• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.

    De rollen die hier beschikbaar voor zijn;
    - Het jonge meisje
    - De Knappe jongeman
    - De rijke arrogante jongen
    - Een vriendin van het meisje
    - De andere vriendin van het meisje
    - De jongen waar het meisje op verliefd word
    - De ex van de jongen die behoorlijk dwars zal liggen
    - De ex van het meisje die het ze ook onmogelijk zal maken
    - Een meisje uit het bordeel
    - Een meisje die de twee zal volgen tijdens de reis
    - De vader van het meisje
    - De moeder van het meisje
    - De broer van het meisje
    - De zus van het meisje ( ook tegelijk haar vriendin. Zij is degene die achter haar keuzes staat)
    - De personen die de wijze lessen zullen geven. Deze zullen uiteindelijk goed bevriend worden met de twee en ook meereizen.


    De rollen waar een streep doorstaan zijn tot nu bezet.
    Hierbij word ook gelijk gekeken naar het karakter van de personages en als het klopt komen ze er gelijk bij. Bij de andere zal altijd nog gereageerd kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 11:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Crudelis schreef:
    (...)

    Het is niet echt eerlijk als je meteen de hoofdrol gaat opeisen, lijkt me.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Sikowitz schreef:
    mag ik Zayn!


    Sorry, ik zie net dat er iemand anders eerder was..Is er misschien een andere rol die je wilt? (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    BigFatLiar schreef:
    (...)

    Dat weet ik, maar niemand had echt ernaar gevraagt en als er iemand anders perse hem wil zou ik hem misschien wel afstaan en nam ik wel een andere rol. Alleen zou ik het zelf wel leuk vinden om hem te krijgen


    Je moet het zelf weten... Ik ga er niet op door, Amy en Naomi weten vast wel hoe het anders gaat aflopen, dat herhalen we geen tweede keer.


    Reading a good book is like taking a journey.

    mag ik een meisje?


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Crudelis schreef:
    (...)

    Je moet het zelf weten... Ik ga er niet op door, Amy en Naomi weten vast wel hoe het anders gaat aflopen, dat herhalen we geen tweede keer.


    Hmm, hetzelfde als hoe het bij mij afloopt en nee laten we dat inderdaad maar geen tweede keer herhalen (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Crudelis schreef:
    (...)

    Je moet het zelf weten... Ik ga er niet op door, Amy en Naomi weten vast wel hoe het anders gaat aflopen, dat herhalen we geen tweede keer.


    Laten we dat vooral niet nog een keer doen nee :')


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    -

    sorry dubbel post

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 19:21 ]


    Dont say why me, say try me

    Rol:
    Meisje

    Naam:
    Rosemary Kingston

    Leeftijd:
    17, bijna 18

    Nationaliteit:
    Amerikaan

    Karakter:
    Onzeker is Rose zeker, maar niet op het toneel. Toneel is haar plaats om haarzelf te zijn, nou niet precies want met toneel speel je natuurlijk een andere rol, maar dat is niet het punt. Ze voelt zicht veilig en vertrouwd daar en durft voor zichzelf op te komen. Op andere plaatsen zoals gewone school enzo zit dat helaas ietjes anders. Ze loopt altijd in de schaduwen van anderen en houd er dan apsoluut niet van om in het middelpunt te staan. Verder zecht ze niet veel meer dan een simpele 'oh', of 'oke dan maar'. Het lijkt alsof ze nergens een mening over heeft en gewoon doed want mensen van haar verwachten. Of jongens intresse in haar hebben, dat weet ze niet, maar zij zelf heeft nog nooit echt intresse gehad in een ander. Niet dat ze lesbies is, ookal heeft ze daar niks op tegen. Verder kan ze niet alleen goed acteren, maar ook goed dansen en zingen. In andere dingen is ze niet echt bijzonder goed, dat is de rede dat zij hoopt om echt door te breken dit keer.

    Uiterlijk:





    Extra:
    Single en meestal vrij schuw maar niet tijdens acteren

    Welke rol zou je willen spelen in de musical:
    De hoofdrol, maar zoals al eerder door mij gezecht is als iemand anders hem echt graag wil (of als de hoofdrol een jongen is) dan wil ik hem best afstaan.

    ik vul later/morgen nog een jongen in


    Dont say why me, say try me

    Rol: Hazza.
    Naam: Harry Edward Styles.
    Leeftijd: Negentien jaar.
    Nationaliteit: Engels, Brits.
    Karakter: Harry is een echte flirt en weet van wanten. Zijn woordje heeft hij altijd wel klaar liggen en hij is niet bang om een opmerking hier en daar te maken. Met zijn onschuldige blikken weet hij mensen vaker te overtuigen. Harry is openhartig, hartelijk en een sociale jongen in de omgang. Hij heeft natuurlijk wel eens een dag dat hij chagrijnig kan zijn en alles en iedereen op zijn of haar nummer wilt zetten, maar de charmes van de krullenbol laten hem nooit in de steek. Hij houdt ervan om de macht over anderen te kunnen hebben en alles naar zijn hand te weten zetten, wat hem af en toe een beetje egocentrisch maakt. Toch blijft hij een jongen waarmee je kunt lachen en waaraan je een hele goede vriend kunt hebben, daar kun je niet omheen. Zingen kan hij als de beste, dansen wilt hij altijd wel proberen en acteren is weliswaar niet zijn beste kunst, maar hij is er voor in.
    Uiterlijk:



    Extra: Harry is biseksueel, maar laat niet merken dat hij ook op jongens valt.
    Welke rol zou je willen spelen in de musical: Something cheeky.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2013 - 20:20 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Depay schreef:
    Rol: Meisje
    Naam: Tamara Veronica Miller
    Leeftijd: 18
    Nationaliteit: Engelse
    Karakter: Tamara is een lief meisje, die het beste met iedereen voorheeft. Ze houdt er niet van om mensen pijn te doen, of om mensen pijn te zien hebben. In dat opzicht, heeft Tamara echt een hartje van goud. Tamara is een sportief meisje, en ze houdt er ook van om leuke dingen met haar vriendinnen of familie te doen. Ook is ze een sociaal meisje, en maakt ze makkelijk vrienden. Ze lijkt wel perfect, maar niks is minder waar. Als ze eenmaal boos op je is, wat niet heel snel zal gebeuren, dan ga je dit merken, want ze zal proberen om je leven zo zuur mogelijk te maken. Zelfs gevechten gaat het lieve onschuldige meisje niet uit de weg als het er echt omdraait. Ook is Tamara vrij snel jaloers, wat van haar is, is van haar, en daar komt niemand anders aan. Tamara houdt van flirten en kan misschien nog wel beter om gaan met jongens dan met meisjes. Ze vind het makkelijker om met jongens te praten, en zal ook sneller advies aan hen vragen dan aan haar vriendinnen. Ze houdt ook van feestjes, en uitgaan. Als Tamara eenmaal om je geeft, dan zal ze haar hand voor je in het vuur steken, en alles eraan doen om de vriendschap te behouden. Ze vertrouwt mensen vrij snel, en hierdoor komt ze nog weleens in de problemen.
    Uiterlijk:



    Miranda Kerr
    Tamara is een mooi en slank meisje van 1.70. Ze heeft mooie rondingen, waar ze ook echt trots op is. Ze heeft bruine haren tot iets over haar schouders, en blauw/groene ogen. Ze heeft volle lippen en een gladde huid. Tamara kleedt zich graag meisjesachtig, en houdt ervan om zich op te tutten. Veel make-up zal ze nooit opdoen, aan wat foundation en mascara heeft ze wel genoeg vindt ze zelf.
    Extra: Tamara heeft een jonger zusje van 11, Jessica, waar ze erg veel om geeft. Jessica is haar beste vriendin, en ze zal alles voor haar opgeven als dat nodig is. Tamara heeft net een lange relatie achter de rug, met de jongen waarvan ze dacht dat hij de ware was, Daniel. Echter kwam ze er achter dat hij vreemd ging, en hebben ze al een maand geen contact meer gehad.
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; Maakt niet zoveel uit, kijk maar wat overblijft?


    Afgemaakt, is ze goed zo?


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.




    Die blijft leuk ^^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Depay schreef:
    (...)

    Afgemaakt, is ze goed zo?


    Perfect (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik ben echt zo slecht in een karakter verzinnen -_- ik probeer nu eentje te verzinnen. Ik denk dat het nog een half uurtje zal duren


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Rol: BooBear
    Naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar
    Nationaliteit: Brits
    Karakter: Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Louis heeft vier jongere zussen, en geen broers. Louis heeft nogal veel gaytrekjes, en dat merk je ook héél snel, vaak al wanneer je hem voor de eerste keer ontmoet. Hij is bi, wat misschien al wel wat verklaart.
    Uiterlijk:




    Extra: Louis draagt ook een bril, al heeft die die eigenlijk niet nodig, het doet hem ouder en volwassener lijken. Louis' ouders zijn gescheiden, daar heeft hij het heel moeilijk mee gehad. Hij is dus nu zoals een tweede vader voor zijn zusjes omdat ze hun vader na de scheiding nooit meer hebben teruggezien. Hij heeft het er nog steeds moeilijk mee, maar dat wilt hij niet toegeven, en dat zal hij misschien alleen maar doen als hij je echt vertrouwt en als je hem kent. Louis is héél druk, maar in het begin als je hem leert kennen is hij echter heel stil. Hij komt na een tijdje pas losser en dan leren ze de echte Louis kennen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Rol: Liam
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: Negentien
    Nationaliteit: Brits
    Karakter:Liam is een rustige jongen. Hij heeft graag de leiding en is als een soort vaderfiguur voor zijn vrienden. Hij denkt bij alles altijd goed na en is heel verstandig, ook staat Liam klaar voor iedereen en laat niet zomaar iemand gaan. Vroeger is hij best vaak gepest geweest, daarom is het ook zo'n lieve jongen die zelf nooit iemand kwaad zou doen. Vroeger was Liam eerder op zijn school een van de stoerste, aangezien hij het nu ingezien heeft dat hij mensen wilt helpen, is ie nu anders. Nu is hij een heel lief en rustig type, en is hij heel zachtaardig. Liam is best slim en kan redelijk goed piano en gitaar spelen. Zijn favoriete bezigheid is sporten, maar ook houdt hij van zingen.
    Uiterlijk:



    Extra: -
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld) Maakt niks uit [:

    [ bericht aangepast op 6 feb 2013 - 21:36 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."