• Is het mogelijk om iemands haarkleur op een foto te veranderen?
    Zou iemand dat anders bij deze foto voor mij kunnen doen? :]
    Naar blond, alsjeblieft :3

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 16:58 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Merrow schreef:
    (...)

    Nieuwe layer aanmaken, die op color modus zetten, met de kleur die je wilt over het haar gaan en feitelijk heb je het haar al een andere kleur gegeven. Niet zo heel moeilijk dus ^_^. Het is alleen jammer dat het vaak wat flets en eentonig toont. Hier komt dan weer m'n wacom tekentablet goed van pas aangezien ik dus de haarstrengen zelf teken met een donkerdere en lichtere kleur voor het contrast - in deze heb ik dan ook nog blauw en roze gebruikt om te matchen met de vissenstaart aangezien ze een zeemeermin is in de rpg. Uiteraard met verschillende layers werken (elke kleur een andere layer) en deze zet je ook allemaal op color modus (al wil ik ook wel eens experimenter door de modus op screen te zetten bijvoorbeeld , of op multiply. Hetgaan wat me dus uitkomt en het beste resultaat levert.)
    En het is heel precies werk bij de losse plukken. Als je er eenmaal de handigheid in hebt, dan is het een makkie. Ik was op amper een uurtje klaar - de kleuren kiezen (dit doe je dan heel simpel bij Edit - adjustment - hue/saturation- duurde langer dan het kleuren zelf :'D maar ik heb dan ook een tekentablet waar ik al zo'n 6 jaar mee werk ^_^

    Misschien dat ik binnenkort eens enkele tutorials voor photoshop ga maken

    dit ga ik toch ook eens proberen! want dit leer ik echt niet tijdens Gsb. [photoschop les op school]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Merrow schreef:
    Ik gebruik altijd photoshop ^_^

    Zoals ik al zei, van donker naar blond is echt lastig en ik vind het resultaat altijd minder. Deze heb ik gisteren gemaakt voor een rpg hier op Q ^_^



    Omfg, dat wil ik ook leren, hahah.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.