• WEL:
    -Afgelopen verhalen, ik houd van afgelopen verhalen!
    -DM originele verhaallijn dus niet iets in het 6e jaar en blablabla.
    -Hp
    -Thriller
    -Onbekende Personen
    -1D fanfiction is toegestaan maar grote kans dat ik m niet lees.

    GEEN
    -16+
    -andere fanfictions.

    Engels gesproken mag ook.

    Verder mag je alles dumpen : )
    Wil je weten wat ik schrijf?
    Klik dan even HIER

    xEvanescae


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.



    'After all this time Severus?'
    'Always.'


    - Verleden van Severus Snape
    - Alle leeftijden
    - Abo, ik waarschuw niet


    Black Sky || Severus Snape


    'She walks on starlight.'



    In een land waar mensen zich terugtrekken in hun eigen kringen en geen kennis bezitten over de wereld om hun heen, heerst een angstaanjagende legende die hen in zijn greep houdt. "Als de zon oplost achter de wolken en het licht verdwijnt uit de wereld, zullen grote donkere wezens ieders gedachten overnemen. Lichamen zullen vervormen, herinneringen vervagen, totdat de geest al het besef heeft verloren." Ouderlingen trekken zich 's nachts terug in hun huizen, maar de nieuwe generatie sluit zijn ogen voor het in hun ogen onzinnig gefluister.
    Guendolyn Aerona is een jonge vrouw van zeventien jaar die haar hele leven al bij haar grootouders in een huisje in het dorp Arven heeft geleefd, maar naarmate haar achttiende naamdag dichterbij komt, wordt ze steeds nieuwsgieriger naar het verleden wat haar grootvader en grootmoeder altijd al voor haar verzwegen hebben en ze zelf niet kan herinneren. Op een dag neemt ze een besluit en trekt ze weg, op zoek naar de waarheid, op zoek naar de ouders waarvan ze niet zeker weet of ze die heeft. Onderweg zal ze vele reizigers ontmoeten, ieder met een geheel ander doel, maar later blijkt dat hun paden langzaamaan samen worden gevoegd door het lot. En de oeroude legende die haar grootmoeder haar als jong meisje altijd vertelde, blijft maar in haar gedachten rondzweven.

    "Ik weet niet hoe lang ik al dwaalde door de donkere bossen en de ijskoude regen, het besef van tijd was al bij me weggevlogen als ganzen die vertrokken naar het warme zuiden, maar ik vond het niet eens erg. Het gevoel van vrijheid overweldigde me, waardoor ik niet eens doorhad dat ik geen idee had waarnaartoe ik op weg was. Mijn voeten droegen me haastig, steeds verder de grote, wijde wereld in en vaag doken ergens in mij de gedachten op dat ik helemaal niets mee had genomen en hoe onverstandig dat wel niet was, maar het gevoel van vrijheid was sterker dan mijn verstandigheid. Hoewel het regende, speelde er een glimlach met mijn lippen en ik genoot van de enorme druppels die uiteen spatten op mijn blanke huid en zich nestelden in mijn lange, donkere haren, waardoor ze zwaar langs mijn kin gingen hangen. Ik genoot ervan hoe ik telkens het water uit mijn ogen moest vegen, om te voorkomen niet verblind te worden en de kou die ik eigenlijk zou moeten voelen, kwam maar niet mijn lichaam binnen. Vrijheid. Vrijheid was wat ik voelde, was wat mijn lichaam overnam en ik wilde dansen in de regen, in het donkere bos, in de wereld, de vrije, wijde wereld. Nu was hij van mij. Eindelijk was de wereld van mij."

    ~ Fantasy/historisch
    ~ Onbekende personen
    ~ Klik op de afbeelding voor de story


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)




    Wat gebeurt er wanneer je een fout maakt in je leven?
          Wat gebeurt er wanneer je niet wordt vergeven, zelfs wanneer je het doet voor iemand waar je alles voor zou opgeven?
          Je wordt opgesloten.
          Je wordt voor gek uitgemaakt.
          En je wordt vernederd.
          Niet thuis.
          Niet buiten.
          Maar in een gesticht.
          In 1970.



    Dit alles gebeurt bij de negentienjarige Isabella die een gruweldaad begaan heeft voor de - volgens haar - bestwil van de familie.
          Ze wordt opgesloten in de hel op aarde.
          Ze ontmoet vele mensen, waaronder gekke, schuldige en onschuldige.
          Maar wanneer ze Eli ontmoet, raakt ze gefascineerd van hem en probeert ze te ontdekken waarom hij in het gesticht zit, totdat ze tot een ongelofelijke ontdekking maakt.










