• Hello everyone!
    Ik heb een spoedcursus adobe photoshop cs5 van mijn lieve zus gehad en nu weet ik dus hoe photoshop werkt.
    Ik wil dit graag met jullie delen door jullie te helpen met het maken van covers c:



    Voorbeelden:






    Jullie mogen, als jullie een cover willen dit lijstje invullen:

    Tekst:
    Foto's: (Ik wil heus wel zelf zoeken, maar ik zou het liefst willen dat jullie zelf de foto's vinden)
    Lettertype: (Het liefst dafont.com. Geef me de naam en ik download het font voor je)
    Sfeer:
    Kleur/zwartwit:
    Extra informatie: (Bijv. of je username erop moet of iets anders)


    Af:
    Steroline 2
    ThingsInLife 1 2
    Kenobi
    Bieberen 2
    LoveLaughAnd 2
    Harmon
    Clonmel
    Caleo
    xIlanaDMeij
    Shelob

    Wachtlijst: (Bij ongeveer 5 mensen zal de wachtrij vol zijn)
    FCBayern

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 21:40 ]


    26 - 02 - '16

    Tekst: My sweet hunter
    Foto's: Ik heb verschillende plaatjes voor je waar je uit kan kiezen. Zo maak ik het iets makkelijker voor je en kan jij bepalen met welke je het beste kan werken. Voor de jongen heb ik graag deze, deze of deze. En voor het meisje heb ik graag deze of deze of deze en bij voorkeur heb ik deze laatste. Voor de jongen en het meisje, allebei één. Dus niet allemaal. Bij het meisje gaat mijn voorkeur uit naar de eerste, maar kijk maar met welke het beste te werken valt. Verder zou ik graag deze erbij willen. En deze. Ik zou graag de achtergrond willen van een bos. Zoals dit of dit. Maar als je zelf een beter plaatje hebt waardoor het mooier word, mag dat natuurlijk ook. Zo lang het maar een beetje een mysterieus bos is.
    Lettertype: Deze graag van dafont.
    Sfeer: Het verhaal gaat over liefde en spanning. Maar ik wou er ook een soort van thriller van maken. Een psychologische thriller waarin niets is wat het lijkt en waarin één van de hoofdpersonen langzamerhand gek lijkt te worden, dus als je een soort van sfeer wilt om mee te werken, dan zoek ik zeg maar de sfeer van een psychologische thriller.
    Kleur/zwartwit: Kleur.
    Extra informatie: Geen usernames en graag verticaal. c:


    Chaos is a ladder.

    Tekst: Stalkers, Alcohol and a Raven Black Quiff ( Foto's: Iets met de Union Jack ofzo... En ergens in een hoekje een lege wijnfles. Maar extreem erg moet die nou ook weer niet opvallen omdat het niet echt een extreem groot gedeelte van het verhaal is. Ergens moet natuurlijk ook Zayn Malik staan, aangezien het een fanfic is. Zayn op een boot ofzo.. maar die foto's zijn niet echt goed te vinden of ze zijn gewoon lelijk Okay. Ehrm, De achtergrond moet iets met een zee zijn, of windsurf mensje, aangezien dat wel een groot deel van het verhaal is.
    Lettertype: Black Chancery Font, vind ik wel mooi opzich. Maar andere mogen natuurlijk ook
    Sfeer: Beetje Stand Alone
    Kleur/zwartwit: kleur
    Extra informatie: Wil je er 1 zonder tekst maken en 1 met?

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 10:41 ]


    I'm so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.

    Ik zal jullie op de lijst zetten (;


    26 - 02 - '16

    Voor Steroline:



    Note: Het is niet precies het meisje dat je wilde, die meisjes stonden namelijk maar half op de foto en ik dacht dat je het misschien wel mooier zou vinden als ze er in hun geheel op stonden. Ik heb de naam van het meisje opgezocht en een plaatje gepakt waar ze in haar geheel op stond. Hope you like it (;

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 13:34 ]


    26 - 02 - '16

    Zonder tekst:



    Met tekst:


    26 - 02 - '16

    Shit, ik bedenk me net dat ik bij Steroline de achtergrond ben vergeten. Ik wil hem wel alsnog overnieuw maken, maar als je hem zo al goed vind moet je het zeggen.


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Shit, ik bedenk me net dat ik bij Steroline de achtergrond ben vergeten. Ik wil hem wel alsnog overnieuw maken, maar als je hem zo al goed vind moet je het zeggen.

    Ik vind hem zo al heel goed gelukt maar ik zou wel graag die achtergrond erbij willen, dus als je dat zou willen doen, dan graag. c:


    Chaos is a ladder.

    Steroline schreef:
    (...)
    Ik vind hem zo al heel goed gelukt maar ik zou wel graag die achtergrond erbij willen, dus als je dat zou willen doen, dan graag. c:


    Oke, dan zal ik hem morgen even opnieuw maken (;


    26 - 02 - '16

    Ik heb hem opnieuw gemaakt, Steroline, hope you like it.


    26 - 02 - '16

    Helemaal perfect! Dankje c:


    Chaos is a ladder.

    Tekst: You were my brother, Anakin. I loved you. ~ Skynobi
    Foto's: Achtergrond, Kenobi 1, Kenobi 2, Skywalker 1 en Skywalker 2.
    Lettertype: 1550 (dafont.com)
    Sfeer: Romantisch, maar avontuurlijk
    Kleur/zwartwit: Kleur
    Extra informatie: Kan je Kenobi 1 en Skywalker 1 bij elkaar doen? Hetzelfde graag bij Kenobi 2 en Skywalker 2.

    Alvast bedankt! :D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Je staat op de wachtlijst. Morgenavond zal je cover, waarschijnlijk, af zijn.


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Je staat op de wachtlijst. Morgenavond zal je cover, waarschijnlijk, af zijn.

    Wow, da's snel! Heb geen haast, hoor. ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Kenobi, je cover is af c:


    26 - 02 - '16

    Devourer schreef:
    Kenobi, je cover is af c:


    Thanks! Hij is super!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."