• Dit jaar zal het op een strand zijn aan een bos.
    24 Tributen 1 Winaar
    Welkom bij de 100ste HungerGames.
    Het Capitool heeft besloten om de regels wat aan te passen.
    -Kinderen moeten van af nu van 10 tot 20 meedoen.
    -In de Hoorn van Overvloed zullen nu alleen nog maar wapens En 6 rugzakken.
    Dit zal vanaf nu gelden.
    Fijne Spelen Tributen.

    Als je een Tribuut wilt aanmelden vul dit dan in:
    -Volledige naam:
    -Leeftijd:
    -District
    -Innerlijk:
    -Uiterlijk (Mag met foto hoeft niet)
    Geslacht:

    Reseveringen blijven 2 dagen staan.
    luxe artikelen || District 1. ||

    |- Jongenstribuut –Jacky Nontiro van Legolas10
    |- Meisjestribuut –Hayley Anderson Seaver

    Masonry/Stonework || district 2||
    |- Jongenstribuut – Seth Lionheart BlackTree
    |- Meisjestribuut – Inreth Secrut sudanceke

    Technologie || District 3. ||

    |- Jongenstribuut– Jake 'Elliot' Light. OhMyZiam
    |- Meisjestribuut–Chiara 'Kiki' Bella Love DamnBieber

    Visvangst || District 4. ||

    |- Jongenstribuut-Jonah Kide Klyod WritingGirl
    |- Meisjestribuut-Melody Amy Claver Ruexx

    Medisch onderzoek|| District 5. ||

    |- Jongenstribuut. –Bloedbad
    |- Meisjestribuut .–Angel Sky Draw DamnGirl

    DNA manipulaties & mutaties || District 6. ||

    |- Jongenstribuut. -Justin Taylor Dawn DamnBieber
    |- Meisjestribuut .-Mirnaya Sangu Legolas10 dood

    Hout || District 7. ||

    |- Jongenstribuut.–Jesper Keegan Mcknight Seaver
    |- Meisjestribuut.– Laura Beding

    Textiel || District 8. ||

    |- Jongenstribuut.–bloedbad
    |- Meisjestribuut.–bloedbad

    Graan || District 9. ||

    |- Jongenstribuut.–bloedbad
    |- Meisjestribuut. –bloedbad

    Vee || District 10. ||

    |- Jongenstribuut.-bloedbad
    |- Meisjestribuut.-bloedbad

    Landbouw || District 11. ||

    Jongenstribuut.-bloedbad
    Meisjestribuut.- Alice Meridian Jonax WritingGirl


    Steenkool || District 12. ||

    Jongenstribuut.- bloedbad
    Meisjestribuut.- Merewen Isydt Legolas10

    Fijne Spelen Tributen!

    *Je mag ook meedere personages maar niet meer dan 3.
    Bij de hoorn trek ik 5 lootjes voor de mensen die dood gaan. Veder moet je het aan mij vragen als je iemand gaat vermoorden.
    . Let op: Je gaat ook echt dood.
    Je komt niet meer terug behalve met je andere personage als je die hebt.
    Succes Tributen.



    RollenTopic
    PraatTopic

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 21:38 ]


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Justin Taylor Dawn

    Bang staar ik voor me uit. Dit word dus het ergste wat ik in mijn hele leven heb meegemaakt. Ik moet sowieso een wapen of medicijn te pakken te krijgen. Het liefst een medicijn. en misschien ook wel iemand van 9 of 10 doden? Misschien levert dat sponsers op? 10......9...........8........ Nog 8 seconden. Snel adem ik in en uit. Ik haal het ik haal het ik haal het feluister ik mezelf toe. 2..........1............... GONG. De deuren schuifen open, Panniekerig kijk ik om me heem wat moet ik doen? Straks word ik nog gedood? oke de spelen zijn al 4 seconde begonnen en ik weet nog niet wat ik moet doen!! Van schrik trek ik een sprint
    naar het bloedbad. Domme domme ik waarom schrik ik toch ook zo snel!! Snel graai ik naar een medicijnen doosje maar zie dat het meisje van 10 dat ook doet ´Laat het los´ sis ik.


