• Yup, ik had het idee om een oude RPG van mij te heropenen. Het zou zijn met nieuwe karakters en een nieuwe, nog onbekende story-line. Nu wil ik weten, hebben jullie hier interesse in?
    De RPG is gebaseerd op mijn oude RPG: Camp Springwood. Camp Springwood was een 'health-camp' voor LGBT-jongeren. Een zogezegt 'Straight-camp', waar de mentors hun best doen om de jongeren hetero te maken.
    Ik hoop dat jullie het idee een beetje snappen. Ik zou het verder uitwerken, er een storyline bij plakken enzo, maar ja. De RPG zou in het Engels en Nederlands zijn. (Depends what you like best.)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I'd like to please? If possible...


    Having a birthday holiday to the Netherlands <3 So excited!! <3

    Oh die was leuk ja(: maar ik a engels echt moeilijk vinden


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik zat net nog iets te kijken waar ze reversed therapy gebruikten op homoseksuelen. Best erg om te zien
    Ik heb nog nooit meegedaan aan een rpg, maar het idee klinkt erg interessant


    Eternamente, everlastingly, for all time

    JamesPotter schreef:
    Oh die was leuk ja(: maar ik a engels echt moeilijk vinden


    Like I said, je mag in het engels of her Nederlands posten, it's up to you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lijkt mij ontzettend vet om te doen! Ik ben alleen ontzettend onervaren en ik wil eerst meer ervaring opdoen voor ik aan zo'n verhaallijn mee ga doen; ik vind het zonde van het niveau van de RPG als ik mee zou doen met mijn onervarenheid. ^.^ Nochtans vind ik het een geweldig leuk RPG idee!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife