• Ik heb mijn Abbo lijst grootste deel leeg gegooit dus nu ben ik op zoek naar nieuwe (:
    Wel:
    -1D (Voorkeur Naill)
    -Harry Potter
    -Fantasy
    - Romantiek
    - Twilight
    -Anime
    Niet:
    - Ander Fanfiction dan hier boven.
    - Dramatische verhaal

    Ik wil liever een story met nog niet al te veel hoofdstukje want ander moet ik te veel inhalen. Ik haal maximaal 15 hoofdstuk in.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Mijn story, het lied van de raaf, is fantasy en heeft nog niet zoveel hoofdstukjes. (: Ik kan alleen geen link of beschrijving plaatsen, omdat ik op mijn mobiel zit.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb een Niall dramastory op mijn profiel staan, Rated H for Horan. c:


    Searching heavens for another earth


    At first I thought it could not get any better, apparently.
    Day in and out, the time passed.
    The leaves fell from the trees again,
    there was a new day dawned.
    There was a new purpose in my life,
    I learned to be myself.
    that day when the first leaves fell from the trees,
    I realized it really.
    I was special, but I was me.

    Autumn Leaves

    Volgens mij bedoel je Niall.(;

    [ bericht aangepast op 13 feb 2013 - 11:55 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik heb alleen langere verhalen, helaas.


    Every villain is a hero in his own mind.

    The greatest thing you’ll ever learn, is just to love and be loved in return.
    Dit was de zin die nog door mijn hoofd dwaalde, nadat ik voor de zoveelste keer de Moulin Rouge had gezien. Op dat moment – vlak voor ik hem ontmoette – wist ik niet dat deze film mijn leven voorgoed zou gaan veranderen.
    Ik was een doodnormale, achttienjarige studente uit Harrow, Engeland, met een passie voor schrijven, zingen en films. Mijn favoriete kleur was felblauw, mijn favoriete eten pasta en mijn favoriete film de eerdergenoemde. Ik vond het dan ook totaal niet erg om – in de bus naar Parijs met de studiereis – de Moulin Rouge weer te zien.


    -One Direction Fanfiction.
    -Nog maar twee hoofdstukjes lang, maar er gaan er natuurlijk nog veeeeel meer volgen (:



    I believe in yesterday.

    I wanted words but all i heard was nothing - One Direction. Van Donoghue. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is Niall niet Naill
    en helaas heb ik alleen onbekende personen, wel iets met 1D maar daarvoor moet je op mijn profiel kijken. En die staan op pauze/zijn klaar.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.