• Omdat Percy en Oliver een eigen plek nodig hadden op Q. :9~

    Wat is Perciver?
    Perciver is de shipnaam voor Percy Weasley en Oliver Wood uit de Harry Potter verhalen.

    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4



    Users die Perciver shippen
    Square
    ColouredWind
    Theodora
    Escritura
    xNymphadora
    Wood
    Spotgaai
    xxmarithxx
    Emrys
    Streetlord
    Hiddlesworth
    Florreke
    Junah
    Wiarda
    Ahern
    Tempesta
    Solera
    Patattie
    Lilia
    Glisseo
    Cresseyde
    Sonnet
    Seaver
    Creativity
    RStylinson
    Exterminate
    SPECS
    Svale
    Cathedra
    Naamswijzigingen doorgeven wordt gewaardeerd. ^^

    Perciver stories op Q
    Masquerade van ColouredWind
    Chocolate van ColouredWind
    Things to understand and things to not understand [One Shots] van ColouredWind
    Quaffles & Freckles van Wiarda
    ~ Perciver [one-shot] van Theodora
    The Forseeing van Theodora
    Group Assignment van Sonnet
    Olivers Obsession van Sonnet
    Tutoring van Junah
    Loves From Barcelona van Florreke
    Quidditch match van Emrys
    Heart of Gold van Square
    Hidden in plain sight van Square
    Four weddings and another one van Square
    He's not my Boyfriend van Square
    Oliver's favourite Colour van Square
    Glasses, Books & a lot of Quidditch [one-shots] van Square
    From A to Z [alphabet drabbles] [EN] [NL] van Square
    Breaking the Stereotype (and a few Hearts) van Square
    The Art of Proposing van Square
    Hello Minister, did I mention I'm resigning? van Square
    Fout - Opdracht 2 Writing Competition PercyWood van Square
    Keep me safe tonight van Square
    Every Perciver AU you (n)ever wanted van Square
    Olismaug van Square
    You bug me van Square
    Smile and Wave van Square

    Perciver fanart van Q'ers
    Perciver Snogging van ColouredWind
    Perciver Characters van ColouredWind
    Perciver United van ColouredWind
    Golden Snitch van ColouredWind
    Just Kiss the Boy van Sonnet
    Naamloze Perciverness van Sonnet
    Perciver Fact #1 van Theodora
    Perciver in blue van Square
    Try to be a Rainbow van Square
    Perciver note van Square
    P&O van Square
    "Perce, je bent een engel." van Square
    Percy Weasley van Square
    Let's Fly van Square
    Vote Percy van Square
    Happy Birthday van Square
    Perciver verovert Quizlet van Square
    Rain van Square
    Rainbows & unicorns van Square
    Perciver note 2 A & B van Square
    Oliver Wood van Square

    Polls op Q
    Oliver Wood? van Square
    Percy Weasley is... van Square
    Hoe heb jij Perciver leren kennen? van Square

    Quizzen op Q
    De Grote Perciver Quiz van Junah

    Anders / Buiten Q (fanfics, blogs en fanfic recs)
    Percy, Oliver & Perciver videos - Lijst
    Preparing - Fic van ColouredWind op AO3
    Books and Broomsticks - Fic van Exterminate op Wattpad
    Perciveriscanon.tumblr.com - Blog van Square
    Perciverfanficrecs.tumblr.com - Fic rec blog van Square
    Percywood.tumblr.com - Blog van ColouredWind
    Oliverandpercy.tumblr.com - Blog
    Percyoliver.pbworks.com - Master List met meer dan 650 fics (laatst bijgewerkt in 2007)
    Weasleys-wood.livejournal.com - Perciver LiveJournal Community
    Zoekopdracht op fanfiction.net - Alle HP fanfic op FF.net met als personages Percy en Oliver


    Als je ergens nog een aanvulling op hebt of zelf ook een Percivershipper bent,
    laat het dan even weten zodat ik de lijsten bij kan werken. ^^




    Tekening door Tyusiu op Deviantart
    Gif door We-reidentical op Tumblr


    [ bericht aangepast op 8 mei 2013 - 19:09 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zat al een tijdje vast rond het elfde stuk van Hidden in plain sight. Net had ik twee tussenuren waarin ik het geheel nog eens heb doorgelezen en nou zit ik weer bomvol ideeën, maar nu moet ik eerst een presentatie voor geschiedenis voor morgen voorbereiden omdat er iemand zit te wachten op mijn mailtje. Heel, heel erg frustrerend. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb mijn username veranderd! Nolfavrel wordt Exterminate :D

    Exterminate schreef:
    Ik heb mijn username veranderd! Nolfavrel wordt Exterminate :D


    Leuk. (:

    [ bericht aangepast op 20 april 2013 - 19:28 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil een AU met angel!Oliver en demon/dark angel!Percy. Met vleugels en geflirt en heel veel 'ik haat je dus stop zo aantrekkelijk te zijn oh oeps ik ben verliefd'. Ik heb er nu al vijf minuten heel uitgebreid over nagedacht en het lijkt me wel wat. Me wants. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh my goodness, oh my goodness. Wizards and Witches and Dark Lords, oh my. Leaping Lizards. Oh Merlin. JA.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    En een staart met een eigen willetje. Nee dat gaat een beetje te ver :X


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Any perciver is good enough just because its perciver....simpel as that.c:


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik vertrouw je, aangezien ik weet dat je kan schrijven, maar in mijn hoofd zijn het woord 'vleugels' en 'nee' nog altijd aan elkaar gelinkt. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik vertrouw je, aangezien ik weet dat je kan schrijven, maar in mijn hoofd zijn het woord 'vleugels' en 'nee' nog altijd aan elkaar gelinkt. :')



    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    En een staart met een eigen willetje. Nee dat gaat een beetje te ver :X


    Het duurde even voordat ik besefte wat je bedoelde, maar mijn God, jij genie. x')




    SPECS schreef:
    Any perciver is good enough just because its perciver....simpel as that.c:


    Daar heb je volkomen gelijk in, maar toch wil ik af en toe kieskeurig zijn. :'D




    Wiarda schreef:
    Ik vertrouw je, aangezien ik weet dat je kan schrijven, maar in mijn hoofd zijn het woord 'vleugels' en 'nee' nog altijd aan elkaar gelinkt. :')


    Dat is eigenlijk het probleem. Ik wil het niet schrijven, want dan moet ik er weer moeite voor gaan doen. Ik wil het gewoon lezen. ><

    Maar goed, misschien moet ik het toch maar doen. Al is het maar om je te overtuigen van de onbetwistbare awesomeness van vleugels.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Dat is eigenlijk het probleem. Ik wil het niet schrijven, want dan moet ik er weer moeite voor gaan doen. Ik wil het gewoon lezen. ><

    Maar goed, misschien moet ik het toch maar doen. Al is het maar om je te overtuigen van de onbetwistbare awesomeness van vleugels.


    Ik schrijf ook vaak verhalen omdat ik ze wil lezen. Ik vind het eigenlijk wel een goede reden, dus ik zou het gewoon doen. (:


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Square schreef:
    Het duurde even voordat ik besefte wat je bedoelde, maar mijn God, jij genie. x')


    Eigenlijk ben ik gewoon een perv, maar als jij het genie wil noemen dan vind ik dat ook prima :Y)

    Ik wil wel een keer proberen, maar het kan nog heel lang duren dan :') -uitstelgedrag hierzo-


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Svale schreef:
    (...)

    Ik schrijf ook vaak verhalen omdat ik ze wil lezen. Ik vind het eigenlijk wel een goede reden, dus ik zou het gewoon doen. (:


    Natuurlijk, het is een hele goede reden. En toch neemt dat niet weg dat het soms gewoon leuker is om iets te lezen dan het zelf te moeten schrijven, want dan moet je echt nadenken over of het klopt. :'D




    Theodora schreef:
    (...)

    Eigenlijk ben ik gewoon een perv, maar als jij het genie wil noemen dan vind ik dat ook prima :Y)

    Ik wil wel een keer proberen, maar het kan nog heel lang duren dan :') -uitstelgedrag hierzo-


    Als je het echt wilt proberen, sta ik daar helemaal achter. Ik zou het sowieso lezen, al was dat waarschijnlijk al wel duidelijk. *O*
    Zelf heb ik nu een document dat opgeslagen staat onder de naam 'Angel AU en shit' en dat 508 woorden bevat, maar wel aan drie verschillende scènes.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben weer aan het tekenen geslagen. Drie keer raden wie dit moeten worden. Nou ja, één keer, want zo moeilijk is het hopelijk niet.




    Het Angel AU document dat klinkt als een codenaam heeft nu trouwens bijna zevenhonderd woorden. Het blijft groeien, maar het zijn wel heel willekeurige stukjes en ik heb eigenlijk nog zo veel andere dingen te doen dat het er waarschijnlijk maar net aan ligt of ik er ooit aan toe kom die stukken netjes aan elkaar te plakken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Eén gayhandje was niet gay genoeg voor Percy. :W
    Ik zou overigens best eens in jouw documenten rond willen snuffelen. Niet omdat mijn stalkersgewoonten opspelen, maar omdat je volgens mij echt ontzettend droge titels maakt. :')

    WACHT. Hij staat ergens tegenaan geleund! Een onzichtbaar iets! Ik snap 'm. Traag.

    [ bericht aangepast op 22 april 2013 - 22:28 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.