    ____________________________________________________________________________________________


    x Speelt zich af in een psychiatrisch ziekenhuis in 1970;
    x Licht gebaseerd op American Horror Story: Asylum;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Onbekende personen;
    x 16+.



    The odds are néver in our favor.

    Tears of illusion



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    My entire world vanished in the blink of an eye.
    My family, my friends, all gone.
    I woke up in a white, silent room, guided by machines.
    That was the first time I felt something I hadn't felt for a while.
    Fear.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    There's no such thing as Peter Pan
    No such place as Never Never Land
    I wish we all could have
    Those tiny magic wings

    But we live in a world with wars
    It's not like it was before
    We won't find our happy ever after here

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Een meisje ontwaakt in een witte kamer. Ze kan zich niet herinneren dat ze daar is beland en weet niet hoe ze daar is beland. Ze ontsnapt het gebouw uit en komt in een verlaten dorp terecht. Ze dwaalt door dit dorp en kan zich beetje bij beetje herinneren wat er gebeurd is. Na een ontmoeting komt ze tot een gevaarlijke conclusie.
    Niets is wat het lijkt...




    ~ Leuk? Neem een abo want ik waarschuw niet.
    ~ Ik hou van tips en opbouwende kritiek.


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Onbekende Personen ~~ Science Fiction ~~ Romantiek ~~ Drama ~~ Young Adult


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb heel veel HP fanfiction, waarvan een erg groot deel al is afgelopen. Hier staan ze allemaal op een rijtje met beschrijvingen. (:
    Verder raad ik je aan eens naar de stories van Wiarda te kijken; ik weet niet of je ook slash leest, maar Fireflies is een geweldig Sirius/Remus verhaal.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan



    - BatPayne en iiloveJBx
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Hoofdpersonages: Miley Cyrus en Zayn Malik.
    - Belangrijke nevenpersonages: Ariana Grande en Louis Tomlinson.
    - One Direction bestaat.
    - Kan 16+ bevatten.
    - Wraak en liefde.
    - POV Miley wordt beschreven door iiloveJBx.
    - POV Zayn wordt beschreven door BatPayne.
    - Soundtrack.
    - Op 12/01/2013 gestart.


    I was in love until I found out who you truly are. Then I knew, it was time for payback.


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    Ik heb momenteel 2 verhalen. Allebei OP.
    Ze zijn wel nog niet afgelopen..
    Hopelijk zijn ze iets voor jou!

    http://www.quizlet.nl/stories/108580/dreaming-towards-the-end/

    http://www.quizlet.nl/stories/101441/saying-goodbye/



    - BatPayne en iiloveJBx
    - Geschreven en gesproken in het Nederlands.
    - Hoofdpersonages: Miley Cyrus en Zayn Malik.
    - Belangrijke nevenpersonages: Ariana Grande en Louis Tomlinson.
    - One Direction bestaat.
    - Wraak en liefde.
    - POV Miley wordt beschreven door iiloveJBx.
    - POV Zayn wordt beschreven door BatPayne.
    - Soundtrack.
    - Op 12/01/2013 gestart.
    - Start bij 5 abo's.

    klik hier voor de story


    Don't tchange for other people, just stay youre self

    [center]



    Wanneer papiersneedjes messteken worden

    Het leven in een vestingstad is nooit makkelijk geweest zeker niet als vrouw, helaas word het als maar erger.
    Mijn stad word geteisterd door moordenaars, dieven en meer van dit soort onkruid.
    Ik hield mij liever afzijdig van alles wat hiermee te maken had, maar het gevaar zocht mij.
    De papier sneedjes die ik op liep door het lezen van boeken werden nu zomaar ineens mes steken.
    Maar ik zal vechten tot dit ophoud, al kost dit mijn leven, ik ga niet wachten tot zij mij vinden, ik zal hen eerst moeten vinden.


    - Telt op dit moment 15 hoofdstukken (in totaal 10563 woorden)
    - genre Drama, Historisch, Fantasy (de andere genre's zoals 16+ en romantiek moeten nog komen maar zijn op dit moment nog niets aanwezig)
    - ik schrijf (bijna) elke dag 1 of meerdere hoofdstukken
    - ik probeer zoveel mogelijk schrijf foutjes te verbeteren
    - onbekende personen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.




    Ergens in Amerika woont een meisje dat in elke dag in dezelfde dagelijkse sleur moet zien vol te houden. Super populair is ze niet, maar ze is ook niet gehaat. Ze heeft een handjevol vriendinnen en een baantje in de lokale supermarkt. Op een dag treft ze een meisje dat heel erg op haar lijkt, maar ze is niet van hier. Ze komt van een koninkrijk ergens ver weg. De meiden zijn allebei zat van hun sleur en besluiten van leven te ruilen. Maar is dit wel slim om te doen?


    Link


    26 - 02 - '16


    The Man of y Dreams


    It’s like meeting the man of my dreams, and then meeting his beautiful wife


    Je dacht de man van je dromen te hebben gevonden? Ha, krijgen zal je hem niet! Wie is in staat zijn eigen hart te breken, omdat je zoveel van je droomman houdt? Wie is in staat om met lede ogen aan te moeten zien hoe jouw droomman toebehoort aan de mooiste vrouw op aarde? Jezelf voor de gek houdend, gooiend in het grootste kwaad van de wereld. Valt er uit dit onmogelijke web nog te ontkomen?



    Onbekende personen, bedreiging, romantiek, waargebeurd.


    Bad decisions make good stories.

    Bedankt allemaal! ik zal eens even gaan kijken (:

    Hier mag een slotje op


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Lost in Lies
    The only thing worse than a boy who hates you
    A boy who loves you - the book thief




    Hurt me with the truth, but never comfort me with a lie



    - 100 % Nederlands
    - Neem een abo, ik waarschuw niet
    - Trailer

    Keira Rosalie Knight lijkt het perfecte leventje te leiden. Ze woont in een groot landhuis, ze heeft een bos in haar beschikking, eigen paarden, veel kleding en dienaren die haar bedienen. Niets is wat het lijkt. Twee jaar geleden is haar moeder overleden en sindsdien gaat de band met haar vader drastisch achteruit. Beetje bij beetje komt Keira erachter dat haar leven is gebaseerd op leugens. Ze gaat de strijd aan en opzoek naar de waarheid. Wil ze die wil weten en wat voor een effect heeft het? Een verhaal vol over leugens, onbetrouwbaarheid en vol met angst.

    Het is een OP en het heeft 21 hoofdstukken, maar ik ga een week op vakanties, dan zullen er niet echt hoofdstukken komen (:


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Give me Love - One Direction



    One day you will do things for me that you hate. That is what it means to be family.



    A friend is someone who knows all about you and still loves you



    - Edward Christopher Sheeran
    - Lauren Aria Sheeran
    - One Direction
    - 100% Nederlands



    Lauren Aria Sheeran is geadopteerd toen ze 4 was door familie Sheeran. Sindsdien heeft ze een sterke band met haar pleegbroer Ed. Als hij op een dag besluit voor zijn zang carriere te kiezen en naar London verhuist verwaterd hun band en gaat Lauren haar gedrag drastisch achteruit. Haar moeder bepaald dat ze naar London moet gaan om daar een nieuw leven op te starten. Ze is immers 17. Om niet gelijk te verdwalen in London, blijft ze een maand bij haar pleegbroer Ed slapen. Daar maakt ze kennis met het leventje van een beroemdheid. Ze ontmoet nieuwe mensen, krijgt te maken met onzekerheden, leugens en andere dingen die voor problemen zorgen, maar daarbij krijgt ze ook veel nieuwe vrienden zoals de jongens van One Direction en misschien wel met liefde.

    Vooral met Harry Styles en Ed Sheeran dus. Verder hebben de andere jongens van 1D ook een grote rol. Hoop dat je een kijkje neemt. Er is enkel de proloog.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    I will find you- One Direction

    "You can't live your life for other people. You've got to do what's right for you, even if it hurts some people you love."




    “You've gotta dance like there's nobody watching,
    Love like you'll never be hurt,
    Sing like there's nobody listening,
    And live like it's heaven on earth.”



    - Nederlands geschreven en gesproken
    - One Direction bestaat
    - Kan 16 + bevatten
    - Neem een abo, ik waarschuw niet


    Twee meiden studeren aan de beste dansschool van Engeland en een van de beste van de wereld. Mensen over de hele wereld komen daarheen. Op die school worden mensen uitgekozen voor allemaal sterren, clips en concerten. Zo ook bij artiesten als One Direction. Wat als zij elke dag naar jouw komen kijken om te zien hoe je danst? Blijft het zakelijk of ontstaan er liefdes? Het leven van Amy en Lauren. Vooral Harry en Niall Het heeft 11 hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2013 - 19:31 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne