• Ik ga in de vakantie een paar dagen naar Antwerpen. We zoude eigenlijk gaan skieën maar ik hem last van mijn knieën dus ging dat niet door. Nu gaan we dus een paar dagen naar Antwerpen maar ik weet niet precies wat er daar allemaal aan leuke dingen te doen is? Iemand die iets weet?

    [ bericht aangepast op 7 feb 2013 - 18:49 ]


    Legendary

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    Het Schipperskwartier ? Yeah, I remember that xd Ik was met school op uitstap in Antwerpen en we moesten zo'n fotozoektocht dingetje doen met een leerkracht. Welja, ze kende Antwerpen langs geen kanten, bleek toen ze ons ervan overtuigde dat we echt wel rechtdoor konden lopen zonder enige probleem. Mijn groepje bestond uit bijna allemaal jongens, en die leerkracht bleef maar zeggen, Voor u kijken ! Niet opzij, der is helemaal niets te zien !



    Lol wat gebeurde er uiteindelijk, pleurden ze ergens inxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Forever 21 ofc.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    naar Aquatopia ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Bronx schreef:
    De Meir! Shoppen, shoppen, shoppen!:9~


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    kittje schreef:
    (...)


    Lol wat gebeurde er uiteindelijk, pleurden ze ergens inxd


    Well, er liepen zo een paar jongens wat achter enuh, ze zien er wat ouder uit dan ze zijn, dusja, een vrouw kwam hun richting uit maar uh, ze zijn weggelopen xd Pretty awkward.

    kom ff langs bij mij :Y)

    Oh wij zijn daar op excursie geweest, en het was echt leuk! Alleen ik denk dat de schaatsbaan er nu wel niet meer zal zijn(:
    Maar je kunt naar het MAS, dat is echt een leuk museum waar je echt heel lang kan rondlopen. Het Rubenshuis, de Onze-Lieve-Vrouwe-kathedraal en de iemand Borremelus kerk. Of zo iets. Ik heb het niet onthouden:(. En je kunt goed shoppen en in het reuzenrad(: Bij ons was er ook kerstmarkt maar die zal ook wel weg zijn...


    Food.

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    Het Schipperskwartier ? Yeah, I remember that xd Ik was met school op uitstap in Antwerpen en we moesten zo'n fotozoektocht dingetje doen met een leerkracht. Welja, ze kende Antwerpen langs geen kanten, bleek toen ze ons ervan overtuigde dat we echt wel rechtdoor konden lopen zonder enige probleem. Mijn groepje bestond uit bijna allemaal jongens, en die leerkracht bleef maar zeggen, Voor u kijken ! Niet opzij, der is helemaal niets te zien !

    Hahaha, komt me vrij bekend voor !
    Wij hadden ook een uitstap naar Antwerpen en mijn leerkracht geschiedenis zei ons dat je dat toch een keer moest gezien hebben, haha. Enkele jongens van onze school liepen daar langs, maar eentje had een fototoestel rond zijn nek hangen... Ja, hij kon maken dat hij weg was of hij had ruzie met die mensen van daar.