• Heb je een leuke story of quiz en wil je die in ''de spotlight'' zetten?
    Dump hier dan je reclame! Ik zal zeker even een kijkje nemen en
    misschien neem ik wel een abo! (:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2016 - 10:18 ]

    Reclame als in quizlet creaties?

    > Topic verplaatst naar ''Stories Promoten''.


    Pretty is just a pretty word.

    Maar ehm wat lees je zoal graag? Het lijkt me nogal nutteloos dat ik hier bijvoorbeeld een link zet van een fanfiction terwijl je dat niet graag leest.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Maar ehm wat lees je zoal graag? Het lijkt me nogal nutteloos dat ik hier bijvoorbeeld een link zet van een fanfiction terwijl je dat niet graag leest.

    Dat inderdaad. Voor het geval fanfictie: Hongerspelen fanfic


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Alsjeblieft, alles op een rijtje.
    Er zit vast wel iets naar je zin in. (:


    Every villain is a hero in his own mind.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Hier staat alles op een rijtje voor je! Veel plezier ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Secrets // Draco Malfoy

    [ bericht aangepast op 21 nov 2015 - 0:20 ]

    Hello, it's me.

    Wil je mijn One Shots story bekijken?
    Thanks.


    One Shots



    Also..

    Merry Christmas and a Happy New Year



    I painted it black, i know that you don't like normal things.

    Mijn poll , en mijn quizzen en mijn storie


    A man unwilling to fight for what he wants, deserves what he gets.

    Ivy



    Ivy woont samen met haar vader, moeder en zus Maren in een knus dorpje, genaamd Adin. Daar verloopt alles rustig en wel. Totdat er op een dag een peloton van de koningin binnenvalt, dat Ivy meeneemt. Ivy blijkt haar lang verloren dochter te zijn. Helaas gaat de hereniging niet zonder slag of stoot.
    Dit is geen ''And they lived Happily ever after'' sprookjesverhaal.
    De koningin wordt op brute wijze vermoord en Ivy is troonopvolgster. Alleen is niet iedereen het daarmee eens en als topje op de ijsberg, breekt er ook nog de lang verwachte oorlog uit.









    In The Books, it's written down:
    When a Queen marries a man,
    she will lose her crown.

    On the throne, the husband ascends,
    and she'll have to serve him,
    until his very end.

    Then, and only then,
    she'll be Queen again.





    ''You were born to be a Queen.''


    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 15:51 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Klik! Het is een OP.

    Hier wat extra info:



    "Amicitia, tijd is slechts een illusie, een fout van onze voorouders. We kunnen het nu niet meer veranderen, maar we kunnen het negeren..."


    "Waarom zou ik afscheid van je nemen? We ontmoeten elkaar opnieuw, alleen niet morgen, maar gisteren..."


    "Soms lopen dingen anders dan je gedacht had, maar dat is geen reden om op te geven..."


    "Jij Amicitia bent bijzonder, jij behoort tot de uitverkorenen. Alleen moet je daarvoor wel één ding doen, iets dat in jouw ogen onmogelijk lijkt te zijn..."



    Amicitia word geboren in Ierland. Haar vader is dood, haar moeder mishandeld haar en daarom loopt ze weg als ze veertien jaar is. Ze vestigt zich bij een groepje vrienden en denkt gelukkig te zijn. Maar als één van die vriendinnen ernstig ziek word en nog één wens heeft, is ze vastbesloten die te vervullen. Daarvoor moet ze op reis, alleen die reis verloopt heel anders dan ze gedacht had...
























    -Doet mee aan SOTY 2016



    -Ik ben nog maar 11, verwacht er niet te veel van
    -Cover gemaakt door Inktzwart






    [ bericht aangepast op 31 jan 2016 - 16:05 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Alphabet Soup







    Een chaotische verzameling kortverhalen, drabbles, quotes, poëzie, columns en brieven. Omdat mijn ideeën een thuis nodig hebben.


    ~ © Niniwa1 ~


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Dit is een OP waar ik momenteel aan bezig ben:

    C      Y      F      •




    2013_
    Geheime experimenten zijn ontdekt.
    Ongewone klimaatveranderingen.
    2014_.
    Pandemie teistert de wereld.
    Driekwart van de naties verhongert. Ontelbare doden.
    2015_
    Globaal geweld. Legioenen lopende doden zwerven rond.
    Een wereldwijd bloedbad.
    2016_
    De mensheid is beëindigd. Slechts enkele overlevenden hebben het doorstaan.
    2022_
    Alaia is een achterblijver. Samen met de groep tracht ze alle geïnfecteerden uit te roeien. Met zoveel schepsels is alleen de vraag: Zal ze het overleven of vechtend sterven?

    Help haar door deze slachtpartij heen!
    Vergeet niet: Kies verstandig.



    C Y F • Choose Your Fate
    © Morticia


    Quiet the mind, and the soul will speak.



    Note: Ik ben bezig met het aanpassen en verbeteren van de eerste hoofdstukken aangezien die behoorlijk slecht zijn (; Als je dus overweegt om mijn verhaal te gaan lezen, let alsjeblieft niet op de eerste aantal hoofdstukken, ze zijn onder constructie!(flower)



    The mind is the strongest of all without a doubt. You're one of them, you'll have the power of someone's mind, complete control. But watch out, the darkness will consume you. Like you're nothing, you'll be his, forever and always. No escaping, no turning back. You won't even know the difference. Although you won't realise, the rest around you certainly does. You'll be haunted, followed and begged for your power. The one wants your blood, the other your love, but then there is one man left. One man, who doesn't now what he wants, yet. Maybe your power? Your status? Or will he use you as bait?
    But before that all will come, you'll have to survive some other smaller challenges. They were all planned, the day you were born they knew your destiny, your duty. You are the one who has the power and the potential to do this. You will be the one who saves the Wizarding world. But at the same time you'll be able to do the opposite. Chose wisely. There is no way back once chosen the wrong one.




    • Severus Snape love story
    • Romantiek, drama, komedie en fanfiction
    • Speelt zich af rond de tweede tovenaars oorlog
    • Hoofdstukken tussen de 900 en de 2000 woorden lang
    • Bevat af en toe grof taal gebruik
    • Engelse benamingen
    • De meeste personages behoren aan J.K Rowling
    • Neem een abo, ik waarschuw niet!
    • In ontwikkeling
    • Vragen zijn altijd welkom!


    Gestart: 09-01-2014


    [ bericht aangepast op 4 feb 2016 - 18:59 ]


    "Not my daughter, you bitch!"