• Vreselijk nieuws om te horen, al zeg ik het zelf.
    Een tornado heeft bijna heel Oklahoma city vernietigt. De monster-tornado had een snelheid van 320 kilometer per uur en bleef erg lang op de grond. Het heeft zeker drie kilometer aan schade gemaakt.
    Meer dan 91 mensen zijn overleden, waaronder 20 kinderen. Het aantal loopt nog altijd op.
    Een lokale bioscoop word gebruikt om de lichamen te bergen. Er zijn een aantal ziekenhuizen en scholen compleet tot puin vermalen door de tornado. Veel kinderen zaten rond de tijd dat de tornado te land kwam op school.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het echt erg en zielig voor de bewoners. Maar het leven wordt steeds erger.


    Some people are art and do art at the same time

    Proudfoot schreef:
    Ik vind het echt erg en zielig voor de bewoners. Maar het leven wordt steeds erger.


    Ben ik het mee eens. Het word allemaal steeds harder.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik had al wel iets gehoord van een tornado, maar ik wist niet dat het zo erg was. Brr, die arme mensen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vreselijk. ;(


    •*• Lululu •*•

    Ik vind het dom dat Amerikanen altijd op plekken gaan wonen en grote steden bouwen waar dat soort dingen gebeuren. Neemt niet weg dat het heel erg is, vooral voor die kinderen want die kunnen er helemaal niets aan doen.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Ik vind het dom dat Amerikanen altijd op plekken gaan wonen en grote steden bouwen waar dat soort dingen gebeuren. Neemt niet weg dat het heel erg is, vooral voor die kinderen want die kunnen er helemaal niets aan doen.


    26 - 02 - '16

    Proudfoot schreef:
    Ik vind het echt erg en zielig voor de bewoners. Maar het leven wordt steeds erger.


    Valt wel mee. Vroeger waren er ook veel rampen, maar nu hebben we veel meer media en komen we het sneller te weten.

    Neemt niet weg dat het echt erg is voor die mensen daar.


    Tijd voor koffie.

    Oh, de tellingen van doden zijn trouwens alweer veranderd. Hier het artikel.


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    Ik had al wel iets gehoord van een tornado, maar ik wist niet dat het zo erg was. Brr, die arme mensen.


    Chaos is a ladder.

    Cas schreef:
    Oh, de tellingen van doden zijn trouwens alweer veranderd. Hier het artikel.


    Dat wilde ik net zeggen xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cas schreef:
    Ik vind het dom dat Amerikanen altijd op plekken gaan wonen en grote steden bouwen waar dat soort dingen gebeuren. Neemt niet weg dat het heel erg is, vooral voor die kinderen want die kunnen er helemaal niets aan doen.


    Music is life :)

    Cas schreef:
    Ik vind het dom dat Amerikanen altijd op plekken gaan wonen en grote steden bouwen waar dat soort dingen gebeuren. Neemt niet weg dat het heel erg is, vooral voor die kinderen want die kunnen er helemaal niets aan doen.


    Dat zijn niet alleen Amerikanen. :') Een heel groot deel van Nederland ligt ook onder de zeespiegel, dus eigenlijk zijn we zelf ook stom bezig. We hebben dijken, maar dat biedt nooit een volledige garantie, dat kun je in ieder geschiedenisboek terugvinden. Het is inderdaad niet handig om in risicogebieden te wonen, dat is waar, maar wat moeten mensen dan? Zelfs als iedereen opeens zou besluiten om een hele stad in de steek te laten, is er gewoon niet voldoende 'veilig' land in de wereld. Ik vind het een beetje raar om te zeggen dat het dan dom is van Amerikanen dat ze toevallig daar wonen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat zijn niet alleen Amerikanen. :') Een heel groot deel van Nederland ligt ook onder de zeespiegel, dus eigenlijk zijn we zelf ook stom bezig. We hebben dijken, maar dat biedt nooit een volledige garantie, dat kun je in ieder geschiedenisboek terugvinden. Het is inderdaad niet handig om in risicogebieden te wonen, dat is waar, maar wat moeten mensen dan? Zelfs als iedereen opeens zou besluiten om een hele stad in de steek te laten, is er gewoon niet voldoende 'veilig' land in de wereld. Ik vind het een beetje raar om te zeggen dat het dan dom is van Amerikanen dat ze toevallig daar wonen.


    +1


    Music is life :)

    Square schreef:
    (...)

    Dat zijn niet alleen Amerikanen. :') Een heel groot deel van Nederland ligt ook onder de zeespiegel, dus eigenlijk zijn we zelf ook stom bezig. We hebben dijken, maar dat biedt nooit een volledige garantie, dat kun je in ieder geschiedenisboek terugvinden. Het is inderdaad niet handig om in risicogebieden te wonen, dat is waar, maar wat moeten mensen dan? Zelfs als iedereen opeens zou besluiten om een hele stad in de steek te laten, is er gewoon niet voldoende 'veilig' land in de wereld. Ik vind het een beetje raar om te zeggen dat het dan dom is van Amerikanen dat ze toevallig daar wonen.


    Ik vind het dan ook behoorlijk dom van Nederlanders, maar toch is de kans op een ramp aanzienlijk kleiner dan daar. Het is gewoon zo stom dat heel veel grote steden daar precies in die gebieden liggen of op breuklijnen. Toch blijven ze allemaal naar die gebieden komen in plaats van in veiligere gebieden te gaan wonen waar minder rampen voorkomen. Geen enkel gebied is compleet veilig, maar je kan het altijd minimaliseren.


    Your make-up is terrible

    Ik vond de filmpjes echt heel gaaf trouwens

    Het is inderdaad heel erg wat er gebeurd is, zeker dat er zoveel kindjes overleden zijn door zoiets. Je kunt er hellaas te weinig aan doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan