• Ik weet het, het is nog wat vroeg maar Mitchell en ik vieren Valentijnsdag dit weekend al. Nu heb ik echt superleuke dingen gehad, hehe. :9~ Ik kreeg een kaart met: Will you be my player 2?, een vet mooie roos en een enorme, huge poster met het volgende plaatje. I just fucking love it! Ik heb het beste vriendje ooit, want hij houd totaal niet van The Walking Dead.



    En dit is de kaart:

    =/$T2eC16NHJGQE9noMZGVnBQ6)bZhnw!~~60_3.JPG" style="max-width:350px; margin: 5px auto;display:inline;" />


    Your make-up is terrible

    En ik moet wachten tot volgende weekend voor dat wat Nikki voor mij heeft ;c
    Maar mevrouw wil natuurlijk alles nu al hebben ipv. te wachten. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    En ik moet wachten tot volgende weekend voor dat wat Nikki voor mij heeft ;c
    Maar mevrouw wil natuurlijk alles nu al hebben ipv. te wachten. :Y)


    Geef haar eens ongelijk ;P

    Maar, wel leuk kadootje ;d.
    Ik ga mijzelf lekker een valentijnkadootje geven ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Leuk (: ik ga voor valentijnsdag niets doen (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Aaa. Gimme that poster! Super vet :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Awh, dat is echt lief.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Awh, dat is echt lief.(:


    •*• Lululu •*•

    N'awwh c:
    Ik gaf als cadeau een fotoshoot samen met mij en we hebben twee van de foto's nu al gehad c:


    26 - 02 - '16

    Zijn jullie jaloers? /wbw


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha that's a win!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het eigenlijk vanzelfsprekend dat ie iets koopt waar jij van houdt, ook al doet hij dat niet. :Y) Maar ik ''vier'' het niet echt. Heb wel een kaartje en klein cadeautje voor mijn vriend maar hij heeft niks voor mij haha.


    -

    Ik heb zoals altijd weer eens geen idee wat te doen voor mijn vriend haha


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik ben niet echt van Valentijnsdag, maar ik moet zeggen dat die kaart het meest geweldige valentijn gerelateerde ding is wat ik ooit heb gezien.
    Well done Mitchell, well done.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik ben niet echt van Valentijnsdag, maar ik moet zeggen dat die kaart het meest geweldige valentijn gerelateerde ding is wat ik ooit heb gezien.
    Well done Mitchell, well done.

    Hahaha, dankje :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik vier mijn Valentijnsdag in het zwembad. Zwemmen en training geven.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    N'aaaaawh, jongens die je rozen geven komen niet vaak meer voor, helaas :c
    Maar keiromantisch cccc:


    Let it come and let it be