• Hay

    ik wou eigenlijk mijn haar in een soort rood ombre verven , maar omdat loreal dat niet heeft , ga ik het in het blond doen .
    Okay het is de eerste keer dat ik mijn haar verf dus ik heb een paar vraagjes :
    Hoelang blijft ombre in je haar ?
    Ben ik veel te jong om mijn haar te verven ( 14 jaar ben ik ) ?
    En past ombre als je haar maar tot je schouders komt ? dus past ombre bij matig lang haar ?

    Duizend zoentjes
    fan van tom and jerry


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ga je het zelf doen? Das geen aanrader tenzij je echt goed weet waar je mee bezig bent.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb mijn haar Ombre gedaan met L'Oreal ._.
    en die kleur is altijd blond..
    En het blijft zo'n 8 weken

    [ bericht aangepast op 14 feb 2013 - 13:10 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Uchiha schreef:
    Ga je het zelf doen? Das geen aanrader tenzij je echt goed weet waar je mee bezig bent.


    Agree. Je kunt beter hulp vragen aan iemand, je eigen haar verven is echt lastig.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Super leuk ombre hair! Ik wilde het laatst ook bij de kapper laten doen maar toen kon het niet ofz omdat ik me haar pas had geverfd :8 (1,5 week geleden) . maargoed nee ik vind je niet te jong, juist leuk! Ik zou wel als je niet ervaren bent naar de kapper gaan en het daar laten doen :)


    ailoveejoee.

    Uchiha schreef:
    Ga je het zelf doen? Das geen aanrader tenzij je echt goed weet waar je mee bezig bent.


    •*• Lululu •*•

    voel me onwijs stom maar no idea wat ombre is haha
    Ik zou het bij de kapper laten doen dan is het wel duur maar je weet tenminste wel dat het echt goed gebeurd


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ombre is echt supermooi, ik heb t van mij zelf al een beetje : )
    Maar ik zou het bij de kapper laten doen want ik hoor van vriendinnen dat het best lastig is, en nee 14 vind ik niet te jong. als het het echt wilt. Het is alleen niet geweldig voor je haar.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb zelf een rode ombre, stiekem is het mahonieblond. Maar dat heeft een rode tint. Dit bleef een paar weken zitten en is nu weer verbleekt. Maar ik ga het binnenkort weer bijkleuren. By the way, ik ben net 15. Je bent dus niet te jong.


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.

    Ik heb het trouwens bij een kapper laten doen, maar je kan het ook zelf doen. Het heeft trouwens een, vind ik, mooier efect als je de scheiding tussen je eigen haar en je ombre niet recht te doen, snap je?


    Midnight doesn't last forever. Dark turns to light.