• Deze Rpg was al eens gestart, maar is toen doodgelopen. Ik wil hem herstarten, met wat aanpassingen.

    Vier groepen hebben ruzie. Daarvan zijn twee groepen "stoer", een populair en je hebt ook nog de nerds. Alle vier hebben ze ruzie met elkaar, maar de stoere groep 1 heeft zich bij de nerds, en de stoere groep 2 bij de populairen aangesloten. Soms vechten ze met woorden, en soms met klappen. Al vijf jaar zijn ze aan het vechten, en sommigen worden het zat. Er is geen uitweg meer als je erbij bent. Of wel?


    Vijf jaar geleden werd er een jongen, Diederik Tommis, heel erg gepest door een paar populairen. Anderen begonnen zich ermee te bemoeien en de populairen in elkaar te slaan. Weer anderen voegden zich toe bij de populairen en de hel brak uit. Die dag vielen er twee doden, waaronder Diederik Tommis. Velen raakten gewond, en voor een jaartje bleef alles stil. Toen begonnen de populairen weer wat kinderen te pesten, maar niet zo heftig als van te voren. Een andere groep begon tegen ze te strijden. Echte rellen ontstonden niet meer, maar opstootjes zijn niet te voorkomen.

    De twee fronten hebben een leider. Die twee zijn er al sinds het begin en haten de andere groep zó erg dat ze er geen gras over laten groeien. Ze zullen veel verder gaan dan de rest van de groep om hun tegenstander te "vernietigen"

    Stoere groep 1:
    Daan Jason Tanner || MindBreaker
    Jennifer Zoë Adams || xVitae
    Matthew Andy Dalton || Jolene


    Stoere groep 2:
    Michael Jonathan Fields ||Nyan
    Rosa Angel Diamond || glimmur
    Jessica "Jess" Liv Delecia ||Little
    Michel Days || Seaver


    Populairen:
    Jared Ray Parker || MindBreaker
    Amore Oakwood || OhMyZiam

    Nerds:
    Benjamin Oliver Gabriëls ||Nyan
    Seaver
    Emily Days || Jolene


    leiders:
    Chiara Bella Love ||Leider populairen || DamnBieber
    Alex Maron || Leider nerds || Seaver


    Regels:

    #Geen Mary Sues
    #Minstens 5 regels per post. Ik bedoel niet zinnen of woorden, maar regels.
    #naam wijzigingen worden doorgegeven aan MindBreaker
    #Hou het realistisch. Liefde meteen bij het begin kan, want ze kennen elkaar al langer van vandaag, maar een iemand kan bijvoorbeeld niet in zijn eentje vijf anderen aan.
    #ernstige verwondingen mogen niet zomaar uitgedeeld worden zonder toestemming van de persoon zelf

    Durf je nog steeds mee te doen?? XD Vul dat dit even in:

    Naam:
    Groep:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Extra*:

    We beginnen als iedere groep minstens twee persoontjes heeft.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 16:36 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam:
    Amore Oakwood.
    Groep:
    Populaire.
    Leeftijd:
    17 jaar.
    Uiterlijk:
    [foto komt later.]
    Amore heeft ravenzwart haar dat steil over haar schouders valt. Haar ogen zijn blauw met groen. Het liefst draagst ze ook jurkjes en korte broekjes.
    Ze is gèèn slet, wel een flirt.
    Karakter:
    Amore vindt dat je van het leven moet genieten, ze is zachtaardig en staat altijd open voor nieuwe dingen. Vrienden maken gaat haar goed af. Hoewel ze heel zachtaardig is kan ze af en toe ook als een bitch uit de hoek komen. Ze heeft altijd een woordje klaar.
    Extra*: ///


    Het orakel van Delphi.

    Ik kijk wel. Ik vind niet dat je het erg goed uitlegt.........


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Jared Ray Parker
    Groep: Populairen
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:





    Meestal draagt Jared ook nog een muts, hoed of pet.

    Karakter: Jared is eigenlijk helemaal geen type om populair te zijn. Zijn hobby 's zijn auto 's repareren en tekenen. aangezien hij ook goed met mensen kan praten en ze meestal kan overtuigen, maakt dat hem populair. De gevechten is hij helemaal zat. HIj snapt niet waarom ze vechten, wat eigenlijk bij niemand bekend is. Al een tijdje probeert hij ze te stoppen, maar tot nu toe heeft hij nog weinig succes
    Extra*: Jared valt ook op mannen.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2013 - 20:29 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vind zelf ook van niet. Als je zegt wat je niet snapt, ga ik er echt aan werken, dus tips hoe ik het leuker kan maken enz. zijn meer dan welkom xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik twijfel om mee te doen ,maar een vraagje ,waardoor is de ruzie ontstaan ?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik zal het in de beginpost zetten


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    Ik vind zelf ook van niet. Als je zegt wat je niet snapt, ga ik er echt aan werken, dus tips hoe ik het leuker kan maken enz. zijn meer dan welkom xD


    Ik denk dat ze de feiten bedoelt, waardoor hebben ze ruzie? Zijn er leiders van de groepen? Waarom betrokken de groepen de populaire en de nerds erbij etc.


    Het orakel van Delphi.

    mag ik een meisje in "de stoere groep 2"
    reserveren
    (weet niet zeker of ik haar nu kan invullen)

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 17:25 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    @glimmur, natuurlijk

    @OhMyZiam, bedankt, en ik ga het weer aanpassen xD


    Spoiler alert: you will save yourself

    mag ik een jongen uit stoere groep 2 reserveren?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MindBreaker schreef:
    @glimmur, natuurlijk

    @OhMyZiam, bedankt, en ik ga het weer aanpassen xD


    Haha alsjeblieft (:


    Het orakel van Delphi.

    tuurlijk @Nyan


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam: Michael Jonathan Fields
    Groep: de stoere groep 2
    Leeftijd: 18jaar ,hij veraard in mei
    Uiterlijk:



    Karakter:Michael is iemand ,die niet graag luisterd naar anderen en vaak zijn eigen zin doet. Hij is ook een erge flirt ,maar gaat niet met het eerste beste meisje het bed induiken. Hij houd niet van snobs(ookal is hij zelf rijk) en kan zeker niet tegen mensen die alles voor het zeggen hebben. Hij is al vaak weggelopen van huis en hij is al vaak in aanraking gekomen met de politie vooral omdat hij betrokken is in een straat gevecht.
    Michael kan aardig zijn tegen mensen die hij leuk of aardig vind en hij houd ook van praten en slapen.
    Extra*: Hij rookt en heeft ooit al eens drugs gebruikt.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mag ik de leider van de populare kinderen??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Naam: Rosa Angel Diamond
    Groep: Stoere groep 2
    Leeftijd: net 15
    Uiterlijk:


    Karakter: Rosa is aardig tegen haar eigen groep en de groep waarmee ze samenwerkt maar tegen ieder ander die haar vrienden uitscheld gaat ze meteen in de aanval en dan kan ze best heel erg bitchy zijn en ze is heel erg eigenwijs. voor de rest is ze eigenlijk altijd vrolijk en zingt (en praat) graag. Ze is erg naïef en laat zich snel inpalmen door praatjes van anderen (vooral van jongens). ook kan ze niet liegen. voor mensen die haar kennen hebben dat meteen door wanneer ze liegt.
    Extra*: Rosa heeft een kettinkje, die ze eigenlijk altijd om heeft, met een roosje, een engeltje en een diamantje. haar lievelingskleur is roze

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 16:29 ]


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet