• maar Mitchell snapte er geen hol van. Wat vinden jullie? Ik vond hem op Tumblr.

    why are men so embarrassed to buy tampons
    like
    that cashier KNOWS THAT THOSE AREN’T FOR YOU
    whereas if i buy tampons for myself
    that poor cashier has to sit there wondering FOR THE REST OF THE DAY if while they were talking to me i was bleeding out of my vagina
    i dont think you understand how traumatizing that can be for some poor 16 year old boy with facial acne


    Your make-up is terrible

    Hahahaha. Ik vind het eigenlijk wel grappig, daar lach ik me altijd een deuk om. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omygod, lol.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tortura schreef:
    Hahahaha. Ik vind het eigenlijk wel grappig, daar lach ik me altijd een deuk om. :'].


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Jezus, na duizend keer opnieuw uitleg moeten vragen van Nikki, omdat ze niet kan uitleggen, vat ik hem en vind ik hem nog steeds niet grappig.

    Alsof het die jongen wat uitmaakt, zoiets is hij vast wel gewend en anders is hij het zo weer vergeten door boodschappen van andere mensen. Ik zie de humor ervan niet in en daarbij snap ik niet waarom het genoemd moet worden dat hij een facial acné heeft. Wat voegt dat toe aan het verhaal, behalve dan dat je het beeld krijgt dat hij lelijk is?
    En daarbij zou het me niks uitmaken om zoiets te kopen of ik dat nou bij een mannelijk of vrouwelijke kassamedewerker doe.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik wist niet eens dat mannen zich daarvoor schaamden tbh.
    Ik begrijp alleen nog niet dat een mannelijke klasgenoot te beschaamd was om een lingeriezaak in te lopen met ons maar wel ondertussen bijna twee jaar een vriendin had en zich er niet voor schroomde om ons zijn seksuele escapades mee te delen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik snap hem.:')
    Haha, ik zie het al helemaal voor me.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hmm, niet echt mijn humor. Vind m niet helemaal kloppen. Als iemand bij mij achter de kassa tampons koopt ga ik me niet druk maken over hoe het er bij haar beneden uit moet zien. Bovendien heeft iedere vrouw het nodig. En als ik het goed begrijp zou het voor de cassier met acne wel een ramp zijn? Denk van niet.


    You are beautiful, you are love.

    hahahah ik vind hem wel grappig idd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Uchiha schreef:
    Ik wist niet eens dat mannen zich daarvoor schaamden tbh.
    Ik begrijp alleen nog niet dat een mannelijke klasgenoot te beschaamd was om een lingeriezaak in te lopen met ons maar wel ondertussen bijna twee jaar een vriendin had en zich er niet voor schroomde om ons zijn seksuele escapades mee te delen.

    Dat faalt best hard...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    True that.
    Als kassière maak ik dit meerdere malen per dag mee. Ik ben dan nog zelf een vrouw en kan meeleven. Maar ik heb genoeg mannelijke collega's van net 16 jaar die meermalen per dag met een traumatische blik naar vrouwen kijken die als enige boodschappen tampons/maandverband halen.
    Het enige wat ik niet kan hebben is als een man en een vrouw SAMEN condooms komen halen. Dan zie je die arme mensen al naakt voor je dingen doen, dan heb je ook een trauma te pakken. En elke keer als je die mensen zie, komt dat beeld weer naar boven.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Omg, het is ook zo waar ook, dat is het ergste. :') Toen ik nog in de tankwinkel werkte kwamen vrouwen binnen, wachtend op het moment dat er verder geen mannen in de winkel waren. Vervolgens pakken ze snel die tampons en leggen ze die op het kassablok, waarna ze heel snel willen afrekenen. En ja, dan denk je toch van: "Oh poor gurl, it's your time of the month again." :']


    ars moriendi

    Junns schreef:
    True that.
    Als kassière maak ik dit meerdere malen per dag mee. Ik ben dan nog zelf een vrouw en kan meeleven. Maar ik heb genoeg mannelijke collega's van net 16 jaar die meermalen per dag met een traumatische blik naar vrouwen kijken die als enige boodschappen tampons/maandverband halen.
    Het enige wat ik niet kan hebben is als een man en een vrouw SAMEN condooms komen halen. Dan zie je die arme mensen al naakt voor je dingen doen, dan heb je ook een trauma te pakken. En elke keer als je die mensen zie, komt dat beeld weer naar boven.


    Traumatisch? Als dat zo is, vind ik die mannelijke collega's echt aanstellers. :')


    You are beautiful, you are love.

    Uchiha schreef:
    Ik wist niet eens dat mannen zich daarvoor schaamden tbh.
    Ik begrijp alleen nog niet dat een mannelijke klasgenoot te beschaamd was om een lingeriezaak in te lopen met ons maar wel ondertussen bijna twee jaar een vriendin had en zich er niet voor schroomde om ons zijn seksuele escapades mee te delen.

    hahha
    dat is echt vreemd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Everdeen schreef:
    Omygod, lol.


    I believe in yesterday.

    Mja, ik weet eigenlijk nog niet of ik het nou grappig vind of niet...


    Bad decisions make good stories.