• Ik heb net actimel over ons nieuwe toetsenbord geogten & nu stinkt het naar perzik x_x Kan iemand alsjeblieft zeggen wat ik nu moet doen? Het werkt gelukkig nog wel.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    wahhaahah ehm deo spuiten???


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    heel voorzichtig de toetsen eraf halen en droog maken, anders tja verwarming maar dan blijft ie plakkerig en stinkerig. =( wat naar voor jou.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Met een vochtige doek zo goed mogelijk proberen schoon te maken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    fireflower schreef:
    heel voorzichtig de toetsen eraf halen en droog maken, anders tja verwarming maar dan blijft ie plakkerig en stinkerig. =( wat naar voor jou.


    Ik wou de toetsen er ook eerst van af halen, maar ik durf niet D:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik wou de toetsen er ook eerst van af halen, maar ik durf niet D:

    Gewoon doen. Als het goed is kan je ze er zo weer terug op zetten.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Howell schreef:
    (...)
    Gewoon doen. Als het goed is kan je ze er zo weer terug op zetten.
    zoek wel eerst even een plaatje op google van het toetsenbord dan weet je hoe waar ze terug moeten. pssst nagelvijl eronder schuiven en lichtjes druk naar boven zetten.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Je kan de toetsen eraf halen en met een vochtige doek schoon maken met Andy ofzo.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb een keer Dubbel Friss over mn toetsenbord gegooid, en toen vertoonde hij kuren en moest ik een nieuwe kopen haha

    --> Alleen help in je titel is niet toegestaan, dus vandaar dat ik het even veranderd heb.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    --> Alleen help in je titel is niet toegestaan, dus vandaar dat ik het even veranderd heb.


    Owh, okey. Hij is nu eindelijk niet zo plakkerig meern, maar als je hem onder de zon houdt, ziet het er vreselijk uit x)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Toetsen eraf halen en even schoonmaken inderdaad. Succes!


    Bad decisions make good stories.

    deo?


    If you can dream it, you can do it❤️

    MissStoran schreef:
    wahhaahah ehm deo spuiten???

    Dafug? Hoe is dat slim? Je brengt er alleen maar meer vocht in. xd

    Ehm, kun je de toetsen losmaken? :')


    You are beautiful, you are love.

    Toetsen eraf halen en die schoonmaken, daarna nog de troep die ligt op de ramplank nadat je de toetsen weg hebt gehaald weg halen.

    Een nieuw toetsenbord kopen? :'D

    Nah, meestel werkt het wel om de toetsen eraf te halen en alles schoon te maken. Voor de rottigere plekken op het bord zelf misschien handig om wattenstaafjes te gebruiken. En natuurlijk onthouden waar welke toets terug moet komen XD

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 19:44 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”