• Is dit een goed idee:
    Zoals we allemaal wel weten is Tom Kaulitz een player. Niemand weet precies met hoeveel meisjes hij "het" heeft gedaan. Op een dag doet een meisje dat ontmaagd is door Tom een ontdekking. Ze is zwanger van hem. Ze had het al wel een beetje heel erg verwacht, want Tom wou het niet veilig doen. Ze plaats een oproep op www.worldhyves.com (die bestaat niet hoor!) aan alle meiden die het ook met Tom hebben gedaan. Met ze alle gaan ze hem eens flink te grazen nemen. Terwijl Tom niets vermoedent zijn luizenleventje lijd. Of zit er toch een ander leven achter de echte Tom Kaulitz?

    Rollen:
    Hoofdpersoon: Say SayRockQueen
    3 one-night-stands van Tom:
    - Annick PUKKELxDING
    - Soraya LamaGirl
    - Nickita Nikaaii
    De vriendin van Tom NU: Eva EvaLovesBill
    Vriendin Gustav: Elle BiLlSMuRf
    Vriendin Bill: Rachel Flo
    Vriendin Georg: Celien AskMyName
    Journaliste die hoofdpersoon lastig valt met akelige vragen:
    Stel TH haters die TH lastig vallen:
    - Annick PUKKELxDING
    -
    -
    -
    -
    -
    Genoeg keus toch? ;)
    Info:
    Rol
    Naam
    Leeftijd
    Plaatje
    Hobby's
    Tekstje


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Jaaaaaaa


    Music is the new sex

    ;O
    HEEL goed idee!

    Ja Heel gOed!!

    Stoer :)


    What's wrong whit loving someone?

    klinkt goed!
    dus zeker doen!


    I need you like a heart needs a beat

    Jaa,, doen!!!


    Dunno ><

    Klink hier al heel cool!
    Ben benieuwd naar de serie! :D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Hoofdrol,, of vriednin Bill!!!


    Dunno ><

    Hoofdpersoon^^
    Naam: Rachel
    Leeftijd: 19
    Plaatje: http://img149.imageshack.us/img149/6933/71170525mz4.jpg
    Hobby's: Muziek maken,schrijven,kleding ontwerpen,voetballen
    Tekstje:
    Hee,ik ben Rachel en ik ben 19 jaartjes jong. Ik ben een vrij koppig persoon met een geheel eigen wil. En ik ben knettergek. Maar ik ben ook erg lief en zorgzaam.
    Ik heb een grote verslaving aan lolly's en aan mijn eyeliner.
    Ik speel gitaar en ontwerp kleding. Ook schrijf ik songteksten en verhaaltjes.
    Ik haat zinloos geweld en dierenleed. Maar ook arrogant gedrag en muggen.
    Ik doe 1 keer in de week aan voetbal en ik geef dansles.


    Music is the new sex

    Heb je info nodig?


    Music is the new sex

    Ja,, heb je info nodig!?


    Dunno ><

    Naam
    Elle
    Leeftijd
    17
    Plaatje
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    Hobby's
    Zingen, gitaarspelen, Tekenen, Schoppen
    Tekstje
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: Link.)


    Dunno ><

    Hoofdrol, als het mag.. (A)

    Naam: Say

    Leeftijd: 16

    Plaatje: http://i26.tinypic.com/s5ihyw.jpg
    Hobby's: Gitaar spelen, skaten, drummen, liedjes schrijven, tekenen, zingen, muziek luisteren, concerten bezoeken

    Tekstje:

    Yo chicka's!
    Ik ben Say, 16 jaartjes jong. Ik ben best muzikaal: ik speel gitaar, drum, kan piano spelen, schrijf liedjes, luister non-stop muziek en bezoek vaak concerten. Verder skate ik graag. Mijn kamer is een grote verzameling gitaren, skateboards en lollypapiertjes, want ik ben verslaafd aan lolly's. Verder heb ik ook een eigen drumstel.
    Mensen omschrijven mij als nieuwsgierig, eigenwijs, koppig, brutaal maar lief als je lief tegen mij bent. Ik ben heel trouw aan mijn vrienden omdat ik van hen hetzelfde verwacht.
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Oeps, lees nu pas dat je ook hobby's en tekstje moet doen, die komen dan zo! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    TnQu voor de rol! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...