• Ik moet voor school een "krantje" maken over het jaar 2012. Een rubriek is cultuur maar ik weet niet echt iets.
    Ook moet ik de bron van de website hebben.

    Kan iemand helpen?

    Thanks!


    Keep on smiling

    Een cultuur uitje?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je kunt een soort collage maken met allerlei culturele dingen die in 2012 aan bod kwamen; zoals de muziek die populair was, de musicals/theater voorstellingen die draaiden, films, kledingstijl, en alle culturele dingen die je maar kunt bedenken. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het moet meer een artikel uit de krant zijn maar ik heb geen ideeën. Het is bijvoorbeeld een artikel over Whitney Houston haar dood. Maar dat mogen we niet nemen omdat het aanbod kwam in de les.


    Keep on smiling

    paperweight schreef:
    Het moet meer een artikel uit de krant zijn maar ik heb geen ideeën. Het is bijvoorbeeld een artikel over Whitney Houston haar dood. Maar dat mogen we niet nemen omdat het aanbod kwam in de les.


    Dan kies je een andere bekende artiest die is overleden in 2012. Robin Gibb, bijvoorbeeld.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    paperweight schreef:
    Het moet meer een artikel uit de krant zijn maar ik heb geen ideeën. Het is bijvoorbeeld een artikel over Whitney Houston haar dood. Maar dat mogen we niet nemen omdat het aanbod kwam in de les.


    Oké, het moet dus een bestaand artikel zijn? Iets over de MTV awards of andere prijzen die gewonnen konden worden in 2012 met betrekking tot cultuur?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    paperweight schreef:
    Het moet meer een artikel uit de krant zijn maar ik heb geen ideeën. Het is bijvoorbeeld een artikel over Whitney Houston haar dood. Maar dat mogen we niet nemen omdat het aanbod kwam in de les.


    Ik het museum waar ik werk; hedendaags kunstmuseum De Pont. Zijn dit jaar tentoonstellingen geweest van twee van de grootste kunstenaars van dit moment; Ai Weiwei en Anish Kapoor. Daardoor heeft De Pont een bezoekersrecord van over de 100.000 weten te halen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)

    Ik het museum waar ik werk; hedendaags kunstmuseum De Pont. Zijn dit jaar tentoonstellingen geweest van twee van de grootste kunstenaars van dit moment; Ai Weiwei en Anish Kapoor. Daardoor heeft De Pont een bezoekersrecord van over de 100.000 weten te halen.


    Oke goed idee, ik zoek eventjes een artikel.
    Ik heb voor het andere nog de winnaar van Sytycd gekozen.

    Bedankt iedereen (;


    Keep on smiling

    Er mag een slotje op.


    Keep on smiling

    de dood van amstrong? de bekende astronaut die de eerste stap op de maan deed.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Misschien is dit iets: http://www.participarte.nl/cultuurkrant.html


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Of iets van het Eurovisie Songfestival of zo. Daarvan zijn vast ook wel krantartikelen uit 2012.


    Chaos is a ladder.