    Angel Sky Draw

    Met een sprint trek ik het bos in niet omkijkende of iemand mij volgt. Die stuudjes zitten daar toch zeker te vechten om messen en speren dus lijkt mij sterk als een van hun mij op de voet. Als ik dan na 40 minuten uitgeput stop kijk ik om me heen?? Ze moeten hier toch goeie bomen hebben? Ik bedoel het is De Hunger Games. Ik weet zeker dat ze nu ingezoomd staan op mijn gezicht een klein glimlachje kan ik er niet van af.2

    Chiara Bella Love

    Zuchtend kijk ik om me heen. Moest ik precies deze rugzak pakken!! Ik wou een rugzak met een slaapzak en water!! Niet eentje waar niks bruikbaars in zit zoals een mini paraplu, 2 mesjes )nog redelijk) 1 LEEG flesje en naald en draad en een bolletje wol!! Wat moet ik hier nou mee? Ik had het net zo goed aan een medetribuut kunnen geven!


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jake Light

    [ja een verband met de beroeps.]

    Een beetje dommig staar ik om me heen. De beroeps opzoeken dat moest ik. We hadden een verband gesloten en daar zou ik me aan houden.
    Nog steeds zit ik achter de bosjes te kijken naar het bloedbad. De rugzak die ik had gepakt open ik en ik zie wat erin zit.
    Verband, Zalf om op de wond te te smeren, een flesje met medicijn erin, en 2 pilletjes om de pijn te verzachten. Ik ben er blij mee aangezien ik nogal klungelig ben. Ik sluit de rugzak weer en pak een mes van mijn messenset om naar het bloedbad te lopen, en me aan te sluiten bij de beroeps.


    Het orakel van Delphi.

    Chiara Bella Love.

    Een bolletje wol en naald en draad!!! Waarom kwam ik daar niet eerder op. Enthousiast pak ik het op misschien kan ik wel een muts maken ofzo? Dit is zo leuk afgezien van die mini paraplu en 1 leeg flesje. Ik moest snel nog opzoek gaan naar een waterbron, ik wil niet uitdrogen. CACHING het strand er is een strand aan de andere kant. Als ik daar kom zonder gedood te worden awesome gewoon. Ik kan beter wachten tot het bloedbad afgelopen is en de lichaams zijn opgehaald en het nacht word. Alsnog moet ik uitkijken voor de beroeps meestal hebben ze iemand op slaapwacht. En ik heb gehoord dat die medetribuut zich gewoon heeft aangesloten!! Ik hate die jongen toch al vanaf beginsaf aan die jongen kon niet eens met een speer overweg!)Nee toch?). Ik weet zeker dat ze hem gebruiken om later er een pijl door te schieten ofzo.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Jonah Kide Klyod || district 4:

    Wanneer ik dacht dat alle rugzakken op waren, zie ik er nog één staan in de hoorn. Ik pak er maar één ik wil de andere tributen -en dan vooral de beroeps-, ook nog een rugzak laten pakken. Vlug neem ik een rugzak. En kijk vluchtig wat erin zit. Een fles water, touw, potten en lucifers. Dan steek ik ze er terug in, en doe de rugzak op mijn rug, neem mijn drietand klaar, klaar om een volgende aanval in te gaan.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Laura Beding

    Vermoeid laat ik me vallen. Ik had ruim een uur gerend en begin ontiegelijke dorst te krijgen. Helaas heb ik geen rugzak. Wel een pijl en boog en een mes en daar ben ik dankbaar voor. Door mijn planten- en boom kennis weet ik dat je uit bepaalde bomen water kan tappen. Ik pak een pijl uit de koker en begin een gaat in een boom te maken, dit herhaal ik bij verschillende bomen. Uiteindelijk komt er uit èèn boom wat water druppelen. Ik pak mijn mes, snij wat schors van de boom af en maak er een kommetje van die ik onder het gat leg. Daarna begin ik wat vallen te leggen zodat ik morgenochtend misschien wat te eten heb. Ik kijk bij het kommetje en zie dat hij al redelijk gevuld is. Ik pak hem op en slurp er wat water uit. Snel leg ik hem weer terug. Het is bijna niet te zien. Van uitdroging zal wel geen sprake komen, maar er liggen ook andere gevaren op de loer. Ik klim in een boom, -tegenover mijn water boom- en bovenin heb ik perfect uitzicht over alles. Ineens zie ik het strand in de verte. Fuck?! Heb ik alleen rondjes gelopen? Boos vloek ik, ik spring als het ware uit de boom, pak het 'kommetje' ruim mijn vallen op en begin weer te rennen.


