• Hi,

    nu het terug vakantie is wil ik graag toch weer wat leesvoer,
    dus als een van je stories niet in aanmerking komt met de onderstaande punten:
    zet hem in een reactie, wat uitleg of trailer en misschien neem ik wel abo :)

    Niet :

    - Horror
    - Fantasy
    - Tokio Hotel
    - Harry Potter
    - 16+
    - Bromance

    :)

    My Diaries||Niall Horan(Cinderella Story)
    #trailer(by Lizor)

    Beschrijving:

    Jennifer Myra Jones heeft geen ouders meer. Haar Stiefmoeder en zussen behandelen haar als oud vuil. Op school vielt ze zich ook niet op haar gemak. Ze heeft alleen haar dagboeken... Ze is verliefd op Niall, maar hij is een popi jopi, waardoor ze denkt dat hij haar nooit ziet zitten. Dan doet hij ook nog mee met de XFactor... Als Jennifer dan alleen thuis is komt ze achter een groot geheim die ze nooit had moeten weten...

    Hoop dat je het wat vind
    Xx

    Oh Genres:
    -Romantiek
    -Waargebeurd
    -Verzonnen
    -Geen 16+ wél 12+

    Deze story is niet van mij, maar van brittktijger:)

    I am still crying

    I want to be remembered as the girl who always smiles even when her heart is broken,
    and the one that could always brighten your day even if she couldn't brighten up her own.


    Hope u take a look!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Je leesvoer!


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!




    ''Uit het diepst van mijn hart''


    I don't mind making jokes, but I don't want to look like one.

    Mad Man. • One Direction.

    "If a random Mad Man stole all our fans, how would we get them back?"



    "I would probably... become Vas Happenin' Man and save 'em all!" -Zayn
    "Throw Sherbert on him." -Louis
    "Make him watch Peppa Pig!" -Niall




    But, what if a random Mad Man really kidnapped their fans?
    What would they do?






    | One Direction bestaat. | "Time is Running Out." |
    | Nederlands geschreven. | Nederlands gesproken. |


    You are what you love, not who loves you.


    ''50 an hour'' • Zayn Malik



    Waardeloos
    Is een woord om me te beschrijven.

    Gebruikt
    Is een ander

    Gekocht
    Mijn beroemde lijn? ''50 per uur.''

    In realiteit, dat was alles wat ik was. Waardeloos van het gebruikt worden voor een man zijn plezier.

    En wie had gedacht dat gekocht worden mij kon redden?


    Hope is not a dream but a way of making dreams become reality. ;)

    Risks || ft. Harry E. Styles

    A school trip where something unexpected happened
    One house full of suspects



    trust nobody.


    ~Nederlands geschreven
    ~Engels gesproken
    ~One Direction bestaat niet


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    The war against our death


    Cover: coming soon
    Soundtrack: one & two
    Start: 10-05-2013
    Language: Dutch
    Unkown characters
    Inspired by the terminator
    Written by IanOshea


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/103325/my-beautiful-princess--niall-horan/[url/]



    Een vieze stalker achter je aan. Dat zijn van die dingen die wel eens gebeuren, maar meestel gewoon in zo'n oude soap ziet. Of als het in het echt gebeurt dat het wel mee valt. Maar nee, ik heb er echt een achter me aan. Een vieze toerist die ons eiland eenmaal komt bezoeken. Iedereen weet het hier, als je iets met een toerist krijgt ben je een hoer. Ze willen toch alleen maar seks, en daar lijkt heel hun leven om te draaien. En als ze het dan een keer wel uit liefde doen, heeft het nog geen zin. Na een zomer zijn ze weg. Na een zomer zie je ze nooit meer, en flikfloien ze wel weer met een ander aan. Ik moet er niet aan denken dat ik ook maar een moment verliefd word op een toerist. Dat is dan ook vaak de reden dat ik iemand negeer als die met mijn flirt. Maar heel soms gebeurt het gewoon plots. Dan kan je er niks aan doen en maakt het niet uit dat je word beschoud en uit geschoolden word door heel het eiland als hoer. Maar dan komt de verdriet. Dan zie je plots in dat het niet kan. En dan, dan is je hart gebroken, en kan het niet meer gemaakt worden!

    Ruby is een meisje van 17 jaar, en woont op het eiland mooie eiland Bora Bora. ze komt eigenlijk uit Nederland maar is hier heen verhuist van wegen de gezondheid van haar moeder. Die zegt altijd dat dit de mooiste tijd is van je leven, en dat je er voor moet gaan. En ja, je bent 17, en je pubert, daar horen liefdes bij, ruzie en moeilijke beslissingen bij. Maar het moeilijkste is nog, wanneer weet je nou dat je het juiste doet!?

    Hoofdpersoon: Ruby bakker
    Speelt zich af in: Bora Bora
    Genre's: Drama, fanfiction, romantiek


    * One direction bestaat *WEL*.
    * Nederlands geschreven en gesproken!!
    * Geen 16+ anders waarschuw ik wel even.


    * Geschreven door justforfun1D oftewel: Iris
    * Begint 9 December 2012
    * Ik ben dyslectisch dus sorry voor de fouten als die er in

    [/url]


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!

    3 golden rings.

    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te streiden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpfull girl,
    And a new future..




    Het is het jaar 2022, het jaar waar alle ellende uitgebroken is. Terwijl de landen onder elkaar oorlog voerden, begonnen de mensen te streiden voor hun eigen vrijheid. Revoluties hebben de gouvernementen verjaagd, bankdirecteuren zijn op de wreedste manieren vermoord, presidenten zijn als heksen verbrand en zij die meer geld hebben, zijn uit hun huizen gejaagd. De wereld heeft als het ware een derde wereldoorlog achter de rug.
    Eden hoorde bij de arme mensen die voor haar vrijheid had gestreden en geleden. Nu ze werkten aan de wederopbouw van deze nieuwe wereld, had ze ondertussen een eigen houten huisje kunnen bouwen in het bos terwijl ze in een nieuwe bloemist werkte die weinig succes had, maar voldoende opleverde voor haar eigen overleving.
    De strijd is nog maar pas voorbij wanneer voor Eden een nieuwe strijd begint, namelijk het leven redden van een arrogante, eigenwijze rijke bankdirecteur en zijn twee wilde, ongehoorzame dochtertjes van 5 en 7 jaar.




    Three golden rings,
    Two broken familie's,
    One helpfull girl,
    And a new future..



    Met dank aan Cui Ying, die een grote steun en toeverlaat in mijn werk is
    en mij alle vriendschap en begrip verleent die een mens nodig heeft <3


    Titel is klikbaar.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    That should be me - A Justin Bieber story


    ''That should be me, holding your hands.''
    i wish you could hold them
    ''That should be me, making you laugh.''
    your the only one who can make me laugh
    ''That should be me, this is so sad.''
    yes it is, my dear, yes it is.


    - a story about Justin Drew Bieber & Scarlett Rose Johnson
    - kan 16+ bevatten
    - lezen op eigen risico
    - ©mykidrauhl
    - Trailer



    if you're painting, and you mix the colours, you will never get the old colour back.



    Started on: 16-05-2013 16:21


    Laughter is the music of the soul.

    Some Events || One Direction



    Trailer

    Ik schrijf hem samen met Caleo.
    Het gaat over 5 jongens en 5 meisjes, allemaal met een eigen leven en eigen verhaal, die bij elkaar komen door een gebeurtenis, die hun hele leven veranderd. Naja, ik weet niet echt hoe ik het moet uitleggen. Ik denk dat de trailer meer duidelijkheid geeft.
    Xxx

    [ bericht aangepast op 17 mei 2013 - 18:32 ]


    "Family don’t end in blood”