• Al een jaar draaien een jongen en ik om elkaar heen en toen hebben we met carnaval gezoend en alles werd toen dus héél ongemakkelijk. Maar we zijn allebei best verlegen, dus toen heb ik hem uiteindelijk maar gevraagd hoe het nu zit tussen ons. En hij vindt me dus wel leuk en nu gaan we gewoon even wandelen en praten over wat we eigenlijk allebei vinden, en stiekem ben ik heel blij, haha.

    Wonder dat mij dit overkomt!
    Iemand anders nog zoiets gebeurd?


    EDIT: Wandelen was super gezellig en nu gaan we morgen een film kijken haha.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 16:27 ]


    Not all those who wander are lost.

    Nope, zulke wonderen gebeuren niet in mijn leven. Met een beetje mazzel slaap ik in het weekend net wat langer uit dan normaal. Jeweet.
    Gefeliciteerd tho :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Aww, ik hoop dat het iets gaat worden ;D
    Bij mij zal zoiets voorlopig niet gebeuren denk ik :']


    Caution first, always.

    AHW! Super leuk ;D! Have fun, en ik hoop zeker dat het wat wordt voor jou ^^!


    Ik vond mijn vriend op een idiote profielensite, toen ik zijn reactie op mijn nutteloze bericht zag staan tussen 10000000000 perverse berichten.
    En dan ook nog net op dat moment dat ik vroeg of God - als die bestond - een wonder kon verrichten waardoor mijn leven weer wat beter / mooier zou kunnen worden.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 14:11 ]


    I believe in yesterday.

    Awwh c:
    Dat is echt schattig!


    26 - 02 - '16

    Awh, wat leuk!
    Nope, ben ziek. Dus er zal niks bijzonders gebeuren, denk ik.


    Do what people say you can't.

    Ik heb al een vriend. :Y)

    Maar leuk voor jou!


    -

    Awhie. c:

    Mijn vriend zat gister avond helemaal in de knoop omdat ie terug wil naar Nederland zodat hij mij meer kan zien, maar dan soortvan zwerver is, of misschien in Berlijn blijft om naar een talenschool te gaan en mij maar eens in het half jaar kan zien én hij haat het daar. En dan moest ik gaan besluiten wat ie moest doen, torture. I didn't do it.

    Essentials schreef:
    (...)


    Ik vond mijn vriend op een idiote profielensite, toen ik zijn reactie op mijn nutteloze bericht zag staan tussen 10000000000 perverse berichten.
    En dan ook nog net op dat moment dat ik vroeg of God - als die bestond - een wonder kon verrichten waardoor mijn leven weer wat beter / mooier zou kunnen worden.


    Dat is echt zwaar.. ;/

    [ bericht aangepast op 18 feb 2013 - 15:55 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Nope. :Y)
    Ik trek blijkbaar alleen maar egoïstische nare klootzakken aan, die zichzelf heel wat vinden. Dus voor mij even geen jongens. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wauw, super leuk! heel veel geluk samen : )
    Nee, helaas bij mij niet...maarja dat komt vast wel


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ah, leuk!
    Nope, ik ben heel blij met mijn vrijgezelle leven, ik trek blijkbaar verkeerde mannen aan.


    Bad decisions make good stories.

    Hashirama schreef:
    Nope, zulke wonderen gebeuren niet in mijn leven. Met een beetje mazzel slaap ik in het weekend net wat langer uit dan normaal. Jeweet.
    Gefeliciteerd tho :].


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Dat is erg schattig! c:
    Nee, ik draai nog steeds om een jongen op stage heen (mijn topics).
    Maar gister weer wat hoop gekregen, I'll keep holding on! :Y)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Evanescae schreef:
    Wauw, super leuk! heel veel geluk samen : )
    Nee, helaas bij mij niet...maarja dat komt vast wel


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wonderen bestaan niet in mijn leven, vooral niet op liefdesgebied. ^.^


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Barnabas schreef:
    Nope. :Y)
    Ik trek blijkbaar alleen maar egoïstische nare klootzakken aan, die zichzelf heel wat vinden. Dus voor mij even geen jongens. :'D


    Gefeliciteerd though.
    Hopelijk wordt het wat tussen jullie. (:

    [ bericht aangepast op 25 feb 2013 - 23:20 ]


    Tell me about it, stud.