• Real-Life Holiday


    Een druk, chaotisch en hectisch leven lijden is per definitie niet gemakkelijk, ontelbare keren is de sterren gevraagd "Als je kon, zou je terug gaan naar je oude leventje" vaak hebben ze geantwoord met het eenvoudige "Natuurlijk is het weleens bij me opgekomen ... maar .." Of "Voor een dag, misschien".

    Samen met hun managers, hebben de sterren besloten dat ze een break nodig hebben van de hordes fans en de achtervolgende paparazzi. Wat de sterren echter niet weten is dat hun hele "vakantie" wordt gefilmd en uitgezonden wordt op MTV. In deze serie zie je de sterren zoals ze zijn, niet zoals ze zich proberen voor te doen. Heeft Hollywood ze veranderd of is de Fame nog niet naar hun hoofd gestegen.

    De groep sterren, die hiervoor nauwelijks me elkaar omgingen, op de gebruikelijke beleefdheden op feestjes na dan. Worden op het prachtige eiland Ibiza gedropt. Allemaal beginnen ze in hun eigen vakantie villa waar ze alles hebben behalve gezelschap, zodoende ontmoette ze elkaar en kunnen de camera's gaan draaien.
    Laten we eens kijken wat de sterren doen als niemand ze kent en geen manager zegt wat ze moeten doen.

    Rules
    Minimaal 4 regels. 2 waarschuwingen
    Een beetje diepgang, je personage zit niet zomaar op dit eiland
    Geen Mary Sue's, niemand is perfect
    Naamsveranderingen doorgeven
    16+ mag maar houd het netjes
    Niemand buitensluiten
    Zelf afspreken wie de nieuwe topic openen, wel de link vermelden.

    Rollentopic
    - Stefani Joanne Angelina Germanotta (Lady Gaga) - Devourer
    - Demetria Devonne "Demi" Lovato - xSunshineee
    - Cher Lloyd - Little
    - Victoria Dawn Justice - Besar
    - Barbara Palvin - Takeabow

    - Louis William Tomlinson - SerpentsKiss
    - Jack Frayn Harries - Adores
    - Ian Harding - MrsCatS
    - Cody Robert Simpson - Moams
    - Harry Edward Styles - quin98

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:41 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    START

    De stress is je allemaal teveel geworden. Samen met je manager heb je besluiten een welverdiende stop in te lassen.
    Je pakt je koffers en vertrekt naar het prachtige eiland Ibiza. Je verzint zelf hoe je daar komt en hoe je accommodatie eruitziet.

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:40 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [mon topics]


    Do what people say you can't.

    ( Mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ Mijn topics c: ]


    26 - 02 - '16

    Cody Robert Simpson

    Met een zucht stapte ik de taxi uit. De reis van Australië naar Ibiza duurde een lange tijd, en ik was helemaal gesloopt. Ik hoopte dat mijn accomodatie een lekker bed had. Aangezien mijn manager alles had geregeld wist ik helemaal niks, behalve dat ik naar Ibiza ging.
    Met mijn zonnebril op pakte ik het handvat van mijn koffer en volgde ik de oprijlaan die mij naar mijn verblijf bracht.


    Never forget who you are

    [Mijn Topics]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Eten.]

    [ bericht aangepast op 3 feb 2013 - 17:47 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    [mijn topics]

    Ian Harding

    de reis was lang geweest. Ik kan nooit echt slapen in een vliegtuig. En van Amerika naar Ibiza. Pittig endje. Ik had eigenlijk maar een grote koffer met kleding en spullen die ik echt nodig heb, de rest koop ik hierwel. De taxi stopt eindelijk bij een villa. "this is it, the adress you gave me" zegt de chauffeur. "thank you very much" antwoord ik hem, en betaal hem. Met mijn koffer in mijn hand, en de sleutel die mij manager Thomas me gegeven heb, loop ik richting de voordeur. Die open ik en stap naar binnen. Ik sluit de deur achter me. Dan begin ik de boell te verkennen. Mooie woonkamer, openhaard. Zal fijn zijn voor die haard te lezen, zeer zeer mooie keuken. Ha een grote koffiemachine, die zal ik nodig hebben. Als ik de koelkast open grijns ik. Thomas heeft ervoor gezorgd dat de koelkast al vol zit met eten en drinken. Zelfde geld voor de kastjes. Ik loop naar boven met mijn koffer naar boven en ben verrukt als de badkamer aan mijn slaapkamer grenst. Ik pak mijn koffer snel uit waarbij ik mijn kleren in de kast stop, me verzorging spullen in de badkamer en de rest in het nachtkastje. Dan loop ik het balkon op. Waar ik erachter kom dat ik een zwembad heb. Daar blijf ik staan, genietend van het uitzicht.

    [wie heeft zin Ian te meeten als ie gesettled is?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Victoria Dawn Justice

    Ik liet mezelf op de grote rode bank vallen die aan de linkerkant van het kantoor van Andy, mijn manager, stond. ''An, ik kan niet meer. Het is gewoon te veel.'' zuchtte ik en keek hem aan. Hij knikte meelevend. ''Ik snap je wel. Victorious en je concerten.'' Andy's gezicht keek bedenkelijk. ''We kunnen anders ook even een pauze voor je in lasten.'' Ik ging weer recht op zitten en trok het elastiekje uit mijn haar. Waarna ik vervolgens met mijn hand een beetje door mijn haar schudde. ''Dat zou geweldig zijn.'' antwoordde ik vrolijk. Andy knikte weer en begon te bellen. ''Ik zal wel een reis voor je regelen naar Ibiza als het lukt vertrek je morgen ochtend.'' Na een paar minuten hing hij weer op. ''Geregeld!'' riep hij, ''ga je koffers maar pakken.'' Ik sprong op van de bank, gaf Andy een high-five en liep zijn kantoor uit.

    Na een lange vlucht kwam ik aan bij de plek zelf. Ik gaf mijn taxi zijn geld, plus wat fooi, en stapte uit. Yeah, een grote villa voor mij alleen. Even een plek om uit te rusten. Waar niemand me lastig zou vallen. Heerlijk. Ik haalde de sleutel uit de broekzak van mijn short en stopte die in het slot. Samen met mijn koffer, tas en zonnebril op mijn hoofd liep ik naar binnen. De hal was al leuk ingericht dus ik vroeg me af wat ik nog meer moest verwachten. Mijn ogen gleden rond waarna ze een half open deur vonden. Ik liep erheen en rende daarna gelijk door naar de tuin. Mijn spullen liet ik achter in de gang. Er was een groot zwembad en een aantal bedjes. Bijna springend ging ik op één van de bedjes zitten. Ik zette mijn zonnebril weer op mijn neus en keek rond.


    Do what people say you can't.

    Stefani Joanne Angelina Germanotta (Lady Gaga)

    Zuchtend sloot ik de luxaflex van het kantoorraam. Er stonden weer gillende fans voor die een glimp van mij wilden opvangen. Ik zuchtte diep en liep ijsberend door het kantoortje waar ik mezelf een opgesloten dier in voelde. De manager kwam binnen. 'Stef,' begon hij. 'Nee. Het is Gaga, Lady Gaga' mopperde ik. 'We moeten even praten' vervolgde hij. 'Ja, jij wil praten. Altijd maar praten, praten, praten!' ratelde ik achter elkaar door. 'Misschien is het tijd voor een pauze?' vroeg hij. 'Nee. Nooit. Never! Er staat een rij met gillende fans van hier tot Tokio. Allemaal verwachten ze iets van mij! En overal weten ze me weer te vinden! Waar zou ik dan mijn pauze kunnen houden zonder gestoord te worden?!' ratelde ik. Vervolgens slaakte ik een diepe zucht. Het was waar. Het was even teveel voor mij. 'Ik heb een villa gehuurd in Ibiza en je taxi vertrekt...' hij wachtte even 'zo'n beetje, nu' Hij pakte mijn arm en sleurde me richting de deur. De achterbank van de taxi was al volgestouwd met spullen van mij, van kleding tot schoenen en make-up. Fans stonden zich te verdringen bij de deuren van de taxi toen deze zich sloten en ik wegreed richting de luchthaven. Daar stapte ik op het eerst beste vliegtuig richting Ibiza en liet me door een vriendelijke taxi chauffeuse bij mijn villa brengen. Ze hielp me zelfs nog met het neerzetten van mijn koffers bij de deur. Ik stak de sleutel in het slot en opende de deur. Het huis was werkelijk awesome, ook al was 'ie voor de helft kleiner als mijn op twee na grootste huis. Ik sleepte met veel moeite en poging mijn nagels niet te breken de spullen het huis in waarna ik gelijk begon met uitpakken. Vervolgens trok ik een kort jurkje aan en liet mijn haar - dat eerst opgestoken was - los hangen. Ik liep de tuin in waar een super awesome zwembad was en ging op een stoeltje zitten. En nu was het maar genieten geblazen..


