• Morgen ga ik met een vriendin een dagje weg en daarom heb ik dus een treinkaartje nodig. Aangezien ik de NS niet zo hoog heb staan, leek het me een goed idee om even te checken of het überhaupt nog wel mogelijk is om een retourtje te kopen bij een automaat op het station. Ik heb dus op internet gekeken en daar staat het volgende onder het kopje "niet meer te koop": dagretour vol tarief en korting zonder datum. Nu weet ik niet precies wat daarmee wordt bedoeld, dus kan iemand me vertellen of ik wel of geen een retourtje kan krijgen op het station?


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    De laatste keer dat ik er één moest wel... De machine's zijn sowieso veranderd in iets wat ik amper begrijp, lol.


    Your make-up is terrible

    Hier kan het nog hoor in Zeeland


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    In Brabant is het volgens mij nog steeds hetzelfde. Je kunt gewoon een kaartje kopen, met zo'n schermdinges. Eerst: 'dagretour' -> 'stad waar je naartoe wil' -> 'eerste of tweede klas' -> 'hoe betalen' Bullshit, bullshit, en nog meer bullshit. Dit is tenminste zo in Den Bosch, Tilburg, Arnhem. Volgens mij verder ook gewoon in Eindhoven etc.


    Deep inside, I've never felt alive

    Nikolajevna schreef:
    In Brabant is het volgens mij nog steeds hetzelfde. Je kunt gewoon een kaartje kopen, met zo'n schermdinges. Eerst: 'dagretour' -> 'stad waar je naartoe wil' -> 'eerste of tweede klas' -> 'hoe betalen' Bullshit, bullshit, en nog meer bullshit. Dit is tenminste zo in Den Bosch, Tilburg, Arnhem. Volgens mij verder ook gewoon in Eindhoven etc.


    Nee, zo gaat het niet meer. Je moet eerst kiezen of je wel of geen OV-kaart hebt blablabla.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Nee, zo gaat het niet meer. Je moet eerst kiezen of je wel of geen OV-kaart hebt blablabla.

    Bij de kaartjesmachines op het station? Grapje zeker.
    Oh, wacht. Ja dat eerst, maar daarna klopt het gewoon. Mijn moeder en ik hebben laatst nog twee retourtjes zo gekocht naar Amsterdam.


    Deep inside, I've never felt alive

    De laatste keer dat ik ging kon dat nog gewoon en dat was anderhalf week geleden in Groningen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Op Schiphol kan 't wel gewoon hoor. Je krijgt te zien of je wel of geen OV-chipkaart hebt. Dan druk je 'nee' in, en krijg je gewoon het normale menu!


    To infinity and beyond •

    Prim schreef:
    Hier kan het nog hoor in Zeeland


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oké, bedankt voor jullie hulp! Ik kan morgen met een gerust hart een kaartje kopen op het station. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ga nooit met het openbaar vervoer dus ik kan je echt niet helpen maar zo te zien heb je je antwoord al!:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb gisteren nog een retourtje gekocht, dus het moet kunnen. ^^


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Kan gewoon volgens mij, anders zou het wel raar zijn.. veel plezier morgen!


    ailoveejoee.

    Ja, dat kan.


    ars moriendi

    Ja het kan nog gewoon hoor. (:


    Bad decisions make good stories.