• Ja, toen iemand mij vertelde hoe het dochtertje van Bella en Edward ging heten was ik op slag verliefd op de naam, Renesmee. Ik vind het echt een super mooie naam! Wat vinden jullie er van?:Y)

    P.s: En please hier niet over Breaking Dawn gaan praten, want ik ben nog lang niet bij dat boek. Ik weet alleen dit. So please don't, alleen over de naam graag.(A)


    -

    Ik vond het eerst een verschrikkelijke naam en ik vond dat Stephenie Meyer wel wat creatiever had mogen zijn met de naam verzinnen. Nu .. tja, ik vind de naam nog steeds niet geweldig, maar het gaat. Ik heb me erbij neergelegd.


    History is not hatred.

    Ik ben nog maar bij het eerste dus zwijg over àl die boeken ;3


    All was well.

    Ik vind de naam vreselijk. Gewoon De helt van de naam Renée en dan de naam Esmee ><


    Your fingerprints are on my heart.

    Ik ben nog maar bij het eerste dus zwijg over àl die boeken ;3

    Ik heb in de titel van het topic echt gezegt dat het spoilers kon bevatten hoowr^^
    Maar ik lief de naam echt fucking hard! O.o


    -

    Ik vind hem verschrikkelijk (':

    Iedereen haat hem hier en bn ik de enige die hem lieft x'D


    -

    ik vind het een beetje een vreemde naam, en niet echt leuk, en ik vond de naam voor als het een jongen was ook een beetje stupid :/ maarja ;3


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik vind het een beetje een vreemde naam, en niet echt leuk, en ik vond de naam voor als het een jongen was ook een beetje stupid :/ maarja ;3

    O die weet ik nog niet, wat was die?^^


    -

    Ik vind 'm niet gweldig.

    Maar zoals Fingerprints al zegt, gewoon een combinatie van 2namen.

    Maar de naam Esmée heb ik wel altijd al mooi gevonden<3


    everything, in time

    Valt wel mee ö.
    Ik wil de Twilight boeken ook lezen, maar ik heb geen idee waar je die boeken kunt krijgen :'3


    I don't need words to feel those lips.

    (...)
    O die weet ik nog niet, wat was die?^^


    EJ ofzo? en dan stond het voor Edward-Jacob volgens mij. ik kan het even niet terug vinden in het boek XD


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik vind alle boeken van Stephenie Meyer nogal overrated. Ik lees alleen PC and Kristin Cast of Ellen Schreiber boeken. Die kent bijna niemand, en die vallen tenminste te lezen.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ng nooit eerder gehoord. Maar ik vind hem wel mooii (Is en grote voorstander van speciale namen) ^^


    A. ikmisje.