweest, maar om het dan in een klap aan me zien voorbij gaan?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Beetje jammer dat ik twee uur eerder moet beginnen met werken, van 1 tot 6 is zo chill. 11 tot 6 iets minder.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb zin in vrijdag ;3


    •*• Lululu •*•



    Hier kan ik nou echt van genieten. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    pff, daar komt weer zo'n weekend. Ik denk dat ik al mijn frustaties op mijn studie ga gooien en mijn opleiding versnellen. Waarom zou ik het niet doen, als ik thuis ben ga ik alleen naar mij werk, verder niks. I hate my live, so much.

    Let the sun shine!<3


    •*• Lululu •*•

    Ik kan er zo niet tegen als ik een cadeautje moet kopen voor iemand die niet wat hij/zij wil hebben. D:
    En ik kan er ook niet tegen dat ik niet weet hoe ik vanavond thuis moet komen. D:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heb gewoon zin om te gaan halen nu.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dumbledore schreef:


    Hier kan ik nou echt van genieten. (:

    Agreed :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    OMG NEEEEEEEEEEEEEEE. WAAROM KOMT DIE OPEENS NAAR ONZE KLAS? BLIJF TOCH LEKKER BIJ DIE ANDERE TRUTTEN. Ugh, het was echt de beste klas ooit en nu kom jij erbij. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.