• ik was eigenlijk benieuwd naar de verschillende tattoo's die mensen hier op Quizlet hebben ik zal de mijne (nu precies een week oud) hier ook neer zetten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb er geen en hoef er ook geen maar kleine tattoos en tekstjes vind ik wel mooi


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Evanescae schreef:
    Ik heb er geen en hoef er ook geen maar kleine tattoos en tekstjes vind ik wel mooi


    Miep

    Ik wil een tattoo en wel zoiets (de linker, hoewel ik ze alle drie wel wil hebben):


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb en wil geen tattoo.


    I still think of the guitar bible.

    Junns schreef:
    Ik heb er (nog) geen.


    Bad decisions make good stories.

    Ik krijg al spijt van het kopen van een t-shirt. Tatoo's ga ik me niet aan wagen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    Ik wil een tattoo en wel zoiets (de linker, hoewel ik ze alle drie wel wil hebben):

    dat vind ik echt vet, hoewel ik meer van de tattoos ben met een achterliggende betekenis ˆˆ hoewel ik er hier ook wel eentje kan verzinnen


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.