• Noem eens iets wat jouw droomjongen absoluut moet hebben :9~
    Bruin/blond/rood haar?
    Noem eens een paar uiterlijke kenmerken :9~

    [ bericht aangepast op 26 juli 2010 - 14:30 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lang haar :9~


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bruin haar, half lang? Bruine ogen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Blond of bruin (half)lang haar, blauwe ogen en voor de rest moet hij gewoon heel erg lief zijn :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Jongens met een vrouwelijk uiterlijk, rockig, rebels.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    beetje spaans/italiaans beetje die richting

    géén blond met blauwe ogen


    Until Your Mine, Bill Kaulitz! <33

    Rood haar met bruine ogen. Of blond haar, en dan maakt de kleur van de ogen me niet veel uit. Ik vind jongens met een mutsje op wel leuk. En jongens in pak (:


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Ehh... meestal toch wel met donker haar en/of donkere ogen. Maar ik val meestal gewoon op mannen die iets aparts hebben of echt mannelijk zijn. Zoals M Shadows, Synyster Gates, m'n vriend, dat soort mannen. :9~
    Met als enige uitzondering Bill Kaulitz, gewoon omdat dat Bill is.:9~


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Groot, donker haar, donkere ogen en voor de rest lief en spontaan.

    Ik val op alles en iedereen (mannen dan), maar vooral op Jean-Baptiste. :Y) Met die 'alles en iedereen' bedoel ik gewoon dat ik veel verschillende types sexy vind, natuurlijk niet 50 jarige mannen met een bierbuik. (nerd)


    All was well.

    Halflang tot lang haar, spierwit, niet bang voor make up of nagellak, tenger en lang maar toch ook breed en mannelijk, en hij moet mooie ogen hebben.


    Scream for mercy!

    Skittles schreef:
    beetje spaans/italiaans beetje die richting

    géén blond met blauwe ogen

    Die gasten zijn keisexy :9~ Behalve als ze ouder worden, dan worden ze pas lelijk.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bruine haren, bruine ogen, en een getint huid. Maar ik ken een jongen, hij heeft donkerblond haar en groen/grijs/blauwe ogen. Hij is zoooo knap dude:9~

    Spaans achtig of iemand met halflang haar in het zwart of bruin, tatoos en piercings, en niet bang voor make-up. Een beetje metal/rock/emo figuur.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ibi schreef:
    Bruine haren, bruine ogen, en een getint huid. Maar ik ken een jongen, hij heeft donkerblond haar en groen/grijs/blauwe ogen. Hij is zoooo knap dude:9~

    Ik ken ook zo'n jongen. :Y)


    All was well.

    Een jongen met bruin/zwart haar dat over zijn ogen valt -pony weetjewel- en dat dat lekker warrig is. Daarbij lieve oogjes. Ik val op babyface? Haha, maar sommigen jongen die kort haar hebben -dan het liefst donkerblond- zijn ook sexy. Kijk naar Nando.


    we've only said goodbye with words