• Tell me a love story is de titel van de eind musical op een van de meest gewilde high schools in London.
    Dit is de laatste kans die je leven voorgoed kan veranderen. Daarom wil iedereen laten zien wat ze in huis hebben. De avond van de uitvoering zullen namelijk er verschillende sterren en regisseurs van beroemde stukken komen en hun kandidaten kiezen. Zie het maar als een auditie. Je moet jezelf kunnen bewijzen en laten zien dat je de beste bent. Maar wat als heel deze musical misgaat, omdat het werkelijkheid word?
    Liefde, jaloezie, haat, vriendschap, concurrentie, vijanden en drama.



    Lijstje dat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; (De musical zal later verschijnen met de dingen die hier zijn ingevuld)


    Rollen:
    Jongens;
    - Niall James Horan; nessje -> Jongen waar het meisje verliefd op word
    - Louis William Tomlinson; Zianourryx -> Degene die een wijze les verteld
    - Liam James Payne; Little -> Vader van het meisje
    - Harry Edward Styles; Crudelis -> Degene die een wijze les verteld
    - Zayn Javadd Malik; arnepuntcom -> De knappe jongeman
    - Anthony Brandon von MonroeSikowitz -> Dwarsliggende ex
    - Jayy Kilian von MonroeSikowitz -> De rijke arrogante jongen
    - James Julian Mathers BigFatLiar-> Broer van het meisje

    Meisjes;
    - Arianne Rowene Clarke Curlies-> Vriendin van het meisje
    - Chiara Bella Love DamnBieber -> Dwarsliggende ex
    - Rosemary Kingston BigFatLiar -> Meisje die de twee zal volgen tijdens hun reis
    - Tamara Veronica Miller Depay-> Het jonge meisje
    - Cassadee Carstairs -> Moeder van het meisje
    - Ness Allison Lockwood nessje-> Vriendin van het meisje
    - Madelaine Louise Lockwood Zianourryx -> Zus van het meisje
    - Scarlett Britney Jones Crudelis -> Meisje uit het bordeel


    De andere mensen ( bijvoorbeeld styliste, dansers, dramadocent)


    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -Niemand schrijft acties voor anderen!
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Geen perfecte personage's
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Zianourryx en Crudelis maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    - Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Het idee voor de musical;
    Een jong meisje krijgt de keus tussen twee jongens. Een gemiddelde, maar knappe jongeman of een rijke, arrogante jongen.
    Haar twee vriendinnen proberen haar over te halen om voor het geld te gaan. Het verhaal speelt zich af in een hotel. Het meisje zal uiteindelijk verliefd op een arme, minder goed uitziende jongen die koffers verplaatst in het hotel, waardoor ze hun best doen om samen proberen te zijn.
    Helaas zijn haar twee minnaars er minder blij mee en smeden ze een plan, waarbij ze een meisje uit het bordeel inschakelen om de arme jongen te verleiden. De jongen trapt er niet in en blijft bij het jonge meisje. Als haar ouders, broer en zus zich er mee gaan bemoeien en haar uit het hotel willen halen omdat ze eisen dat ze voor het geld gaat, vlucht het meisje met de jongen en reizen ze door een aantal landen, waar ze verschillende personen ontmoeten die ze om de beurt een aantal lessen leert. Uiteindelijk keren ze terug naar haar ouders, trouwen ze en leven ze nog lang en gelukkig.

    De rollen die hier beschikbaar voor zijn;
    - Het jonge meisje
    - De Knappe jongeman
    - De rijke arrogante jongen
    - Een vriendin van het meisje
    - De andere vriendin van het meisje
    - De jongen waar het meisje op verliefd word
    - De ex van de jongen die behoorlijk dwars zal liggen
    - De ex van het meisje die het ze ook onmogelijk zal maken
    - Een meisje uit het bordeel
    - Een meisje die de twee zal volgen tijdens de reis
    - De vader van het meisje
    - De moeder van het meisje
    - De broer van het meisje
    - De zus van het meisje ( ook tegelijk haar vriendin. Zij is degene die achter haar keuzes staat)
    - De personen die de wijze lessen zullen geven. Deze zullen uiteindelijk goed bevriend worden met de twee en ook meereizen.


    De rollen waar een streep doorstaan zijn tot nu bezet.
    Hierbij word ook gelijk gekeken naar het karakter van de personages en als het klopt komen ze er gelijk bij. Bij de andere zal altijd nog gereageerd kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 9 feb 2013 - 11:33 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zou ik het laatste meisje mogen? Ik maak haar straks of morgen middag :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ik vul zo mijn jongen in :3


    Dont say why me, say try me

    Waarom worden altijd de leuke rpg's geopend als ik ben werken? Unf. ;c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rol:
    Jongen

    Naam:
    James Julian Mathers

    Leeftijd:
    21

    Nationaliteit:
    Brits

    Karakter:
    James is geen lieve jongen. Als je ook maar iets verkeerds zecht of doet slaat hij er meestal meteen op los. Verder werd hij vaak "weggepest" op zijn school of hij werd wegestuurd door vechtpartijen en wangedrag zoals roken en drugsgebruik op het schoolplein en spijbelen. Hij hoorde nooit bij de populaire jongens omdat hij nieuw was, maar nu hij op deze school zit begint hij zich eindelijk een beetje thuis te voellen. Na een aantal jaren blijven zitten is hij er dan toch in het laatste jaar. Voor hem een grote opluchting natuurlijk, nooit meer naar school! Alleen zou hij het wel op prijs stellen als hij doorbrak met deze musical, want zoals hij in zijn leven heeft gemerkt is het voor hem erg moeilijk om ergens te settelen. Hij heeft niet zoveel met acteren, maar kan het zeker goed genoeg. Hij doet meer mee voor de zang, of eigenlijk de rap.

    Uiterlijk:





    Extra:
    Rookt is soms onder invloed van drugs en is regelmatig blijven zitten. Nog nooit echt een school gevonden waar hij het gevoel had waar hij thuishoorde. Verder heeft hij losse handjes

    Welke rol zou je willen spelen in de musical:
    Ik heb nog niet echt iets om uit te kiezen ;)

    is hij zo goed? (flower)


    Dont say why me, say try me

    Meliourry schreef:
    Waarom worden altijd de leuke rpg's geopend als ik ben werken? Unf. ;c


    Nu heb ik meelij.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Meliourry schreef:
    Waarom worden altijd de leuke rpg's geopend als ik ben werken? Unf. ;c


    Sorry...ik ben het nu helemaal met Cath eens


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Topic


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naomi... Je bent me vergeten. :c *Cries*


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rol: La Lady
    Naam: Rae Jade Parker
    Leeftijd: 18 ze verjaard op 14 Februari Valentijns dag
    Nationaliteit: Ze is half italiaans, maar opgegroeit in Great Brittain.
    Karakter: Rae is een voorzichtig meisje aangezien ze nogal snel geraakt kan worden. Ze is kwetsbaar, maar stelt zich niet zo op. Ze probeert er sterk en angstaanjagend uit te zien zodat niemand zou durven om haar pijn te doen. Toch is ze wel een lieverd,maar laat ze niemand dichtbij komen. Ze houd niet echt van mensen om zich heen. Rae is erg moederlijk en neemt sneller dan andere de leiding. Dit komt door de dood van haar moeder. Hierdoor pakte ze het snel op en moest ze van kind heel snel naar volwassene gaan. Haar vader die dronk zijn verdriet weg dus ze Kon niet veel doen. Ze moest leren koken boodschappen halen enzovoort. Ze is dan ook erg verantwoordelijk en neemt vaak de schuld op zich. Rae lacht graag al os ze het soms even vergeten. Je wilt haar niet uitdagen of tegenkomen in een pesthumeur. Ze is tegen pesten en als iemamd gepest word staat Rae voor diegene klaar. Rad haar emoties kunnen heel snel omslaan. Ze kan van blij nar boos naar verdrieteig gaan in een kwestie van ene seconde. Een woordje kan al een gevoelige snaar raken van haar. Rae schrijft zelf haar liedjes om zo haar gevoelens naar boven te laten komen. Voor vele lijkt ze van steen omdat ze niet zichzelf kan uiten op de goede manier. Dt komt omdat Re geen vertrouwen geeft. Ze heeft niet echt vrienden alleen bekenden. Sommige vinden haar aardig en sommige haten haar omdat ze pestobjecten weghaalt. Voor rae bestaat liefde niet. Ze weet niet hoe het voelt en wanneer ze verliefd is dus ze zal het niet eens merken.
    Uiterlijk:


    De foto beschrijft haar perfectvbhakve haar ogen die prachtig blauw zijn.


    Extra: Rae zat sinds haar 4e op turnen tot haar moeder overleed. Haar moeder was gestorven aan kanker. Het taste haar zo aan. Rae was op die vroege leeftijd. Toen was ze 9 heel snel volwassen geworden. Ze stopte met turnen en alles wat haar lief maakte en deed alle agressieve sporten. Ze wou haar moeder eigenlijk gewoon vergeten. Haar vader zorgde niet goed voor haar en dronk zijn verdriet weg. Rae moest samen met haar broer Aiden zorgen voor haar jongere broertje Jace die toen 2 was. Ze doet het graag. Rae is erg moederlijk, maar eigenlijk ook heel hard. Ze doet aan Karate, kung fu, zelfverdediging, boksen en kickboksen. Hierdoor kan ze veel mensen makkelijk aan en word ze niet gepest. Als je het wel doet slaat ze net zo hard terug. Ze doet het al 9 jaar en heeft overal het hoogste niveau. Het klinkt goed, maar eigenlijk is het om de verdriet weg te stoppen. Rae is ook paranormaal begaafd. Ze vind het eerder een vloek aangezien ze mensen dan al meteen kan herkennen. Ze kan aura's lezen. Ze ziet dan een kleur rond iemand hangen die dan het karakter kan beschrijven. Ze heeft de kleuren allemaal in een boekje staan en tekent iemamds aura soms ook. Rae kan erg goed zingen en wilt graag doorbreken in de muziek industrie.
    Welke rol zou je willen spelen in de musical; Graag een grote rol die zingt. Voorvde rest maakt het niet veel uit.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 16:29 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Crudelis schreef:
    Naomi... Je bent me vergeten. :c *Cries*[/quote

    Ahh sorry Snowflake


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Volgensmij had Carstairs haar meisje al ingevuld?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijne is ook klaar :3


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Zianourryx schreef:
    Crudelis schreef:
    Naomi... Je bent me vergeten. :c *Cries*

    Ahh sorry Snowflake


    Krijg ik mijn rol nog? :c Ik voel me nu genegeerd. ;p Ik had het je nog wel gezegd. x'D

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 16:35 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Crudelis schreef:
    (...)

    Krijg ik mijn rol nog? :c Ik voel me nu genegeerd. ;p Ik had het je nog wel gezegd. x'D


    Nu ga ik me schuldig voelen, maar natuurlijk krijg je -je rol nog. Sorry, ik zit echt alles te gelijk te doen)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Zianourryx schreef:
    (...)

    Nu ga ik me schuldig voelen, maar natuurlijk krijg je -je rol nog. Sorry, ik zit echt alles te gelijk te doen)


    Zoals altijd XD


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'