• Ik hoop dat hij gewoon hier moet haha

    Zijn ze nou echt uitgestorven op quizlet, of zijn er nog wel een paar?
    Ik zoek Harry Potter fanfic's, Shippings maken me niet zo veel uit, maar ik lees liever geen shippings die in het boek ook niet voorkomen (denk aan dingen zoals Hermione-Snape of Harry-Draco)
    Ik ben gek op de marauders, dus als je een story over hun hebt, graaag!

    Taal maakt me ook niks uit, als er maar een beetje normale grammatica en spelling is.
    Dus iemand die mijn Harry Potter gevoelens iets kan geven? ^^


    Alleen maar tranen van geluk

    Serieus? Schat, je breekt je nek er nog nét niet over ;)
    Ikzelf heb er een aantal over Draco Malfoy, if you like..


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik ben net begonnen aan een HP Story. Eerste deel staat online inmiddels (:!
    Post de link wel even

    Link:

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 11:58 ]


    I believe in yesterday.

    Square heeft 27 HP-fanfics. Het grootste deel daarvan is wel Perciver (Percy/Oliver, geen canon ship dus), maar ze heeft er ook een heel aantal die dat niet hebben. Hier kan je al haar verhalen vinden, daar zit vast wel wat leuks tussen.

    Verder heb ik ook nog een verhaal, maar daar zit wederom weer non-canon slash in. Maar omdat het een Wolfstar is (Remus/Sirius), komen de Marauders er dus wel in voor. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Do you like Draco Malfoy?

    Ik ga binnenkort een verhaal over hem beginnen, zal ik je waarschuwen?


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik heb twee Draco story's, één helemaal afgelopen en een die volop in ontwikkeling is. Take a look if you like ;)

    Insanity • Draco [HP]



    Het jaar Harry James Potter werd geboren was voor vele tovenaars en heksen een redding. Ze vierde zijn geboortedag alsof het een traditie was. Maar wat niemand wist is dat in datzelfde jaar nog een belangrijke heks was geboren. Ze droeg de naam Regina met zich mee. Een achternaam had ze niet, want ze was als vondeling neergelegd bij het Zweinstein kasteel. Regina werd één van de machtigste heksen ooit. Haar magie gebruikend voor het slechte doeleinde, waarschijnlijk was dat ook de reden waarom niemand van haar bestaan afwist. Niemand wilde het over Regina hebben. Heer Voldemort was met zijn leger niks vergeleken bij de magie waarover Regina beschikte. Want Voldemort mocht zich dan keer op keer terug trekken, Regina was het echte kwaad waarvoor gevreesd moest worden. En echte kwaadheid neemt nooit rust.


    Chaos is a ladder.

    Ik zet binnekort mijn Draco Malfoy verhaal online (:


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Klik!

    Een beetje een Crossover van de Hongerspelen en Harry Potter, er komen echter geen Hongerspelen karakters in voor.


    Tijd voor koffie.

    Ik heb misschien wel wat voor je. Hij heeft al wel een aantal hoofdstukken. ;)



    #Wat als je het nichtje van Harry bent en iedereen verwachtingen van je heeft?
    #Wat als je verliefd raakt op jongens die je niet uit elkaar kunt houden?
    #Wat als je nieuwe vrienden elkaars bloed wel kunnen drinken?
    # Wat als je de wraak van een gevreesde tovenaar op je hals haalt?

    x Harry Potter
    x Komt niet overeen met de feiten
    x Neem een abo, ik waarschuw niet (:
    x Link in plaatje


    Het introverhaaltje is een beetje slap, maar kijk maar. xD

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 23:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Evanescae schreef:
    Do you like Draco Malfoy?

    Ik ga binnenkort een verhaal over hem beginnen, zal ik je waarschuwen?


    Ja graag!


    Alleen maar tranen van geluk

    Lewis schreef:
    (...)

    Ja graag!


    yeaah : )


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.