• Join us;
    Berna - Berdy
    Lieke - Meliourry
    Miriam - MirLiam
    Anouk - Donoghue
    Yvonne - MissStoran
    Elle - Sikowitz
    Gabriëla - MalikMore
    Kim - Eyes
    Aniek - Memoria
    Natascha - Pokemoniall
    Lisanne - Creativity
    Maartje - Moams
    Sebas - SuperMalik
    Miryam - ZAYNISHOT
    Melissa - Morissette [Afwezig 11/02 - 15/02]
    Ness - nessje
    Anouschka - liamssmile
    Glenn - Nibug
    Jette - LadyCeliac

    I love you all <3

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 19:52 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    MirLiam schreef:
    (...)

    2. (: Jij?

    En ja, I like weirde verhalen! ;p


    Ik zit in de tweede van mavo...

    Ik heb er twee!
    Eentje met een rare man toen ik ging colecteren & eentje met de politie vanochtend...
    Wich one first?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ik zit in de tweede van mavo...

    Ik heb er twee!
    Eentje met een rare man toen ik ging colecteren & eentje met de politie vanochtend...
    Wich one first?


    Ik vwo, hihi.

    Eerst de rare man. (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    (...)

    Ik vwo, hihi.

    Eerst de rare man. (:


    Nu voel ik me dom XD

    Nou, ik ging dus collecte lopen voor school (Ja, dat moest... Het heet nog wel vreiwiligers werk. In de brief staat: U kind moet gedwongen vrijwilligers werk doen.) Dus ik bel zo aan. Doet een man open. "Hallo." Dus ik netjes vragen of hij wat over heeft voor de hersenstichting. Hij: "Ja, mag ik je legetimatie even zien?" Dus ik zei dat ik hem niet bij me had. Hij: "Nou, dus? Ik wil je legitimatie zien." Dus ik: "Hoe kan ik hem laten zien als ik hem niet bij me heb?" Hij: "ALS JE NU NIET DIE LEGITIEMATIE LAAT ZIEN GEEF IK JE GEEN GELD!" Hij was gewoon gaan schreeuwen... Ik: "Dan niet, ik ga niet naar huis voor die stomme 50 cent die je erin stopt!" Hij werd kwaad... "IK WIL GELD GEVEN, DUS NU METEEN JE ID LATEN ZIEN!" Komt zijn vrouw ertussen. "Geef haar gewoon geld, ze kan er ook niks aan doen." Geeft hij zijn 10 cent en smijt hij de deur met een klap dicht...

    Maarja, welkom in mijn leven XD


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Nu voel ik me dom XD

    Nou, ik ging dus collecte lopen voor school (Ja, dat moest... Het heet nog wel vreiwiligers werk. In de brief staat: U kind moet gedwongen vrijwilligers werk doen.) Dus ik bel zo aan. Doet een man open. "Hallo." Dus ik netjes vragen of hij wat over heeft voor de hersenstichting. Hij: "Ja, mag ik je legetimatie even zien?" Dus ik zei dat ik hem niet bij me had. Hij: "Nou, dus? Ik wil je legitimatie zien." Dus ik: "Hoe kan ik hem laten zien als ik hem niet bij me heb?" Hij: "ALS JE NU NIET DIE LEGITIEMATIE LAAT ZIEN GEEF IK JE GEEN GELD!" Hij was gewoon gaan schreeuwen... Ik: "Dan niet, ik ga niet naar huis voor die stomme 50 cent die je erin stopt!" Hij werd kwaad... "IK WIL GELD GEVEN, DUS NU METEEN JE ID LATEN ZIEN!" Komt zijn vrouw ertussen. "Geef haar gewoon geld, ze kan er ook niks aan doen." Geeft hij zijn 10 cent en smijt hij de deur met een klap dicht...

    Maarja, welkom in mijn leven XD


    Gedwongen vrijwilligerswerk... hm, logisch, haha. (:
    Haha, die man is echt raar xD


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    MirLiam schreef:
    (...)

    Gedwongen vrijwilligerswerk... hm, logisch, haha. (:
    Haha, die man is echt raar xD


    BOOM! Weg awkward gesprek ^^

    [ bericht aangepast op 11 feb 2013 - 20:09 ]


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ooh dat is best vreemd.... haha xD


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ooh dat is best vreemd.... haha xD


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die een slechte dag op school had.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Zeg me alsjeblieft dat ik niet de enige ben die een slechte dag op school had.


    Ik had er ook eentje, vertel... Vas Happenin'?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Ik had er ook eentje, vertel... Vas Happenin'?


    Mijn school heeft besloten dat er over twee weken een verplichte vrijwilligersdag is en dat de leerlingen dus de activiteit/actie binnen twee weken moeten regelen. En dat terwijl de vakantie voor de deur staat waardoor communiceren met de directeur van mijn stageschool en mijn stagebegeleidster een beetje moeilijk word aangezien die mensen ook vakantie hebben. Daarnaast moet ik dan ook nog een hart maken want je moet je hart maken voor een ander. En ik heb deze week geen stage dus ik kan alleen mijn stagebegeleidster om advies vragen via de mail. Ik heb het gewoon een beetje gehad.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Mijn school heeft besloten dat er over twee weken een verplichte vrijwilligersdag is en dat de leerlingen dus de activiteit/actie binnen twee weken moeten regelen. En dat terwijl de vakantie voor de deur staat waardoor communiceren met de directeur van mijn stageschool en mijn stagebegeleidster een beetje moeilijk word aangezien die mensen ook vakantie hebben. Daarnaast moet ik dan ook nog een hart maken want je moet je hart maken voor een ander. En ik heb deze week geen stage dus ik kan alleen mijn stagebegeleidster om advies vragen via de mail. Ik heb het gewoon een beetje gehad.


    Woww, poor you!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Woww, poor you!


    Shit happens maar ze hadden het wel even eerder mogen zeggen, vind ik. En Q doet raar dus ik ben geïrriteerd en boos.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Shit happens maar ze hadden het wel even eerder mogen zeggen, vind ik. En Q doet raar dus ik ben geïrriteerd en boos.


    Me too, dit is gewoon zo fucked up!
    Gewoon haat op bekende personages... Sorry ik heb het over iets heel anders, maar dat maakt het niet erger...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    nessje schreef:
    (...)

    Me too, dit is gewoon zo fucked up!
    Gewoon haat op bekende personages... Sorry ik heb het over iets heel anders, maar dat maakt het niet erger...


    Haat op bekende personages? What happend? Moet ik iemand slaan?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Haat op bekende personages? What happend? Moet ik iemand slaan?


    Graag^^
    Ben fucking 4 á 5 uur bezig geweest met het creeëren van een RPG, hij is uitgebreid en duidelijk. Alleen heeft 1D en een paar andere hot-boys ermee te maken. De gene die ze beoordeeld haat zulke guys, nu heb ik voor die RPG een 5,- terwijl iemand met zo'n ding van 9 regeltjes een 7,5 binnen sleept...


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'