• Als eerste wat informatie over die jongen.
    Hij zit in groep acht, ik zit in de eerste, maar hij hoort ook in de eerste. Ikzelf ben één dag ouder dan hem, 11 mei en 10 mei. Ik heb eerder met hem gehad, maar toen had ik het uitgemaakt om de dood eenvoudige reden: Ik was niet verliefd op hem. We hadden maar een anderhalve week ofzoiets. De jongen noem ik nu even yoghurt. Ik wil niet dat zijn naam hier op internet staat. Goed, we hadden zo'n 4 maanden. Sinds 12-07-2008. Ik had het gevoel dat hij me niet meer leuk vond, maar ik was gewoon hartstikke verliefd op hem. Ik voel me nu echt hartstikke kut, en ookal is deze topic zinloos, weet ik gewoon niet wat ik moet doen.:(

    yoghurt heeft verzonden 16-10-2008 19:41:
    eej ik maak het uit kijk mensen gaan nu rodelen gaan ze gare dingen schrijven je weet tog srryy
    yoghurt heeft verzonden 16-10-2008 19:43:
    en je zit nu middelbare school weet je


    Madena says: Maak je het daarom uit? Maak je het uit omdat een paar mensen roddelen? Wat kunnen jou die fucking mogolen schelen? Of maak je het met me uit omdat je op iemand anders bent? Er zijn echt fucking veel mensen die mij pesten met jou, maar ik negeer het! En wat denk jij dat ik ervan vind dat jij in groep 8 zit? SCHIJTTTT. Ik hoop dat je me begrijpt, en dat ik het dom vind dat je het nu uitmaakt, al helemaal dat je het uitmaakt in een offlinebericht. Als je het uitmaakt, moet je een goede reden hebben. Ben jij eigenlijk nog wel verliefd op mij? Ik wil hier een antworod op terug.


    ok

    Sorry hoor meid, maar als ik jou was zou ik een serieuzer iemand gaan zoeken. Het klinkt een beetje raar, maar jochies uit groep 8 doen het nou eenmaal zo, ze hebben geen enkel idee van wat "respect in een relatie" betekend.


    Life is hard and then we die

    Oh en trouwens, het was geheim dat we hadden. Dat snapte ik dus ook niet waarom hij het geheim wilde houden?:S
    x


    da snap ik nu ook nie!!! :S xD


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Dah is erggg!!!:X
    ben eigelijk sprakeloos...:$
    Wete wah laat het gwn zo en START ALL OVER! Er zijn zovèèl leuke jongens in de wereld, je gaat tog niet je hele leven soenderen aan Dieje Yoghurt(Als ik het zo mag zeggen xD..)
    Neem u een nieuw lief & binnen de korste keren ben je hem al vergeten!
    VERTROUW ME!(flower)
    (K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Wat een FCKN' loser is me dat ;O


    One man's fun is another's hell.

    ik heb een vriendin die yoghurt noemt (A)

    wat betreft de jongen , laat hem varen , maak fun , dat zal hem zeker wel raken loser dat ie is. En als een jongen je realtie wil geheimhouden en jij weet totaal nie wrm is dat zeker al geen goed teken , vraag het hem al vooraf wrm geheimhouden?

    geen goeie reden , dumpen die handel


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me