• ik vind ze wel grappig en leuk om te doen maar wat vindt jij?


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    Ik vind ze geen reet aan O_O
    Echt serieus niet! ..
    Ik doe liever de realistische verhalen.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    geen enkel verhaal is realistisch zeker die waarin je iets met Bill krijgt niet!!


    take me away

    Ik vind ze cool.

    Die THverhalen vind ik zo nep tegenwoordig.. :'$


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik vind ze leuk :)

    maar realistische vind ik ook leuk


    It's heavy but you are not the only one

    HoiHoi ik vind ze wel leuk.. maar ik vind vooral de verhalen leuk die heel realistisch over komen.. dus ook waar gebeurd zouden kunnen zijn.. ik heb wel een hekel aan dingen dat mensen bijvoorbeeld schrijven over mishandeling of weet ik wat als ze zelf niet eens weten hoe het is.. Ik snap best dat mensen een spannend onderwerp willen hebben.. maar dat vin dik dan altijd persoonlijk wta minder..

    x. kirsten


    Wie du mir, so ich dir.

    ik haat ze :S ik heb het alemaal veel liever realistisch

    als het mooi of goed geschreven is vind ik het allemaal best.. en die th verhalen zijn ook niet egt realistisch.. dus


    Je moet worden wie je bent.

    soms zijn ze leuk, maar dan moet het wel een beetje realistisch geschreven worden. (: Ik bedoel van met een HP verhaal, kan het nog wel zo geschreven worden als hoe je in het dagelijks leven ook doet. Dan vind ik het wel leuk (:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ligt eraan, als het mooi geschreven is vind ik het best!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik heb een fantasie en Th verhaal in 1 en ik probeer ut zo realistisch mogelijk te schrijven:Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik wil zelf owk een fantasy story erop zetten.. maar vraag mij dus owk af of mensen dat wel leuk vinden om te lezen? Maar ik vind ze in iedergeval leuk (: Ligt eraan hóe het geschreven is natürlich ^^


    ×Bury all your secrets in my skin×

    ik vind alles goed


    What would Emma do?

    ik vind het allemaal wel goed, als iemand maar zijn best op zo'n verhaal doet, ik heb zelf ook een fantasy verhaal, wat er in staat kan totaal niet in het echt gebeuren, maar de personages zijn wel gewoon menselijk, dus het maakt mij niet uit. in fantasy verhalen kun je het zo gek niet verzinnen toch?:Y)

    Nou, ik vind er maar niets aan... En zeker niet als er dit en dan nog eens dat en dan nog dit en dan nog eens iets gebeurt... Je weet wel het éne na het andere...
    Geef mij maar iets realistisch...


    We could Be the talk across the Town. ♥

    realistisch is wat leuker omdat je dan ook eerder in kan denken dat jij de hoofdpersonage ofzow bent(hoera)