• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Your make-up is terrible

    Lol, ik zat hier al op te wachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Goed van mij hé? 8D


    Your make-up is terrible

    Yeah, epic. Trololol.

    Ik moet nu gewoon van mezelf aan mijn verhaal werken. Het moet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik moest vandaag weer denken aan de dag dat een meisje mij op sloot op haar kamer. Ik wou naar huis maar zij wou me blijkbaar niet weg hebben, dus daar zat ik dan een half uur huilend op haar kamer.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    Ik moest vandaag weer denken aan de dag dat een meisje mij op sloot op haar kamer. Ik wou naar huis maar zij wou me blijkbaar niet weg hebben, dus daar zat ik dan een half uur huilend op haar kamer.


    Thefuck is dat voor engs? D:


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Thefuck is dat voor engs? D:

    Ach, het is als een vage droom blijven hangen, haha. Als ik kijk naar wat dat kind is geworden is ben ik al gerechtvaardigd.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 13:32 ]


    I still think of the guitar bible.

    Ik krijg 's nachts altijd zin om vreemde dingen te doen.


    Your make-up is terrible

    It's that girl huh? You think she's prettier than me.
    But please say It's not true. That It's a joke.
    I hope.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2013 - 2:24 ]


    † Love? I want to sleep.

    Zo weer even werken van 9 tot 1. En dan kruip ik mijn bed weer in terwijl ik wacht tot mijn vriend hier is. Zo moeeeeeeeeeeeee. En dan vanavond een ''feestje'' wat waarschijnlijk niks aan word. :Y) Jippie.


    -

    Zo weg naar mijn werk. Werken van 11:00 tot 20:00. Daarna naar mijn lieve vriendje toe *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik weet niet wacht ik verwachtte van Sinbad and the Minotaur, maar dit is echt vreselijk :>


    Caution first, always.

    Oke fuck die shit, nu gaan we 't goed aanpakken! This time awesome stuff's gonna happen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Straks werken tot 6 en dan 's avonds feest en weer op stap.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Waarom doet mijn vriendin zo irritant?
    Eerst normaal en lief doen enzo, en dan doet ze weer op een of andere manier weer kattig tegen me en zegt ze dat ik gemeen ben, terwijl ik gewoon geen ruzie met haar wil. Zij wel zo te zien, want ze begroet me sinds gisteren als ''Hoi vuile ruziezoeker.'' Gelukkig negeer ik dat gewoon.
    Bovendien, ik zoek geen ruzie met haar, zij zoekt het zelf. Als zij het niet zoekt waarom zou zij mij dan begroeten met vuile ruziezoeker? Fijn dan, hé. En trouwens, met haar valt er niet te praten.
    Ik: ''Er is een meteoriet gevallen in Rusland.''
    En dan zij, alsof het de normaalste en de saaiste zaak ter wereld is: ''Ja leuk joh.''
    Wat een respectloos kind.


    Some people are art and do art at the same time

    Yay! Vandaag gaan shoppen in Rotterdam ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.