• Aan iedereen hier op Quizlet een superleuke Sinterklaasdag gewenst.
    Bij ons thuis staat de kerstboom net op. Lichtjes en andere versieringen hangen mooi hoog en we zijn klaar om de winter in te vliegen ^^

    Ik wilde even zeggen dat jullie allemaal super lieve schatten zijn. Of je nu fan bent van TH of CB of the jonas brothers of Metallica of Slipknot of Bullet 4 my valentine of wat dan ook, jullie zijn voor mij even lief. Aan alle moderators wens ik veel fijne kerstweken toe. Jullie doen erg jullie best om alles hier op pootjes te houden en daarvoor ben ik jullie dankbaar. Aan Rutger een hele grote dankjewel om deze site te maken, want zonder zou het leven saai en leeg zijn. Het is een site waar ik me meteen thuis voelde en nog steeds is dat het geval. Ik kan hier uren doorbrengen zonder me te vervelen en kan genieten van alle verhalen die hier op deze fantastische site geschreven worden. Aan alle leden van de crew die onderhandelen tussen moderator en Q'ers, ook een hele grote dankjewel! Jullie slagen er telkens opnieuw in om weer vrede te brengen hier en dat is natuurlijk super! Aan alle leden van Quizlet wil ik zeggen dat ik super veel van jullie houd, omdat jullie altijd voor me klaarstaan. Altijd helpen jullie als ik met iets zit of vragen heb! Ik zie jullie erg graag en ik wil dat jullie dat weten!

    Aan iedereen hier op Q: Hele fijne kerstweken gewenst! Feest goed, maak lol en vooral: Blijf jezelf!

    Heel veel kussen en knuffels aan jullie allemaal!

    Megan ^^


    Moof

    Auww,echt heel lief _O_

    Jouw ook een leuke kerst.^^


    Give me a long kiss goodnight

    aw :3
    Jij ook een hele fijne kerst!:D
    X

    Awh :3 Lief _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    aahww :D

    Jij ook een hele fijne kerst!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ook een fijne kerst éh :Y)

    aah :D

    jij ook fijne kerst en sinterklaas en zo :D

    Aah, jij ook een hele fijne kerst [en iedereen ö]
    xóx


    when words fail, music speaks.

    Happy Holidays :)

    dankje je wel, jij ook een superleuke Kerst gewenst(H)


    I am an idiot, I move.

    tnx ^^ ok een fijne kerst aan jou en aan iedereen [hier staat de kerstboom ook al op x'D]

    x.


    You're a star in heaven.

    Fijne kerstdagen! En natuurlijk Sinterklaasdag (gisteren dan xD)
    whaaa, bijna kerstvakantie!


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Hier staat de kerstboom nog lang niet op, het is pas net sinterklaas geweest :O

    Maar jij ook een prettige kerst dagen :)

    Bij mij staat de kerstboom er al vn woensdag xd

    Wij zijn net bezig met de kerstboom opzetten x'D

    Happy hollidays everyone! ;D
    xx

    Ook een fijne kerst aan jou gewenst!!!

    btw, onze kerstboom zal er staan de 12 december -> 12/12


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]