    Het orakel van Delphi.

    Merewen Isydt|| district 12
    Ik hoorde de bladeren ritselen. Ik richtte een pijl op het geritsel. Ik liep er naar toe. Ik schoot mijn pijl op het geritsel. Ik keek voorzichtig. Ik had een groot mannen hert geschoten. Ik werd heel blij. Wat was dit fijn van de huid kon ik een afdakje maken. En van de botten vallen. en de bloed vaten kan ik drogen en dan is het zoals touw. district 12 is misschien wel het armste district maar je leert er wel veel. Ik had geen mes. Balen! dacht ik. Ik pakt een pijl. De punt was van ijzer! Ik trok de punt er van af. pakt een stuk hout. ik zag een bloed vaat in de wond. Ik trok hem er uit. Ik zat helemaal onder het bloed maar dat kon me niks schelen. Ik bond heb om de steen en het hout heen. Ik begon het dier open te maken. Ik lied het bloeden. Na een tijdje was het bloed uitgedroogd. Ik pakte de botten van het dier. Ik groef met me hand een kuil. Na 2 uur graven had ik een diepe kuil. Ik deed de botten er in om het wat steviger te maken. Hopelijk zou er snel nog een dier in vallen. Ik begon het vlees en de bloed vaten uit het dier te halen. Ik zocht wat stenen en hout bij elkaar. En maakte een vuurtje. Ik kon zo wel gesnapt worden door de beroeps maar dat kon me niet schelen. Ik had niet voor niks een boog. Ik pakte een stukje huid van het dier en nog wat hout. Ik maakte een soort barbecue. ik leg te er wat vlees op. De dorst kon me niet veel schelen. Ik zou morgen wel opzoek gaan naar een waterbron. Na 2 uur was het vlees klaar. Mmmmmm lekker! dacht ik. Ik begon het op te eten. Ik had nog super veel vlees over. Ik pakte het gewei van het hert. Het was een groot gewei. Ik pakte een bloed vaat. Ik bond het als een soort riem. Ik doofde het vuur met mijn voet. Au! dat was niet zo slim. Ik klom een boom in. Het had geregend. Ik klom tot het bladerdek. Er lagen allemaal druppeltjes water op. Wat een geluk!. Ik dronk wat water. En klom weer wat lager naar beneden. Tot ik ongeveer op de helft van de boom was. Ik bond me met het gewei vast. Ik viel al vrij snel in slaap.


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    [Euh, in District 12 leer je vrijwel niets.. moet je weten...]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xAquamaris ze ging vaak het bos in.
    Het mag niet maar deed het wel...


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    [Dat is wel een beetje erg toevallig. Ook wat na-aperig. Vooral het feit dat ze nog maar 12 is en vaak het bos in ging... maar goed, het is jouw personage]

    [ bericht aangepast op 19 feb 2013 - 18:22 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Laura Beding

    Als ik er zeker van ben dat ik niet meer in de buurt ben van een tribuut, of de hoorn des overvloeds, zet ik een 'kamp' op. Ik heb al gedronken, maar als ik morgenochtend wat kan drinken en eten zou goed zijn. Ik pak mijn mes en snij weer in een boom. Hier is het wat vochtiger dus ook de bomen. Snel leg ik het houten kommetje eronder zodat het water daarin stroomt. Vrijwel meteen zit het al vol. Ik snij nog een stukje schors van een andere boom af en maak er een grotere 'kom' van. Opnieuw leg ik hem eronder en het kommetje vult zich langzaamaan met water. Daarna zet ik wat vallen op, zodat ik morgenochtend tenminste een 'fatsoenlijk' ontbijt heb. Ik kijk omhoog en klim in dezelfde boom. Ik ga erin zitten en houd alles in de gaten. Zo zit ik een paar uur, totdat ik moe word. Ik maak me vast aan de boom en probeer te slapen.


    Het orakel van Delphi.

    *kikt topic omhoog*


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (Ik wil me graag uitschrijven.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    (Ik wil me graag uitschrijven.)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    DamnBieber schreef:
    (Ik wil me graag uitschrijven)


    Jij ook... :(


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    xAquamaris schreef:
    (...)

    Jij ook... :(
    Ik denk dat ik al aan teveel meedoe


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,