    26 - 02 - '16

    Demi Lovato

    Door de drukte en alles wat er gebeurd was had ik gewoon te veel aan mijn hoofd wat ik bij momenten niet meer aan kon, dus besloot mijn manager mij een welverdiende vakantie cadeau te doen naar Ibiza, ik had er dan ook meteen zin in toen ik hoorde dat ik naar Ibiza zou gaan, lekker warm en gewoon even weg van alles en iedereen hier rondom me. Nu een een paar dagen later zit ik al op het vliegtuig naar Ibiza en ik kan al niet wachten tot ik ga landen en al kan genieten van deze vakantie.

    De vlucht leek sneller te gaan dan ik dacht, want ik was al snel in Ibiza, het moment waar ik enorm naar uitkeek. Ik had er ook al een lange taxirit opzitten en eindelijk was ik aangekomen bij een appartement voor mezelf. Met twee grote volgeladen koffers loop ik naar binnen en neem de lift naar de juiste verdieping, de vierde en de bovenste om juiste te zijn. Als de lift op de juiste verdieping is, stap ik uit en rol mijn koffers achter me aan tot mijn deur van mijn appartement. Ik zet mijn koffers naast me neer en haal de sleutel tevoorschijn waar ik de deur mee open. De sleutel leg ik snel op een bijzettafeltje in de kleine hal en neem dan mijn koffers weer vast die ik naar binnen rol. Ik zet mijn koffers neer in de woonkamer die redelijk ruim en modern is. Ik loop verder naar de keuken die echt geweldig mooi is en uitzicht heeft op een gemeenschappelijk zwembad. Ik loop verder een gangetje door en zie een aantal deuren, ik besluit ze om de beurt te openen om te zien wat er achter zit. Zo vind ik een ruime en moderne badkamer met bad en douche. Zo vind ik ook een ruime slaapkamer met tweepersoonsbed waar ik al zeker van weet dat ik daar ga slapen en er is ook een extra kamertje waar een éénpersoonsbed staat met bureau. Dit appartement is bij deze dus helemaal goed gekeurd!


    16 - 09 - '17

    Harry Edward Styles

    Rustig zit ik in de gate op mijn vliegtuig te wachten, we zouden zo als het goed is naar binnen mogen. Mijn manager had besloten dat ik rust nodig had en vervolgens voorgesteld om op een vakantie naar Ibiza te gaan. Ik wou eerst zeggen dat ik het niet wou maar mijn manager zij dat ik eigenlijk zelf niet eens een keus had en eigenlijk had hij ook wel gelijk dat ik rust nodig heb. Het leven wat ik heb is druk, maar wel heel leuk. Ik hoor dat we het vliegtuig komen en als een van de eerste sta ik daar. Ik laat alles zien en als het klaar is loop ik het vliegtuig in om vervolgens de juiste stoel te gaan zoeken. Als ik zit voel ik dat ik eigenlijk ook wel best moe ben. Ik klik mijn gordel vast en besluit maar gewoon te gaan slapen. De reis duurde toch heel lang, en veel meer dan slapen had ik waarschijnlijk niet te doen. Ik sluit mijn ogen en niet veel later val ik inslaap.

    Ik voel een tik tegen mijn arm waardoor ik wakker wordt en even verward om me heen kijk. 'Meneer we zijn geland' zegt de man naast mij op de stoel en ik glimlach vriendelijk. 'Oké bedankt' zeg ik en sta op. Rustig neem ik mijn handbagage mee en loop het vliegtuig uit. Ik haal gauw mijn koffer op en loop dan naar buiten opzoek naar een taxi. Al snel vindt ik er een en die brengt me naar de plek waar ik moet zijn. Is afwachten wat ik daar te zien krijg. Als de taxi stopt voor een grote villa glimlach ik even, hier kan ik mijn vakantie wel doorbrengen. Ik bedank de taxi chauffeur, geef hem wat geld en stap dan uit. Ik pak mijn koffers mee en sluit de deur weer. Ik loop naar de deur van de villa en open hem met de sleutel die ik gekregen heb van mijn manager. Ik sluit de deur achter me en leg mijn koffers in de gang neer. Is kijken hoe dit er van binnen uitziet. Ik loop wat rond en zie algauw een mooie woonkamer maar mijn blik gaat al snel naar wat ik daarachter zie. Een zwembad! Daar verlang ik nu naar. Ik loop door de deur naar buiten en kijk met een glimlach naar het zwembad. Ik trek mijn shirt over mijn hoofd heen en trek mijn schoenen uit. Ach die broek kan wel nat worden dat maakt niet zoveel uit. Ik ren richting het zwembad en spring erin. Heerlijk dat water zo

    Jack Frayn Harries
    Mijn longen moesten even wennen aan de vochtige lucht die naar binnendrong. Mijn manager John had me naar Ibiza gestuurd. Enkele jaren geleden vertoefde ik hier regelmatig met mijn tweelingbroer Finn. Nu was ik hier echter gedwongen, blijkbaar kon ik de stress niet meer aan. Ik had John flink uitgelachen toen hij voorstelde mijn carrière even te laten rusten. Ik haalde mijn koffer van de al half lege bagageband en liep richting de uitgang van het kleine vliegveld. Uiteindelijk had ingestemd met het hele vakantie idee, wat me tot nu toe aardig beviel.

    De vriendelijke taxichauffeur zette mijn koffer voor mijn voordeur voordat hij me alleen achterliet. Ik bedankte de man vriendelijke waarna ik de grote eikendeur opende. De koelte die door de airco produceerde was heerlijk en lokte me verder naar binnen. De gracieuze hal veranderde in een gezellige moderne woonkeuken naarmate ik verder het pand in liep. Aan een van de wanden hing een reusachtig schilderij van de prachtig groen/blauwe zee die hier niet ver vandaan moet zijn. Ik liep de aangrenzende tuin in om een goed onderhouden zwembad te ontdekken. In glimlachte verrukt en nam plaats in een van de ligstoelen. Hier kon ik wel tot rust komen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Stefani Joanne Angelina Germanotta (Lady Gaga)

    Na een uurtje liggen in mijn heerlijke stoel, in het zonnetje, leek het me wel even voldoende. Ik kreeg trek en vond dat daar maar iets aan gedaan moest worden. Het gevoel van trek hebben was niet prettig en ik haatte het. Aan diëten deed ik niet en zin in koken had ik al helemaal niet, want dan moest ik naar de supermarkt en dingen kopen. Iets waar ik nu te lui voor was. Ik liet een taxi komen en terwijl ik op de taxi wachtte liep ik naar boven en pakte een van mijn mooiste zomerjurkjes uit mijn kast. Een prachtige zwarte met allemaal mooie studs erop. Eentje die mooi contrast gaf met mijn lichtblonde haren. Mijn make-up deed ik ook even. Snel een lijntje onder het oog en een klein gebogen lijntje op het bovenste ooglid. Daarbij deed ik zilveren oogschaduw die ik vervaagde met een klein beetje grijs. Onder mijn zwarte jurkje deed ik knalrode pumps en ik deed mijn favoriete zonnebril op. Even later hoorde ik getoeter aan de voordeur. Mijn taxi was gekomen. Binnen tien minuten was ik in de stad. Daar ging ik naar de eerste beste snackbar die ik maar tegenkwam en kocht een heerlijke zak patat alleen voor mij, voor mij alleen.


    26 - 02 - '16